Skocz do zawartości

KHIWHIWHAIWHI

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O KHIWHIWHAIWHI

  • Urodziny 08/18/1987

Osobiste

  • Motocykl
    JAWA 350 TS
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lublin\Gdansk

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia KHIWHIWHAIWHI

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dawno mnie nie bylo, a to dlatego poniewaz motor stoi u mechanika od poniedzialku i czekam na konkretna odpowiedz. Pisze dzisiaj poniewaz powiedzial ze udalo mu sie go odpalic (po dlugim, dluugim kopaniu bez robienia czegokolwiek przy nim). Powiedzial, ze raz chodzi na dwa, raz na jeden, raz na oba nieregularnie cylindry... Ale tak czy inaczej gasl i juz nie chcialo mu sie dalej nic robic bez zagladania do nie. Powiedzial zebym zadzwonil znowu w poniedzialek wieczorem... Bede wiedzial co tam z nim dokladnie jest zle. P.S. Mechanik tez musial jakos madrosc o tym wszytskim posiasc... Nic nie stoi na przeszkodzie aby inni i ja tez znali na wylot caly ten silnik i mechanizm i wiedzial co jest nie tak jesli cos jest nie tak... A juz przy pomocy wlasnej wiedzy i inteligencji zrobic zeby dzialalo jak nalezy. W poniedzialek napisze co jest do dupy jesli bede wiedzial. Pozdrawiam.
  2. Nic nie dalo skutku... Na dodatek rozregulowalem zaplon i niechce mi sie tego znowu robic... Juto zabieram go do znajomego mechanika znajomego. Taki ktos przynajmniej dokladnie powie mi co bylo zle i co trzeba bylo naprawic/zmienic/wymienic, przynajmniej bede wiedzial z czym moge sie spotkac w przyszlosci i wziac ta awarie (jakby ich bylo malo) pod uwage i zrobic to samemu... Jak sie dowiem w czym tkwil problem to odrazu dam znac w tym temacie. Mam nadzieje ze to pomoze tez innym jesli takiego problemu jeszcze nie bylo... PS. Czy wlasnie w takim przypadku kiedy paliwo leci pod cylindry, zdaza sie ze jednak od czasu do czasu dobrze toto zaciagnie ???
  3. Dobra to biore sie za gaznik, ustawie go od nowa... Wiecie moze jak najlatwiej to zrobic ? Raz widzialem opis zeby wkrecic na maxa (az sprezyna pozwala) a pozniej o iles tam obrotow wykrecic... Niewiem czy to wogole dobry sposob poniewaz nie wydaje mi sie zeby byl taki "przepis" na kazdy gaznik... chyba... A jak jednak tak to prosze o taki przepis poniewaz nie moge nigdzie tego znalezc :/ Jest to czeski oryginalny IKOV...
  4. Narazie mam rozregulowany kompletnie zaplon... Moze jeszcze dzisiaj go nastawie jak trza... Ja jeszcze raz powiem ze do gaznika dochodzi paliwo i z nim jest wszytsko siur... Paliwo nie dochodzi do komory spalania, napisalem przeciez, ze swiece sa kompletnie suche... Moze rzeczywiscie kompresja jest za mala albo tak jak wyzej luzy na tlokach. Jak moge to i to sprawdzic ? Cos tam ciagnie tyle wiem, jak na moje to chyba dobrze... Ale nie jestem pewien jak byc pewnym... PS. Czy moze byc tak ze ciagnie paliwo do cylindrow, ale nie do komory spalania tylko pod cylindry... Jest to mozliwe ? Sorry za te poprzednie, ale cos mi sie wali z siecia... Wszytsko sie wali... CO Z TO POLSKO ?!
  5. Narazie mam rozregulowany kompletnie zaplon... Moze jeszcze dzisiaj go nastawie jak trza... Ja jeszcze raz powiem ze do gaznika dochodzi paliwo i z nim jest wszytsko siur... Paliwo nie dochodzi do komory spalania, napisalem przeciez, ze swiece sa kompletnie suche... Moze rzeczywiscie kompresja jest za mala albo tak jak wyzej luzy na tlokach. Jak moge to i to sprawdzic ? Cos tam ciagnie tyle wiem, jak na moje to chyba dobrze... Ale nie jestem pewien jak byc pewnym... PS. Czy moze byc tak ze ciagnie paliwo do cylindrow, ale nie do komory spalania tylko pod cylindry... Jest to mozliwe ?
  6. Narazie mam rozregulowany kompletnie zaplon... Moze jeszcze dzisiaj go nastawie jak trza... Ja jeszcze raz powiem ze do gaznika dochodzi paliwo i z nim jest wszytsko siur... Paliwo nie dochodzi do komory spalania, napisalem przeciez, ze swiece sa kompletnie suche... Moze rzeczywiscie kompresja jest za mala albo tak jak wyzej luzy na tlokach. Jak moge to i to sprawdzic ? Cos tam ciagnie tyle wiem, jak na moje to chyba dobrze... Ale nie jestem pewien jak byc pewnym... PS. Czy moze byc tak ze ciagnie paliwo do cylindrow, ale nie do komory spalania tylko pod cylindry... Jest to mozliwe ?
