-
Postów
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O FirEye
- Urodziny 05/14/1983
Informacje profilowe
-
Lubię
chwytanie wiatru
-
Skąd
Wrocław
Osobiste
-
Motocykl
CBR 900RR Fireblade
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia FirEye

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)
0
Reputacja
-
mówiłem żebyś sprawdził czy cie nie ma w DOS'ie leszczu
-
sprawdź leszczu czy cie nie ma w DOS'ie
-
ogólnie frotka jest po to, że gdyby wyciekał płyn ze zbiorniczka to nie naleje sie na klamkę i inne elementy kierownicy tylko wsiąknie. no i wygląda ładniej niż goły zbiorniczek. co do mocy to ciężko mi dokładnie określić ponieważ nie mam wyciągu z hamowini. Z doświadczenia na różnych motorach mogę jednak powiedzieć ze ma około 160KM.
-
http://www.allegro.pl/item388371409_honda_..._i_zadbana.html
-
mam do sprzedania 95 ale w idealnym stanie. zdjecia na http://www.allegro.pl/item388371409_honda_..._i_zadbana.html pozdrawiam
-
kondensator na akumulatorze- po co?
FirEye odpowiedział(a) na FirEye temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
hahaha, no to pikna gafa, ale tak jak mowiłem - nie widziałem tego wczesniej wiec skad miałem wiedziec :icon_razz: hehe, ale fakt - przynajmniej dyskusja była, dzieki za pomoc chłopaki i dziewki jesli jakies sie udzielaly -
kondensator na akumulatorze- po co?
FirEye odpowiedział(a) na FirEye temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
witam mam zdjęcia więc możecie ocenić. nie wygląda to na kondensator, ale raczej faktycznie na jakiś regulator. ciężko powiedzieć bo nie widziałem czegoś takiego jeszcze. http://i287.photobucket.com/albums/ll158/skruti/kond1.jpg http://i287.photobucket.com/albums/ll158/skruti/kond2.jpg http://i287.photobucket.com/albums/ll158/skruti/kond3.jpg życzę miłego zgadywania do czego to służy Fire Eye -
kondensator na akumulatorze- po co?
FirEye odpowiedział(a) na FirEye temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
dzięki, racja, zawsze się mylę w tej kwestii :buttrock: -
nigdy nie ryzykuj - ch*j wie kiedy przegrasz :biggrin: pozdro.
-
kondensator na akumulatorze- po co?
FirEye odpowiedział(a) na FirEye temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
witam :biggrin: , co do zdjęcia postaram sie zamieścić dzisaj wieczorem. jeśli chodzi o to do czego służy kondensator to nie potrzebuję lekcji i tak sobie właśnie myślałem że może jest założony bo wiadomo że kondensatory ładują się i oddają prąd dużo szybciej niż baterie, więc może pomaga przy podawaniu właściwego napięcia przy wysokich obrotach (odciąża alternator i baterię). niemniej jednak wygląda na nieduży a nie miałem czasu przyjrzeć się jego specyfikacji. tak czy siak na 100% nie jest to bezpiecznik bo jest podłączony szeregowo a nie równolegle ( do dwoch kabli a nie do jednego) wziąć należy pod uwage, że moto faktycznie był szykowany do wyścigów i (co nie potwierdzone niczym oprócz mojego wrażenia i słowem sprzedającego) ma koło 170KM (nominalnie 127). dzięki za odzew i pozdrawiam wszystkich, a foto będzie wieczorkiem mam nadzieje. Fire Eye -
witam wszystkich :icon_mrgreen: , podniosłem dzisiaj siodło w niedawno kupionej Hondzie CBR i ze zdziwieniem odkryłem ze bezpośrednio do akumulatora jest na dwóch kablach podłączony kondensator w plastikowej obudowie. ciekawi mnie w jakim celu ktos zastosował taki zabieg. jesli macie pomysły proszę walić smiało. pozdrawiam :) Fire Eye ps. moto jest ostro podrasowane - czy to może mieć jakiś związek?
-
zgadzam się w 100% :lalag: . w żaden sposób nie jestem w stanie udowodnić ile ma mocy podczas dysputy na forum :lalag: pozdrawiam ja już napisałem co możesz zrobić... niestety żaden odważny się jeszcze nie znalazł a w okolicy cała masa motoholiców :lalag:
-
Nie wiem czy jeździ jak ZX10R, ale wziąłęm ZX9R. 200 konne moto na których miałem okazję pośmigać - KAWA ZX10R 2007 oraz 190KM Fireblade 1000 Repsol 2006. pozdrawiam oczywiście jak nie napiszę to zawsze się znajdzie jakiś czepialski. Jeśli jednak ktoś faktycznie będzie zainteresowany kupnem to zapraszam do obejrzenia i przejażdżki, co pozwoli mu na obiektywną ocenę tej maszyny. Pozdrawiam wszystkich motoholiców
-
zgadzam się z Tobą i chyba w drugiej odpowiedzi napisałem, że pewnie nie ma równo 170KM ale na pewno ma sporo więcej niż 150. tak czy siak rzeczywiście należy pisać tak żeby sie żaden zazdrośnik nie przypieprzał bezsensu. MOJA HONDA MA OKOłO 170KM :)
-
co mnie obchodzi w co wierzysz i o co się założysz. jak masz luźne pięć stów to daj, z chęcią zrobię test na hamowni, a jak nie masz to przyjedź kawą, złoję Ci dupsko i przeprosisz mnie na forum, a jak jak ty mi złoisz to ja napisze że ma 120KM. inaczej ta gadka jest zbędna. co do 45% to po pierwsze naucz się liczyć bo różnica jest 43KM a to ze 127 robi 30%, po drugie czytałem artykuł o VFR 750 którą ze 105KM dociągnięto do 180KM. przelicz sobie ten stosunek i przestań snuć smęntne teksty bo już mi się nie chce pisać. tu jest link żeby nie było, że bajdurzę: http://www.dynopro-racing.co.uk/tuningvfr.html