Skocz do zawartości

urbix1

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O urbix1

  • Urodziny 02/07/1991

Osobiste

  • Motocykl
    YAMAHA DT 80 LC2
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3310441

Informacje profilowe

  • Skąd
    POZNAŃ WLKP

Osiągnięcia urbix1

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. mam pytanko. Psiada ktoś może SCHEMATY ELEKTRYKI do DT 80 LC2?? Potrebuje bo musze sie troche pobawic z kabelkami......:/
  2. WITAM I BŁAGAM O POMOC>>>> chodzi o MODÓŁ CDI w dt 80 lc2. mam NIE odblokowany modoł -nic przy nim nie ruszałem a moto kreci do 12 tys obrotow. W TAKIM RAZIE jak on blokuje silnik??? w necie czytałem ze blokuje do 8 tys obrotow. akumpel twierdzi ze CDI opoznia iskre przez co moto jest słabsze.... Juz sie gubie i wkoncu nic nie wiem... :icon_eek:
  3. Cylindra to raczej wewnątrz bym nie spawał... a to jest tylko małe pękniecie na płszczu wodnym. a co do szlifu to bedzie specjalista a tłok tez nowy na wymiar..... powiedzcie mi jak srednio długo bedzie sie musiał docierać ??? Soku mam jeszcze pytanie apropos twojej dr 350. Moj ojciec chce sobie kupić dr ale myslał raczej o 400 lub 450.Powiedz czy jestes zadowolony z twojej ""Suzi"" i jak sobie radzi w terenie? Jak długo jezdzisz w ENDURO?
  4. JA SCIAGNEŁEM CYLINDER I OKAZAŁO SIE ZE PEKNIETY JEST.... TERAZ POSZEDŁ DO SPAWANIA (NA NOWY SZKODA KASY) A POTEM DAJE DO SZLIFU-BYŁ RAZEM Z TŁOKIEM W NIE NAJLEPSZYM STANIE. JAK MYSLICIE JEST SENS ROBIC TEN SZLIF? I JAK DLUGO BEDZIE SIE DOCIERAĆ? JESLI MACIE JAKIWS RADY NA TEMAT BEZPIECZNEGO DOTARCIA TO PROSZE O POMOC Z GÓRY DZIĘX:)
  5. Wybaczcie kytykę ale jako posiadacz enduro uważam ze supermoto to bezsensowne rozwiązanie ponieważ nie sprawdzają się w średnim i cięzszym terenie a na długie trasy tez nie sprawdza sie bo nie ma owiewek... chyba ze komus nie przeszkadzają poślizgi na kazdym błotku... :bigrazz: Mam jeszcze pytanko bo moto kręci mi do 12 tys na 1 biegu na wyzszych stopiniowo sie zmniejsza a na 5 i 6 biegu wogole nie idzie.... Powiedzcie czy to moze byc wina modulu CDI? trzeba go przerobic skoro tak kreci??? A moze to wina kompresji (6,6 bara)??? prosze o odp.
  6. sprawdzilem kompresje ma 6,3 bara Na wolnych obrotach wkreca sie ponad 12000 wiec chyba nie ma potrzeby grzebac przy module
  7. Siemka jestem posiadaczem deteki lc2 z 94 roku. mam pewien problem. Zalozylem wydech Gianelli (kolanko i koncowke) przy module nic nie robilem. Moto ładnie przyspiesza na 1 , 2 ,3 biegu na czwórce już gorzej -90km/h a na 5 i 6 biegu nie da sie wogole jechac moto nie mam mocy i spada z obrotow. powiedzcie czego to moze byc wina z góry dziekuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...