Skocz do zawartości

guma

Forumowicze
  • Postów

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O guma

  • Urodziny 09/20/1989

Informacje profilowe

  • Lubię
    motory, capoeira, gra na bębnach
  • Skąd
    Biała Podlaska

Osobiste

  • Motocykl
    sachs 125 zx
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4898275
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia guma

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. a z tym przegrzewaniem to jeszcze moze byc sciema. ja mialem wczesniej dt 80 lcII i tez mi termometr skakał na maksa. po prostu byl zepsuty. no ale jezeli naprawde widac ze silnik jest goracy to lepiej nie jezdzic bo mozna tlok na wylot przestrzelic. w takiej sytuacji nalezy moto sprzedac :biggrin:
  2. Mhm macie racje ta.. :] nie przyjmujecie do wiadomości dobrych tanich rozwiązań. Po prostu uzywane to gówno i tyle. Nawet jak używka miała przebieg 500km to i tak bedzie do dupy. pewnie ma zaokrągloną odpadającą kostke.
  3. Pfff a co za róznica czy opona jest używana czy nie :buttrock: wazne ze jest kostka. jezeli jakas stara sparciala guma to moze i tak ale jezeli ktos sprzedaje motor na czesci to wiadomo ze to nie smiec z przed 10 lat. Moze masz pieniądze to kupujesz ale niektorzy na swoje motory zbierali dlugo i nie chca robic glupich wydatków. masz trzydziesci lat to moze sie juz ustawiles i mozesz sobie pozwolic. Czlowieku zwroć uwage, ze jest tu duzo mlodych motocyklistow ktorzy nie sa jeszcze na swoim utrzymaniu tylko na łasce rodzicow. ja np. w cenie nowej opony kupie sobie uzywana i teraz jeszcze zestaw napedowy. jak ktos ma pieniadze to niech kupuje nowe. ciesze sie ze masz znajomego mechanika i tory crossowe dookoła :biggrin:
  4. Ej shiningami OD TEGO JEST TO FORUM zeby tlumaczyc nawet najbanalniejsze sprawy. Nie kazdy jest obeznany i jezeli wczesniej tego nie robil to pyta zeby za duzo sie nie nakręcić albo czegos nie spieprzyc. Nie mozna na nikogo najezdzac za to ze nie wie. Potem bedzie tylko strach o co kolwiek zapytac. Brak profesjonalizmu i kultury czlowieku. ja Ci jeszcze proponuje postawic motor na jakis pieńku czy czyms zeby tylne kolo bylo minimalnie w powietrzu. jest duzo latwiej. sobiscie zespawalem sobie podnosnik i jezeli trzeba teraz mi wyjac jakies kolo to nie mam problemu. co do oponek. kupilem sobie w serwisie uzywana kostke. zaplacilem 65zł takze nie polecam kupowac nowych opon jezeli ktos nie ma pieniedzy tylko rozejrzec sie troche bo mozna znalezc tanio.
  5. wcale nie chce pakować większej. pytałem tylko z ciekawości. dzięki za info.
  6. ano zgadza sie :icon_biggrin: dzięki. a jeżeli bym chciał kupić opone szerszą.. powiedzmy 130/90-18 da sie tak? czy jeżeli mam nałożoną 120/90-18 to tylko taka mi podpasuje a szersza nie wejdzie w felge?
  7. ja wsadziłem śrubokręt i podważyłem. nie było to aż takie trudne. mam pytanie. chce kupić opone i nie bardzo orientuje sie w oznaczeniach. co np. znaczy na oponie 120/90-18?
  8. Mam pytanie. Jak to jest ze szprychami? bo mam taką chece że mi wypadły ze dwie z tyłu. moge gdzie dokupić te dwie i sobie dokręcić czy może trzeba komplet brać. nie ma problemu z przykręceniem? wiecie gdzie moge dostac? może jakiś link...
  9. tak ze zdjęć to nigdy za dużo nie można powiedzieć. zawsze jak sie przejedzie i zobaczy to jest troche inaczej. trzeba zobaczyć sprzęt na żywo. poczytaj sobie na co należy zwracać uwagę przy zakupie. posluchasz sobie czy nic nie stuka, czy dwóch śladów nie robi :bigrazz:. malowany to wydaje mi się że był bo naklejka dziwna i ogólnie taki cały czarny a więc to też coś oznacza. chociaż już 10 lat motor to ma swoje prawa. najważniejszy silnik żeby był spoko koła proste i rama bez żadnych ubytków czy zgięć. lagów raczej nie zobaczysz bo pod skarpetą ale nawet jak cieknął to niewielki koszt. obczaj też łańcuch i zębatki czy nie starte. jak łańcuch się nie wpasowuje do końca w zęby to znaczy że trzeba wymienić. Można sie zainteresować jak masz blisko. dobra opona z tyłu a to plus. tylko niei ufaj nigdy do końca w to co Ci człowiek powie bo często gadają głupoty że nigdy nie było z motorem problemów i w ogole cud maszyna!
  10. bardziej opłaca sie sprzedac yamahe i do zarobionych pieniędzy troche dołożyć. bardziej Ci sie to opłaci niż kupować silnik za niewiadomo ile. potem byś też duzo za niego nie wziął gdybyś chciał sprzedać. też już mi sie 125 znudziło i chciałybym 250 ale napewno nie ma co sie bawić w przeróbki. w hondzie będziesz miał większe skoki amortyzatorow i wszystko bardziej przystosowanew teren. minus taki że na ulice nie wyjedziesz ale w sumie to zalezy jak sie szuka. można z lampami coś wypatrzyc. ciągnie mnie do ktm 500 mx ale podobno za dużo mocy i sie jeździć nie da ;d jak slysze takie cos to jeszcze bardziej sie zaczynam jarać 8)
  11. fajnie jakbym miał. jak możecie to podajcie ile sie w waszych 125 dt leje. może u mnie podobnie w sachsie. bede mogł sie zawsze sugerować.
  12. Pytanko. jakim olejem zalać amortyzator z przodu? nazwa rodzaj.. o takie rzeczy mi chodzi. wiem że to są specjalne oleje. może ktoś już to robił.. zaznaczam że nie chce zbyt miękkiego amora żeby mi po terenie nie dobijał do końca bo lubie ostro pojeździć. Pytam bo mi już cieknie i bede musiał sie pokusić o wymiane uszczelki.
  13. a właśnie. może tak być że ten zawór jest źle ustawiony i dlatego gaśnie? wiem że to może być wina gaźnika ale zawór...
  14. leje sie 100ml na 5l benzyny. mieliscie kiedyś problem w yamaszy 125 tego typu że motor na obrotach jałowych gaśnie? nie trzyma ich. jakie mogą być przyczyny oprócz takiej ze mam jakies nieszczelnosci bo to jest wykluczone - wszystkie uszczelki wymieniałem. Ktoś mi radził żebym tłumik przczyscił. co o tym sądzicie? pomogło komuś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...