  7. Zostawilem sam wezyk z kranika do gaznika. No czyscilem go sprężarą i jest czysty, dzisiaj kupilem nowy filtr powietrza... Jak sprawdzic czy sie plywak wiesza ? albo zawor iglicowy otwiera ? Tzn. zrobilem tak: gdy gaznik byl odkrecony po prostu przekrecilem manetke zeby iglice wysunac i dmuchnalem w otwor od filtra powietrza i benzyna poleciala do wylotu... Wiec jesli to o to chodzi to chyba sie otwiera... Niewiem
  8. Tak czy inaczej paliwo do gaznika dochodzi jesli o to Ci chodzi... Problem polega na tym ze swiece sa suche. Co oznacza ze tam nie dostaje paliwa. Po dlugim kopaniu przy wlaczonym ssaniu... A gaznik jest czysty. Wiem ze sklada sie z trzech czesci, sam napisales zeby wypieprzyc filtr paliwa i odpalic a jak nie pojdzie to kranik wymienic... Ale tam sie wszytsko zgadza...
  9. Probowalem bez filtra i z filtrem... nawet bez kranika z kanistra podlaczonego rurka od ukladu paliwowego... Nic.
  10. Da sie z tym cos zrobic ? I jakie moga byc jeszcze powody ? Dzieki z gory. Czy to ze niechce odpalic moze byc spowodowane brakiem mieszanki paliwowej ? I czy olej "MOBIL Super S 10W-40 Semi Synthetic Motor Oil very high performance" jest dobry do zrobienia tej mieszanki ? Bardzo dobrze rozpuszcza sie w benzynie...
  11. Witam. Zarejerestrowalem sie niedawno mimo, ze informacje i pomoce z tego forum czerpie od dluzszego czasu... Wiec jakies 3 tyg. temu kupilem JAWE 350 TS. Na poczatku udalo mi sie ja odpalic na kopa (moze nie normalnie bo po pewnym przekopaniu jej... Jezdilem na niej w sumie cos kolo 4 kilometrow (na poczatku mialem problemy ze skrzynia biegow :/ jak chcialem zmienic bieg to deptalem pedala, pozniej przeczytalem ze podczas jazdy biegi na wyzsze zmienia sie do gory, ale to juz przeczytalem gdy motur odpalic nie chcial, jezdzilem na jedynce ale wolno tak w oszczedajac go, czasami tylko go przydusilem i troche ryczalale wszytsko bylo ok) poniewaz zaczynaly sie problemy (jest to moj pierwszy motocykl), podczas jazdy (manetka w jednej pozycji, zadnego przyspieszania/zwalniania) a dzwiek silnika robi sie taki jakis pusty, przytlumiony coraz bardziej... i gasnie. Znow probuje go odpalic (teraz krocej to trwa ale jednak troche, chyba cieply silnik) i ok znowu jade. Po przejchaniu jakichs 50 metrow znowu to samo (tamten odcinek to byl ok 300m.). Odpalam jade - 30m; 20; 10 i mam dosyc. dopycham go do domu. Wymieniam przewod paliwowy bo byl po prostu ch****o zrobiony (jakies zawijasy i zalamania teraz wszytsko proste i tak ma byc, filtr jest). Nastepnego dnia przejechalem jakies 800m i gasnie jak poprzednio (przedmuchalem filtr bo zauwazylem ze przewod jest pusty, odpalam jade dalej 200m, parkuje ide do sklepu, wychodze odpalam bez wiekszych problemow jade 200 znowu to samo pozniej tez cos kolo tego i gasnie ale dojechalem po kilku wku*********h postojach. Raz jak jechalem to po jednym takim darciu slyszalem jakby cos sie smazylo pod lewa pokrywa tak bardziej z przodu (oczywiscie zgasl dlatego mialem okazje to slyszec)... Dopchalem do domu i nastepnego dnia juz nie chcial zapalic. Przyjechal jeden gosc i powiedzial ze aku za slaby zeby zagadal... Podladowalem - po wielu kopnieciach wlaczyl sie pochodzil pochodzil i gasl tak samo jak wczesniej. Dawalem gazu to jedynie szybciej i glosniej gasl. Czyscilem gaznik, czyscilem kranik, naladowalem aku, swiece sa ok, iskra jest (zadnych zamienionych fajek), zaplon jak byl tak jest ustawiony a cholera nic niechce palic ! Tearaz nawet sa suche swiece i nie ciagnie paliwa tzn. powietrze ciagle bardzo dobrze ale paliwa nic... Niechce wogole palic nawet troche, dac mu kielicha to cos tam pyrknie ale nic wiecej. Troche tego jest duzo ale staram sie wypisac jak najwiecej szczegolow zeby bylo mozna bardziej precyzyjnie stwierdzic co to moze byc... BARDZO PROSZE O POMOC :bigrazz: MI JUZ RECE OPADAJA BO NIEWIEM CO TO MOZE BYC. A do mechanika niechce isc bo tak sie tylko naucze czesciej wydawac kase... Prosze o pomoc. Pozdrawiam. A i jeszcze wszytskie biegi nie wchodza. Pozdrawiam
  12. A nie swiaca one jasniej na wyzszych obrotach dlatego bo alternator daje wiecej powera ? Tak jest tez w maluchach (mocniej swieci wszytsko co daje swiatlo, niewiem jak w innych samochodach bo trudniej zauwazyc)... Szybciej sie ustrojstwo kreci to produkuje wieksza moc... Tak mi sie wydaje, tylko przypuszczam i pytam czy to mozkiwe... ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...