Skocz do zawartości

golmar

Forumowicze
  • Postów

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O golmar

  • Urodziny 01/11/1984

Osobiste

  • Motocykl
    cbr 600 F3
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9354841

Informacje profilowe

  • Skąd
    bielsk podlaski

Osiągnięcia golmar

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam! Mam pytanko troche nie zwiazane z obecnym tematem ale tez o oponkach, a mianowicie chce dowiedziec sie jaka głebokosc bieznika ma nowa opona o wymiarach 180/55R17.Czy oponka ktora ma ok 3 mm bieżnika naaje sie jeszcze do jazdy na jakis czas czy jest to już mało i należałoby wymienić na nową?Jesli nowa ma z 5-6 mm tak sobie mysle to te 3 mm to nie jest chyba tak strasznie.Bardzo bym prosił o odpowiedz na to pytanie.pozdrawiam :eek: m
  2. Witam wszystkich motocyklistów Zwracam się z ogromną prośbą do motocyklistów (i nie tylko) z białego i okolic którzy mają namiary na importera moto który działa w białym.Wiem ze takowy jest,sam mieszkam ok 50 km od białego ale widziałem jak jechal busem z reklama,niestety nie zdazyłem zapisac zadnych danych,prawdopodobnie to był OPEL VIWARO. Poszukuje Hondy Cbr 600 F4 z 99-00r w niezłym stanie za rozsądna kase.Chce znalezc cos nie daleko od miejsca zamieszkania, gdyz nie mam czasu zeby smigac po polsce w poszukiwaniach,tylko niestety ciezko tu znalezc spoko moto w rozsadnej cenie.Jakby ktos cos mial takiego do sprzedania lub wie kto ma to prosilbym o jakas informacje na PW, gg 9354841 badz na nr tel 508186373,moze byc sms.Z gory wielkie dzieki, :crossy:
  3. Tez mi sie tak wydaje ze stan techniczny powinien byc zweryfikowany.Dzieki juz uzyskane wypowiedzi,pomoga napewno bo utwierdzaja mnie w moim przekonaniu.Oczekuje na jeszcze jakies informacje :P
  4. Witam! Chce pojechac obejrzec moto,cbr f4,od goscia ktory ja sciagnal z Wloch .Dowiedzialem sie ze kupil ja w salonie hondy,gdyz ktos oddal ja w rozliczeniu za nowy motor.Jak myslicie,czy salon biorac w rozliczenie uzywany motor sprawdza go,np. czy nie byl walniety,jak sie trzyma silnik,tzn ogolnie sprawdzaja jego stan czy biora co popadnie.Mi sie wydaje ze szrota nie powinni brac gdyz maja interes w jego sprzedazy.nie wiem ile w tym prawdy ale slyszalem ze moto przed oddaniem w rozliczenie we Wloszech musi miec zrobione rygorystyczne badania techniczne.Jesli by salon sprawdzal stan techniczny takich motocykli to zawsze wystepuje wieksza pewnosc ze motorek jest w miare porzadny.Prosilbym bardzo o wypowiedzenie sie osoby ktore wiedza cos na ten temat,lub same kupowaly swoje maszyny z takiego zrodla.Za udzielone informacje bardzo dziekuje.Pozdrawiam :)
  5. Dzieki za odpowiedzi. Czy konieczna jest regulacja zaworow przy normalnym,w miare spokojnym uzytkowaniu po przebiegu ok 27 kkm?Czy to moze swiadczyc o jakies awarii,usterce?Czy koniecznosc wykonania takiej regulacji wynika sama przez sie?Oczywisie mam na mysli f4.
  6. Witam. Wie ktoś może czy występują jakieś różnice w kostrukcji, silniku bądż zawieszeniu w cbr f4 z rocznikach 99-00 miedzy wersją europejską a amerykańską.jakby co to czy nie bedzie problemu z dostępem do części do wersji amerykańskiej.Pozdrawiam
  7. A może ma ktos migomat firmy TELWIN(szczegolnie model Telmig 170/1 lub 180/2) i moze sie podzielic opinia na temat sprzetu tej firmy?Myslalem tez o BESTERZE, ale to strasznie drogie chociaz swoja jakosc ma,tylko ze na bestera byloby mnie stac na raczej slabej mocy 115A.Ma mi on sluzyc do wlasnego uzytku, nie do jakiegos zakladu.Za opinie bede bardzo wdzieczny. :flesje:
  8. Jeszcze jedno pytanko odnośnie butli.Czy tą samą butle można napełniać CO2 i Ar , czy są specjalnie przeznaczone do CO2 i Ar? Butle się wymienia w specjalnych punktach z gazami technicznymi czy można je w tych punktach napełniać?Nie wiem czy kupować nową czy używaną,bo skoro tylko da się wymieniać to nie ma sensu kupować nowej.Pozdrawiam
  9. Jeszcze jedno pytanko odnośnie butli.Czy tą samą butle można napełniać CO2 i Ar , czy są specjalnie przeznaczone do CO2 i Ar? Butle się wymienia w specjalnych punktach z gazami technicznymi czy można je w tych punktach napełniać?Nie wiem czy kupować nową czy używaną,bo skoro tylko da się wymieniać to nie ma sensu kupować nowej.Pozdrawiam
  10. Wielkie dzieki za rade.Wiec powinienem takze kupic reduktor zeby byl do Co2 i Ar? Głównie bede spawal stal, ale byc moze kiedys przyjdzie pospawac jakies aluminium. Serdecznie pozdrawiam
  11. Witam! Trochę to nie ma związku z motocyklami ale z mechanika jak najbardziej. Chodzi mi o to ze zamierzam kupic półautomat spawalniczy (migomat) i nie wiem czy do niego potrzebny jest sam CO2 czy też jakas mieszanka gazów.Licze ze jacyś mechanicy/blacharze udzielą mi odpowiedzi.Sorki ze zamieszczam takie pytania ma forum dla motocyklistow ale sam tez jestem motocyklista.Pozdrawiam :)
  12. Dzieki panowie za rady.Wskazowki "michael750" bardzo mi sie podobaja,jestem ci bardzo wdzieczny. Witam! Czy moze juz dowiedziales sie cos o tym sprzecie?
  13. Wielkie dzieki za trud,wlasnie o takie opracowanie mi chodzilo.Z lewa strona jest wszystko w porzadku(bynajmniej na zdjeciu). Moze ktos sie orientuje czy byly sprzedawane cbr-ki bez centralnych stopek,szczegolnie interesuja mnie z 97-98r.?
  14. Wiem ze motorek jest malo awaryjny,ale na co zwrocic w nim uwage zeby prawidlowo ocenic jego stan,po ktorych podzespolach mozna jak najwiecej dowiedziec sie o jego przeszlosci.Mam aktualne fotki,wyglada identycznie,postaram sie je w zamiescic.pozdrawiam Jak sadzicie,czy cena 12 tys bylaby odpowiednia cena za ten motorek,dodam ze naped wymaga wymiany no i oczywiscie musze doliczyc do tego transport,ktory by mnie wyniosl 400-500zl.Czy jak by mi sie udalo wynegocjowac te 12tys czy to by byla dobra cena za cbr z tego roku w tym stanie?Pozdrawiam
  15. Kurcze,czy nikt tu nie zaglada czy nikomu nie chce sie pisac.Wiem ze o cebrach juz wiele razy byla mowa ale ja chce uzyskac konkretne wskazowki zeby sie nie wkopac z zakupem gdyz nie znam sie dokladne na tym moto.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...