Skocz do zawartości

kordek

Forumowicze
  • Postów

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kordek

  • Urodziny 07/09/1982

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki DR350 `92
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4200606
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Sosnowiec

Osiągnięcia kordek

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam,zauwaqzylem ostatnio ze na wolnych obrotach po wbiciu 1 biegu moto lekko ciagnie na wcisnietym sprzegle,ale jak sie doda troszke wiecej gazu to przestaje ciagnac i biegi ladnie wchodza,poziom oleju jest,olej castrol...macie moze pomysl co to moze byc i gdzie szukac przyczyny??pozdrawiam
  2. wielkie dzieki kolego,jeszce zdjecie to juz wogole wypasik :biggrin: pozdrawiam
  3. koledzy mam pytanko,gdzie jest dysza wolnych obrotow w gazniku??czy musze rozkrecic gaznik zeby sie do niej dostac czy jest dostep jak gaznik jest zamontowany w motorze??i ile obrotow nalezy wkrecic czy tam wykrecic bo tego tez nei wiem:P:) pozdrawaim i czekam na odpowiedz
  4. Seba a jakiej firmy lejesz olej?? Zastanawiam sie nad wlaniem Motula 20W50, ale to jest mimeralny olej,nie zaszkodzi to mojemu malenstwu?? :bigrazz:
  5. Witam, mam pytanko do was...Czy moge zalac silnik olejem mineralnym 20W50 w mojej Dr350??Jezdze teraz na syntetyku 10W40 i chcialbym przejsc na minerala z mysla ze moze troszke mniej go bedzie brac i silnik moze sie troszke wyciszyc...no i oczywiscie koszty zmaleja na dolewki:P Prosze o odpowiedz co o tym sadzicie!! Pozdrawiam forumowiczow najlepszego moto na swiecie:)
  6. Nie znam sie bardzo na zawieszeniach w motocyklach ale znam sie dobrze na rowerowych zawieszeniach a tam jesli sie cos takiego pojawia to moze byc tak: albo wybite tuleje slizgowe na goleniach widelca i pojawia sie wtedy luz i sa stuki, albo klocki cham w zacisku maja luz i tez lubia stukac!! ale to pisze z doswiadczenia z rowerow,mysle ze moze byc pewne podobienstwo wiec zwroc na to tez uwage,pozdrawiam
  7. Mam nowy lanuszek rozrzadu DiD`a wiec raczej to nie to,jak myslisz czy moze miec wplyw maly luz zaworowy??
  8. Witam, u mnie tez ubywa oleju,choc przyznam ze jak schodzi z wysokich obrotow to troszke widac dyma ale taki wymieszany,niebieski z czarnym:P, ale jezdze na full syntetyku i nastepny jaki wleje to bedzie mineral 20W50 i powinno troche spasc spalanie, a jeszce mam pytanie do was: robilem walek i dzwigienki u Swiatka i zauwazylem ze jak jest silnik zimny to nie slychac zaworow, a jak sie nagrzeje to slychac cykanie, co moze byc przyczyna?? czy za maly luz zaworowy,czy moze cos innego?? pozdrawiam
  9. Witam,panowie potrzebuje pomocy,potrzebuje namiary na mechaniora co ma silnik w DR 350 opanowany do perfekcji bo mam duzy problem z gora silnika,prosze o jakies nr telefonu,adresy itp..,dzieki za odpowiedz
  10. Musza zawory stukac bo jesli je wyreguluje i jest cisza to co moze stukac innego...??lancuszek mam nowy DID`a wiec to raczej nie on..no generalnie jest to zastanawiajace bo sam juz nie wiem jaka moze byc przyczyna,jeszcze raz sprawdze jak wyglada przykrecenie srob kontrujacych i jesli beda ok to wtedy rozbiore gore:/ Musza zawory stukac bo jesli je wyreguluje i jest cisza to co moze stukac innego...??lancuszek mam nowy DID`a wiec to raczej nie on..no generalnie jest to zastanawiajace bo sam juz nie wiem jaka moze byc przyczyna,jeszcze raz sprawdze jak wyglada przykrecenie srob kontrujacych i jesli beda ok to wtedy rozbiore gore:/
  11. Wlasnie chodzi o to ze to mam zregenerowany walek i dzwigienki i ma to przejechane ok 300-400 km i caly czas sie tak dzieje,myslalem ze to kwestia ulozenia sie tego wszystkiegfo tam,i ze wyreguluje i bedzie ok, a tu ciagle dzieje sie to samo:(
  12. Witam,mam pytanie do was natury technicznej.Mam problem z zaworami,wyreguluje je,odpalam motor i jest cisza,nie slychac cykania zaworow,przejade ok 20-30 km i znowu slychac cykanie zaworow,przejezdzam ok 100 km i mocno juz stukaja wiec znowu regulacja(oczywiscie na zimnym silniku) i tylko wydechowe maja luz,wiec je reguluje,odpalam i znowu cisza,i tak problem juz mi sie 3 raz powtarza:( Nie wiem co jest grane..?? czy moze miec wplyw zbyt slabe przykrecanie nakretek kontrujacych??czy moze cos innego,prosze o jakas rade co zrobic zeby bylo ok bo juz nic mi do glowy nie przychodzi..??!!
  13. Czesc,rozebralem dzis przod moto,zdjalem owiewke w celu poszukiwania przerywacza kierunkow, i chyba go wogole nie miam bo mam jakas kostke wolna w ksztalcie litery L...mozecie mi powiedziec czy to wlasnie jest kostka od przerywacza i czy ma ktos z was przerywacz na zbyciu bo chyba szukam :icon_rolleyes:
  14. Dzieki panowie za odpowiedz, teraz bede sie bawil w elektryka i mam nadzieje ze podolam tym kierunkom :icon_question: a mysle ze jak utwardzisz amora to skok sie nie zmieni w zwiazku z czym i wysokosc tez sie nei zmieni,moze byc tylko ze po utwardzeniu zmieni sie SAG amora, czyli ugiecie wstepne, czyli jak siadziesz na moto to moze sie mniej ugiac pod toba i bedzie uczucie ze wyzej siedzisz,ale to tyle tylko:)
  15. A mozesz mi powiedziec gdzie mam tego przerywacza szukac?? gdzies przy tym przelaczniku przy kierownicy czy gdzies kolo lapmy...??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...