-
Postów
29 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O moto69
- Urodziny 04/26/1969
Osobiste
-
Motocykl
Challenger200cc
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
3417432
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
Mysłowice
Osiągnięcia moto69

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
witam, po bardzo dłłłuuugiej przerwie. tak wtrące wątek dla posiadaczy Challengerów 200. zimą zamontowałem nową zębatkę tylną, poprzednio wynieniłem przednią. przednia, zdawcza z 15 na 17 zębów, a tylna teraz z 38 na 35, wreszcie ten otorek zaczyna jeżdzic a nie tylko wysokie obroty, dużo hałasu i 80 na liczniku. teraz to ok. 5tys obr zmiana biegu i cału czas do przodu, znikneły wibracje i przelotowa jest wyższa , pozdrawiam KN
-
Łańcuch o dziwo, do słyszałem że się ciągną jak guma, bez zmian, naciągnąłem tylko prawidłowo i tyle. Faktem jest że mam mało przejechane ok. 1000km, ale po zmianie zaliczyłem trasę na Tarnów, przez A4, Alkwernię, Bochnię i oki . 150km tam 150km z powrotem i tu właśnie brakowało tych kilku km/h :icon_mrgreen:.Teraz zostaje tylko dopasować tył i może będzie git. Liczę też że odezwie się acorn-47 i coś podpowie.
-
shipp, overkill dzięki za pomoc, teraz tylko wymiana oleum, regulacja i w drogę. Teraz moje doświadczenia co do zębatek w napędzie. W moim motocyklu wymieniłem ;dzięki acron-owi47 :D ; przednią zębatke na o jeden ząb większą....i....jazda motorkiem zmieniła się nie do poznania. Nie ma potrzeby podczas rozpędzania szybko wbijać kolejne biegi by silnik nie wyrwało z ramy tylko spokojnie do przodu. Co do drgań które były na początku i tak dosyć niskie, teraz wszystko się uspokoiło. Wzrosła też prędkość do ok 90km/h przy ok. 7000obr i tu pokazał się mały braczek :bigrazz: . Nie mam jeszcze namiarów, ale wydaje mi się że odebranie na tyle "jednego, dwa zęby" spowodowało by to lepsze parametry na drodze (myślę że przelotowa podeszła by do ok 110-120km/h. Tak jak już wiecie to singielek 200cm3 i te zmiany wbrew pozorom nie wpływają na jego parametry. Ot rozpisałem się :smile:
-
witam po dłłłuuggiej przerwie, pomóżcie bo serwis i cała firma Kingway to kpina :notworthy: jak o coś pytasz to nabierają wody w usta :eek: .Podpowiedzcie mi jakie luzy zaworów ustawić w moim Challenger-ku silnik singiel 200cm, typ 163FML :icon_razz:
-
Witam :biggrin: , schemacik nie doszedł, poczekam. Możę przesadzam ale stwierdziłem mały luz na wahaczu tylnym w miejscu mocowania do ramy z prawej strony :icon_razz: . Co tam jest; z serwisówki wynika że śruba i jakieś tulejki?? nie ma łożysk? Chyba podjadę do serwisu :icon_eek:
-
Witam :cool: i dzięki przerywacz zlokalizowałem, teraz czekam na schemacik, bo szkoda by było przeciążyć prądniczkę gdy zamontuję light-bary :D . Teraz znowu zima czekam na wiosnę..3..2..1.. :D
-
Witam, :( właśnie szukam dodatków do motocykla na własną ręke, w firmie nic, mam zamiar dopasować jakieś light-bary tylko mam problem z ustaleniem mocy prądnicy :biggrin: nawet serwis tego nie wie, może ktoś się orientuje, bo nie chcę jej przeciążyć :crossy: i jeszcze jedno gdzie jest w tych motorkach przerywacz kierunkowskazów :D
-
Witam. Zimowałem i dochodziłem się z firmą Kingway o instr. obsługi, zwodzili, udawali że już mają, już posyłają, gratisy-KPINA :biggrin: teraz nawet nie odpowiadają, a obiecali też że sprowadzą lightbary, szkoda mojego czasu. Co do zębatki to dałem 16 czyli o 1 ząb więcej, docierałem ;) motor do 300km ,max 50km/h różne obroty. Teraz mam ok 450 i motorek leci ładnie, wibracje zmalały po zmianie zębatki-pewne. Koszt 15zł i 5min. pracy tokarza. :icon_razz:
-
I to jest najlepsze :) podchodzi idealnie z MZ 150, tylko trzeba dorobic dystans by nie uszkodzić obudowy skrzynki i ustawić ją we właściwym miejscu ;) Podpowiedział mi to acron-47
-
Witam po dłłłuuugiej przerwie :) . Dla wszystkich posiadaczy Challengerków ;) i nie tylko mam miłą wiadomość. Mała modyfikacja/zamiana przedniej zębatki i motorek prawie nie ma wibracji, jedzie szybciej :lalag:na początek super, pozdrawiam
-
:icon_biggrin: no cóz nasi importerzy narazie chyba tylko sprzedają motocyke, nie patrzą na akcesoria, może to się kiedyś zmieni :icon_razz: Mam nadzieję bo po co kupować części z innych motocykli i kombinować z montażem jak można by kupować je do konkretnego Chińczyka. Ja próbuję ściągnąć (lightbary) przez kolegę w Niemczech - zobaczymy :flesje: Sklep z akcesoriami do chinczyków - było by super..
-
link ... www.mc4you.dk :wink: Dziś wymiana oliwki w silniczku i chyba koniec jazdy....zimmmnnnoo, ale chyba, że :crossy:Poczekamy do wiosny i jakieś spotkanko :flesje: bezalk. Dalej myślę o tych trybkach ale już wiem poczekam do wiosny ;)
-
:clap: powiem tyle, gadka typy moje lepsze, gorsze, chińskie, japoński....jest bezcelowe :D każdy jeździ ty co chce i na co go stać. Proszę nie mówci że japońskie 10-cio latki są bez wad, cacy i 100% lepsze od nowych ChRLD nie mówiąc o tym że kosztują o 50% więcej bo to n i e m a s e n s u :) Lepierj pogadajmy o tym jak poprawić, usprawnić ewentualne braki, ewentualne niedociągnięcia w chińskim sprzęcie :crossy: .Niech firmy moto :crossy: obniżą ceny lub poczekajmy jak się się rynek (tak jak samochodowy) nasyci wtedy nie będzie tematu i wszyscy przesiądziemy się na japońce lub...będziemy śmigać na nowych chińczykach i co pewien czas wymieniać na nowe bo cewna też będzie atrakcyjniejsza ;) To nie wstyd mieć moto z ChRLD, jakość tam też poszła w górę....i tyle, :) ale się rozpisałem....
-
Tak zamierzam zrobić, mam na oku też fajne lightbary, wprawdzie widziałem je na duńskiej stronie, ale Kingway ma mieć takie same pod koniec roku.Mam czas pokombinować do wiosny....może znowu na coś wpadnę :notworthy:
-
tak 50, narazie wystarczy bo go docieram, chwilami też 70-80 ale jeszcze nie czas na to, teraz wymiana oleju i zaworki do ustawienia mam nadzieje że pogoda jeszcze dopisze i pośmigam, fakt z tymi drganiami jest dziwnie są przy różnych obrotach , stąd mój pomysł zmiany przełożenia by nie kręcić tak silnika i czerpać przyjemność z jazdy.Zadałem to pytanie na forum Kingway-a ale tam chyba nikt już nie zagląda, zobaczymy :buttrock: