Skocz do zawartości

Wendy

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZX-10R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5600400
  • Strona www
    http://www.bikepics.com/members/wendy

Informacje profilowe

  • Skąd
    Terespol/Warszawa

Osiągnięcia Wendy

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. No ja niestety nie dostałem żadnego e-maila z fotkami GSR 600 :P
  2. A czy można zobaczyć jakieś zdjęcia Suzuki GSR 600? :flesje: Bo cena jest interesująca, ale ciekawe jaki jest stan tego motocykla? :icon_mrgreen:
  3. Witam. Poszukuję Suzuki GSR 600 w stanie idealnym w rozsądnej cenie. Najlepiej sprowadzony z Niemiec. Interesuję mnie także wyjazd lub sprowadzanie motocykla na zamówienie. Wspólnie ze mną motocykla poszukują znajomi - jeden z nich jest zainteresowany Suzuki Banditem 600N, a drugi Yamahą TDM 850. Czekam na ciekawe oferty. Pozdrawiam.
  4. Witam. Chciałbym zapytać, czy zamawiając kilka motocykli mógłbym liczyć na jakąś zniżkę? Wspólnie z kolegami chcemy sprowadzić 3 motocykle - Suzuki GSR 600, Suzuki Bandit 600N i Yamaha TDM 850. Na jakie ceny możemy u Ciebie liczyć? Interesują nas jedynie igiełki. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
  5. Kosa, to właśnie Ty niepotrzebnie piszesz. F4 i F4i to praktycznie te same motocykle (różnice to m.in. wtrysk paliwa i zegary) i zwykły użytkownik też praktycznie nie odczuje różnicy. W F4i Sport dopiero lekko zmodyfikowano kilka rzeczy (tylne zawieszenie, zadupek, skrzynia biegów i główka ramy). Wracając do tematu to na samym początku odrzuciłbym R6, bo jeśli kolega szuka prawdziwego sporta to lepiej wówczas zainwestować w Kawę 636 (nowsza technologicznie - mocniejszy silnik, wtrysk paliwa, radialne zaciski, widelec USD itd.) Ale jeśli kolega szuka czegoś bardziej uniwersalnego to wtedy lepszym rozwiązaniem będzie F4i, która zdecydowanie lepiej spisuje się podczas codziennego użytku. Więc wszystko zależy od tego, czego oczekuje od maszyny kupujący - jeśli to ma być ostra 600 cm3 do zapier******* to brałbym 636, ale jeśli to ma być uniwersalny plastik to szukałbym F4i. Ale nie mówię, że F4i nie nadaje się do zapier******* :icon_mrgreen:
  6. Witam serdecznie. Chciałbym zapytać, czy miał ktos może przyjemność jeździć którymś z motocykli Yamaha FZ6 Naked lub FZ6 Fazer. Interesuje mnie, czy warto jest kupić Nakeda sugerując się wyglądem, bo napewno Naked jest ładniejszy od Fazera, czy może lepiej wybrać model z owiewką ze wzglądu na dobrą ochroną przed wiatrem. Najbardziej interesuje mnie to, czy motocykle FZ6 Fazer i FZ6 przyśpieszają podobnie powyżej 140 km/h, aż do prędkości maksymalnej, czy może model z owiewką jest szybszy podczas wyższych prędkości? Jeśli tak, to czy FZ6 Fazer dużo lepiej zbiera się przy prędkościach rzędu 150 km/h i więcej od FZ6 Naked? Bo napewno FZ6 Fazer jest bardziej komfortowy podczas wyższych prędkości, ale jak jest z przyśpieszeniami? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
  7. Witam serdecznie i dziękuję za odpowiedzi. Myślę, że jednak da sie kupić za 13 tys. CBR F4 w dobrym stanie. Te 13 tys. jest przeznaczone wyłącznie na motocykl, ciuchy i kask już mam, a na opłaty przeznaczone oddzielne pieniążki. GSX-R 600 odpada, ponieważ jest bardzo sportowy i nadaje się raczej na tor, niż do codziennego użytku, a poza tym jego wygląd jest troche archaiczny. Co do Thundercata - fajny sprzęt, ale ja potrzebuje małego, lekkiego motocykla, a Thundercat ma stalową ramę i ogromne owiewki. Jednym słowem Thundercat jest trochę zacofany techniczne w stosunku do CBR F4 czy ZX6R. Yamaha R6 także odpada, ponieważ za tą cenę znajdę tylko sprzęty, które w swojej historii zaliczyły kilka lub więcej szlifów. W takiej sytuacji pozostaje mi tylko wybierać pomiędzy F4, a ZX6R. Co do F4, to bardzo ciężko znaleźć w niej jakiekolwiek wady. Ale naprawdę tak trudno znaleźć porządną CBR F4 w cenie 13 tys. PLN? Jeśli chodzi o ZX6R, to ten bardzo mi się podoba. Boję się jednak tej ramy, i to bardzo. Jeśli rama pęknie, wtedy będę w sytuacji bez wyjścia, a nie chcem wyrzucić w błoto 13 tys. PLN. Ciekawy jestem, czy jeśli chodzi o parametry techniczne, takie jak: silnik, zawieszenia, czy wyposażenie, ZX6R jest słabszy od CBR 600 F4? Czy może oba sprzęty reprezentują podobny poziom? Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji w temacie.
  8. Witam. Mój przyjaciel postanowił sprawić sobie na wiosnę ścigacza 600 cm3. Ma do wydania maksymalnie około 12.00-13.000 PLN. Jeśli chodzi o jego doświadczenie, to sprawa wygląda dobrze, więc bez obaw o bezpieczeństwo. Po długich poszukiwaniach spodobały mu się 2 modele: - Kawasaki ZX6R 1998-1999 - Honda CBR 600 F4 1999-2000 Najwiekszą uwagę przykłada do: wyglądu maszyny, parametrów technicznych oraz awaryjności. Sprzęt ma służyć do jazdy rekreacyjnej w mieście oraz krótkich wypadów za miasto. Który z wyżej wymienionych motocykli bardziej polecacie? Który ma mniej wad, a więcej zalet? Którego byście wybraliście na jego miejscu? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
  9. Witam. Mój przyjaciel postanowił sprawić sobie na wiosne ścigacza 600 cm3. Ma do wydania maksymalnie 14.000 PLN. Jeśli chodzi o jego doświadczenie, to sprawa wygląda dobrze, więc bez obaw o bezpieczeństwo. Po długich poszukiwaniach spodobały mu się 2 modele: - Suzuki GSX-R 600 1997-2000 - przykładowa aukcja: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M184776 - Honda CBR 600 F4 1999-2000 - przykładowa aukcja: http://moto.allegro.pl/item169445902_honda_cbr_600_f4.html Najwiekszą uwagę przykłada do: wyglądu maszyny, parametrów technicznych oraz awaryjności. Sprzęt ma służyć do jazdy rekreacyjnej w mieście oraz krótkich wypadów za miasto. Który z wyżej wymienionych motocykli bardziej polecacie? Który ma mniej wad, a więcej zalet? Którego byście wybraliście na jego miejscu? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...