Skocz do zawartości

CyganCR250

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O CyganCR250

  • Urodziny 04/08/1983

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CR 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2818556

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdynia

Osiągnięcia CyganCR250

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam kupiłem HOndę CR250 rok 97 na alu ramie przywiozłem ją z niemiec i miała spocone przednie lagi. Zawiozłem ją do serwsiu żeby wymienili a oni mi wyskakują że zamówili uszczelniacze do niej ale nie pasują i musze i m dostarczyć we własnym zakresie bo jakieś inne zawieszenie jest niby. czy na starych uszczelkach będą jakieś wymiary. Jak mam sprawdzić jakie uszczelniacze będą pasowały?? Może na lagach jest jakies oznaczenie?? Prosze o szybką odpowiedź bo na poniedziałek musze im to dowieźć.
  2. Siemanko szukam jakiś namiarów na motocykle crossowe jakieś 250cc do 5000zł żeby po lasach polatać macie jakies pomysly ???? Znacie jakies stronki www ??
  3. To znaczy tak amorek oddany był do zakładu w którym robią generalnie głowice szlify itp, ale że to rodzina to mu zrobili ten amorek. Musze sie dowiedziec jaki to olej itd. Zdejmiemy amorek i spreżyne i sprawdzimy to na sucho co się dzieje . Dzieki za info
  4. Kolego właśnie sęk w tym że amorek robił profesjonalny zakład tylko nie miałjak dobić gazu. Pojechaliśmy dobić gaz i nadal lipa . Amortyzator był całkowicie regenerowany ( kolegi teść ma warsztat planowania głowić naprawy podzespołów itp. ) Generalnie to jak napisałeś ta dolna zębatka odpowiada za odbijanie więc może nią coś pokręce tylko że nie sądze żeby to coś dało moim zdaniem coś jest nie tak tym bardziej że zauważyłem że zaczął sięamorek pocić trochę ( a nówka po regeneracji ). tak sie nie da jeżdziż bo przy najmniejszym odbiciu od ziemi lub dziurze kolega skacze jak na rodeo :icon_question: dzieki za odpowiedz
  5. witam mam problem z amortyzatorem tylnim Mianowicie w kolegi Yz250 86r był regenerowany amortyzator następnie bo zmienieniu uszczelniaczy i oleju dobił go gazem ( 5 atmosfer ) i nadal jak wsiada na motor to amor skacze jak głupi do góry. na górze amorka koło węzyka do zbiornika gazu jest regulacja ale nic nie daje kręcenie w żadną stronę ( strasznie lużno chodzi ta regulacja ) jest też na dole amorka śruba ale chyba słuzy tylko do ust wysokości. Na dole amorka jest jeszcze coś w rodzaju zębatki którą można kręcić ale strasznie ciężko chodzi nie wiem czy to jakaś regulacja ale jak ją kręcę to chodzi słychać jakieś trybiki jak przeskakują. Liczę na pomoć i dziekuje za każdą informację...
  6. Dzieki kolego za info z tą stronką bardzo mi się przyda a jest tam w miare prosto wytłumaczone zagadanienia. Wlasnie czekam bo zamówiłem sobie serwisówkę wydawnictwa haynes co mojej CRki tylko po angielsku ale podobno dorze jest tam wszystko wytłumaczone pzdr
  7. Koleżko Kupiłem tego crossa z gazety to stary rumpel bo 86r ale jak na ten rok to jest w niezłym stanie wizualnym i technicznym. No ma pare manakamentów musze dokupić pompe hamulca na przód i kupić tłoczki do hamulca bo ten motor stał pare lat w reichu i wszystko było zapieczone. No i ten kopniak nieszczęsny ale jak to wszystko zrobię i dowiem się co z tym stukaniem to będzie kawał dobrej maszyny. Dałem za niego 2800zł wiesz kupiłem go jako 1989 ale po sprawdzeniu musiałem dodać mu 3 latka :clap: Na pewno będe go sprzedawał na wiosne pewnie w granicach 2500-3000 zależy czy będe go robić na cacy czy tak go sprzedam. Myśle o zakupie 125cc bo chyba łatwiej mi bedzie sie nauczyć wszystkich tricków na mniejszym motorze. Zastanawiam siętylko czy za szybko mi sie nie znudzi.... Pozdrawiam
  8. Witam sorry ża takie banalne pytania ale widzę ze można tu uzyskać sporo informacji a nie znam sięna motocyklach na tyle żeby wszystko zrobić Mam pytania odnośnie regulacji gażnika w CR250 86r czy można to domowym sposobem wykonać bo mój koleżka jak był na serwisie to mu nawet suwmiarką mierzyli ływak wysokośc i odstępy czy jest na to jakaś zasada czy każdy motocykl ma inaczej Dzieki za podpowiedz
  9. Witam mam pyanie czy jak mam pęknięcie w dyfuzorze ( nie wiem czy dobrze napisałem - chodzi mi o tą rozszerzoną część wydechu z kolankiem ) to motor traci na mocy ?? dziurka jaest niewielka ale słyszałem że ma to wpływ na moc dzieki za każą odpowiedz
  10. Witam mam problem z moją CR250 to mój pierwszy motocykl i nie barddzo zgłębiłem tajniki jego budowy więc nie wiem co jest grane. Kopniak strasznie mi sięślizga łąpie co 10 raz i przez to mam lipe z odpaleniem to znaczy jak go tak lekko nogą po ruszam to najdzie i zaskoczy ale jak chce tak z całej siły żeby odpalić tego czorta to dupa zimna ślizgą sięi leci na dół nie łapiąc na żebach. Słyszałem że to może jakastulejka się wyrobiłą na tej zębatce ale nie ruszałem się jeszcze za to. Druga sprwawa to stukot silnika ja księrozgrzeje i polatam z 30 minut to słychać jakieś dziwne stukanie nie wiem za bardzo skąd ono wychodzi boję sięze to wał albo tłok albo korba . POMÓŻCIE dzieki za każdąinformację
×
×
  • Dodaj nową pozycję...