Hej! robiłem dziś to samo co Ty(no prawie). Zabrałem łańcuszek do gościa, który handluje DiDem ale nie miał niestety takiego:(. Założyłem stary. Bardzo sie zdziwiłem gdy po ustawieniu na znaki (te na łańcuchu) nagle wszystko się pozmieniało:). Doszedłem do wniosku, że obróciłem kilka razy wałem i stąd te zmiany. po ustawieniu wału w GMP (czy cuś) no tłok u góry, okazało sie, że wałki są ustawione tak jak należy więc wsio ok. Nie jestem jakimś specem, ale myślę, że nie masz się czym martwić to tak działa. Hm. Zajrzałem na Twój topic niebezinteresownie przyznaję. Mam do Ciebie prośbę (i do wszystkich innych, którzy coś wiedzą na ten temat) Gdybyś mógł opisać powody dla których wymieniłeś ten łańcuch. Jakie są objawy wyciągnięcia tego łańcucha. Mój problem polega na tym, że z silnika wydobywa się odgłos jakby maszyny do szycia, nie szum tylko raczej stukot (bardzo stara maszyna do szycia:))Wymieniłem łańcuszek rozrządu (fakt był za długi) ale niewiele to pomogło. Hałas wzmaga się wraz ze wzrostem obrotów. Czuję szarpnięcia w podnóżki strach jechać. Znajomy zasugerował mi drugi łańcuch ale to działanie po omacku. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.