Skocz do zawartości

filip757

Forumowicze
  • Postów

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O filip757

  • Urodziny 06/11/1975

Osobiste

  • Motocykl
    KTM LC4 620 SC, SUZI B6
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia filip757

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Masz nieodpowiednie obroty silnika przy wbijaniu biegu (zbyt niskie), w skrzyniach motocyklowych trzeba dobrze zgrywać prędkość obrotową skrzyni i silnika zarówno przy zmianie w górę jak i w dół. Im wyżej kręcisz na biegu tym wyższe obroty muszą być przy zmianie biegu. BTW, ten temat już był wałkowany setki razy...
  2. LENISTWO nie boli... lenia www.google.pl 30sek. .... http://www.megaupload.com/?d=LK67IT6E LENISTWO nie boli... lenia www.google.pl 30sek. .... http://www.megaupload.com/?d=LK67IT6E LENISTWO nie boli... lenia www.google.pl 30sek. .... http://www.megaupload.com/?d=LK67IT6E
  3. Procedura regulacji tego gaźnika jest opisana dokładnie w serwisówce, bez problemu do ściągnięcia z netu.
  4. Co do gaźnika, to dożo zależy od modelu, czy jest PHM 38 czy 40, ponieważ w 38 nie ma hotstartu który sporo komplikuje w regulacji. Natomiast jeśli chodzi o ten szum... to ja wychodzę z założenia, że dopóki w Kacie nie napier.... to nie jest źle. Ale jeśli jesteś uparty, to jest kilka miejsc skąd może wydobywać się ten szum: 1. Łożyskowanie kosza sprzęgłowego - składa się z bieżni wewnętrznej która jest dosyć nietypowa ponieważ jest to tulejka z kołnierzem do kupienia w KTM-ie, druga część to łożysko igiełkowe (część toczna możliwa do kupienia jako odrębny element w oryginale firmy INA wymiary K26X30X22ZW) i w końcu część trzecia czyli bieżnia zewnętrzna łożyska, to sam kosz sprzęgła.... i co nadal przeszkadza szum :icon_razz: 2. łożyskowanie wałka zdawczego - osadzone w lewym karterze, niemożliwe do wymiany bez rozłożenia silnika, ale jakby kogoś interesowało to łożysko ma oznaczenia RNA 4902 i kosztuje około 40 PLN ... problem jednakże najczęściej nie kończy się na tym łożysku, tylko dotyczy także samego wałka który stanowi bieżnie wewnętrzną łożyska i jedyną opcją jest (poza wymianą wałka na nowy, ponieważ używki nikt nie sprzeda jako samego wałka i nie rozkompletuje skrzyni) regeneracja której wynik jest loterią. 3. Luzy na łożysku kosza + luzy i zużycie łożyska wałka zdawczego, co pociąga także zużycie łożyska ślizgowego koła zębatego pośredniego pomiędzy koszem i kickstarterem może powodować twoje szumy... i teraz przeczytaj ponownie drugie zdanie mojego posta i sam wyciągnij wnioski :icon_twisted: .
  5. To ja może zweryfikuję (obiektywnie) pozytywne wypowiedzi na temat ochraniaczy UFO i Polisporta (model devil)... http://www.bikepics.com/pictures/1686053/ Oto jak wytrzymały jest materiał ochraniaczy UFO, to się stało po naprawdę delikatnej glebie. http://www.bikepics.com/pictures/1686057/ tutaj pokazuję, czym można zrobić sobie poważną krzywdę w polisportach.. a jest nią wystająca prawie 4mm śruba zawiasu, która podczas gleby wbija się w kolano baaaardzo boleśnie i potrafi pozostawić niezatarte wspomnienia, ja dopiero po drugiej glebie i uderzeniu właśnie w ten sposób odkryłem co jest przyczyną i znalazłem na to środek zaradczy http://www.bikepics.com/pictures/1686058/ , a mianowicie wkleiłem krążki ze specjalnej pianki i teraz jest ok.
  6. Nazywanie tego "kogoś" fachowcem to mocne nadużycie... ja jako nauczkę kazał bym mu odkupić dętkę. Natomiast ja zawsze sam naprawiam dętki łatkami które wycinam z dętki w której kiedyś wyrwałem wentyl (brak szpanera), przecieram miejsce klejenia papierem ścierny, przemywam benzyną ekstrakcyjną i kleję butaprenem. Detkę zawsze wkładam z talkiem. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się aby naprawiana dętka nawaliła w miejscu gdzie była łatana.
  7. Witam Mam prośbę do posiadaczy GS-ów, jeśli posiadają boczne sakwy ... potrzebuję zdjęć, ponieważ dostałem przy zakupie komplet od gościa, ale ni chusteczki nie pasuje do moto, więc albo ja mam za małą wyobraźnie albo ten komplecik przechodził z rąk do rąk i de facto nie jest do tego moto.
  8. Jaki ten świat mały... moja też :buttrock: :icon_twisted:
  9. A mógłbyś mnie ( i pewnie parę innych ludzi) uświadomić kiedy TRZEBA...? :icon_eek:
  10. Są w ogóle jacyś chętni, czy wszyscy miękną... z pogodą to wiadomo jak będzie: http://new.meteo.pl/um/php/meteorogram_lis...&cname=Warszawa Ale problem jest inny, przy takiej temperaturze i słoneczku łatwo o śliską nawierzchnie i to niestety fragmentami (śnieg na słoneczku się rozpuści a mrozek swoje zrobi :/ ) W sumie koło południa ma być bezchmurnie. Piszcie kto jedzie, bo samemu łyso i nudno :crossy: .
  11. Ja latam w narciarskich i nie narzekam,co do wygody ruchu to kwestia przyzwyczajenia. Na tor nie polecam bo się ugotować można :icon_mrgreen:
  12. Powiedzcie mi czy ortezy chronią przed skutkami uderzenia podczas upadku na kolana ... ja dziś przywaliłem kolanem w glebę (mocno) i zastanawiam się czy przy takim uderzeniu ortezy w ogóle chronią. Zwykła ochraniacze nic nie dały i kolano mi spuchło jak jasna cholera... Mi się wydaje że one chronią tylko przed urazami w skutek wyłamania czy skręcenia :icon_rolleyes:
  13. To jeszcze zależy gdzie jeździsz, bo jak na torze to możesz naciągać mocniej ale jak latasz enduro to naciąg musi być mniejszy ze względu na błoto które się zbiera na zębatce w trakcie taplanie się w błocie. Takie błotko potrafi nawet doprowadzić do wykończenia zębatki ( teraz mam z tego powodu stalowe). Na pewno lepiej mieć trochę za luźny niż za bardzo naciągnięty. Ja ustawiam jak jest na centralce i w miejscu gdzie kończy się ślizg (dół) mam ok. 4-5 cm luźnego ruchu (freeplay).
  14. Nie to że chcę, tylko jak zmieniam olej to wlewam z butelki tyle co podane, a nie mierzę wysokości lustra oleju.
  15. Kurcze to powiedzcie mi dlaczego u mnie w lagach UPD jest 700ml na lagę, a wy podajecie jakieś dużo mniejsze wartości...coś mi to wszystko nie pasi :buttrock:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...