Skocz do zawartości

Tigo

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tigo

  • Urodziny 05/06/1980

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki gpz 500s
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4233461

Informacje profilowe

  • Skąd
    War-Maz

Osiągnięcia Tigo

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dzieki kolego za Pomoc :icon_rolleyes: !!!W końcu będe mógł normalnie zacząć sezon....Pozdrawiam :icon_twisted:
  2. Witajcie mam maly problem musze wymienic w moim moto Gpz 500s rocznik 1994 oponki i nie wiem jakie jeszcze moge założyc oprócz tych co mam : 130/70/17 tył i 110/70/17 przód...Z góry dziękuje za Pomoc :)
  3. Pełen sukces udało się sie nastawić rozrząd.Okazało sie, że ustawialiśmy go odwrotnie do kierunku pracy silnika Dziękuje za wszystkie rady . Do zobaczenia na zlotach :buttrock:
  4. Te silnik jest dla mnie zagadka?:)Sruba prawdopodobnie odkrecila sie po wymianie uszczelki pod glowica przez renomowany serwis po okolo 1000km.Szczescie w nieszczesciu bylo takie ze stalo sie to przy ruszaniu wlasciwie to lancuch sie zsunal z tej zebatki.Przed tym zdarzeniem nie mialem wiekszych problemow z silnikiem.Zawory nie byly uszkodzone ani powyginane wymienilem uszczelniacze,zawory byly polerowane oraz gniazda .Podczas proby olejowej wzroslo cisnienie nieznacznie.Probowalismy odpalic go pzrez 2 godziny bez skutku :(Jutro zdejmuje glowice i cylindry i sprobujemy rozwiazac te zagadka Dzieki chlopaki za porady bede powoli i wnikliwie wszystko analizowal.Jak ktos ma pomysly prosze piszcie POZDRAWIAM.
  5. Silnik rozlozony byl na czesci wszystko bylo cale.Teraz po zlozeniu roznica cisnien jest 16 i 8 ????!!!!!!Nie wiem co moze byc zle?Niby punkty byly ustawiane zgodnie z serwisowka zebatki wrocily na swoje miejsce bo myslalem ze to moze jest przyczyna??!Gdzie moze lezec przyczyna??!!!
  6. Mam maly problem z moim silnikiem nr.identyfikacyjny pojazdu EX500D po zerwaniu sie sruby od zebatki walka rozrzadu spadl lancuszek .miomo mojego zaskoczenia nie wyrzadzil duzo szkod,do wymiany byl tylko lancuch.Niestety dostala tez zebatka:( z otworu do ktorego wchodzi sruba mocujaca zrobilo sie jajko...Z kumplem zauwarzylismy ze kola maja takie samo oznaczenie in i ex oraz dziury do mocowania i po odwroceniu kola mozna je zamienic miejscami No i niby byloby wszystko ok lecz nie jest.. banghead.gif .Ustawienie rozrzadu jest teraz bardzo trudne i niby znaki sie zgadzaja moto nie reaguje a do tego jest roznica cisnien jest okolo 4atm. Np 12-8 POZNIEJ 8-4 PO KOLEJNYCH USTAWIENIACH NIE WIEM CO MAM ROBIC POMOCY POZDRAWIAM icon_smile.gif
×
×
  • Dodaj nową pozycję...