Skocz do zawartości

cgns

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O cgns

  • Urodziny 05/24/1979

Osobiste

  • Motocykl
    Drag Star 1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2014160
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Śląsk

Osiągnięcia cgns

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Ja wlasnie decyduje sie na 1000 bo kocham miec pod tylkiem duzo kucykow. To rzeczywiscie jest max relax kiedy wiesz ze jadzac 150 km/h spokojnie odkrecasz manetke a motocykl zapier**la jak dziki i nagle masz 250 km/h i ciagle luz pod manetka i wiesz ze mozesz jeszcze troche wiecej - dlatego warto zyc :)
  2. w piatek mam umowiona jazde probna w krakowie - obadam, przetestuje i bede wiedzial cos wiecej. w tedy napisze o wrazeniach Przejrzalem co w internecie jest na temat ZX100R i szczerze mowiac wyglada na to ze moj dylemat sie powiekszyl i poglebil. Z opisow ten motor na prawde wydaje sie byc zajebisty. Trzeba go prztestowac :icon_mrgreen: tylko ze na slasku zaden diler go nie ma do jazd probnych - sprobuje w karku...
  3. Hej, okolo stycznia mam zamiar zmienić moto. W obrebie moich zainteresowan, po ostrej selekcji roznych sprzetow i moich oczekiwac wzgledem motoru zdecydowalem, ze do finalu wchodzi Yamaha R1 albo Honda CBR 100. I tutaj pojawil sie maly problem, bo oba te motory sa naprawde super (jak dla mnie). Czytalem wiele artykulow i testow tych sprzetow, ale ciagle nie moge sie zdecydowac. Bardzo prosze wpisujecie swoje zdanie, co wy byscie wybrali i dlaczego. Pomoze mi to podjac decyzje. Dziekuje i pozdrawiam. PS: moto bedzie nowe prosto z salonu. rozwazam modele 2005/2006
  4. Dzieki za rade. Tak zrobiłem i okazalo sie, ze linka sprzegla byla po prostu za bardzo naciagnieta. Minuta roboty i wszystko jest ok. Co do oleju to ze zmiana poczekam do nowego sezonu - czy moze lepiej zrobic to przed zima?
  5. Witam, ostatnio zaczelo mi sie slizgac sprzeglo. Nie slizga sie za kazdym razem - tylko gdy np jade 80-100km/h i z piatki robie redukcje do 4 i gaz na maxa w tedy czuc wyraznie, ze sie slizga. Przy ruszaniu (nawet na cieplym silniku) wszystko gra. Moto ma przejechane 37000km i z tego co sie dowiedzialem w serwisie sprzeglo w tym dragstarze powinno wytrzymac o wiele wiecej. Olej jaki wlalem to Castrol przeznaczony do moto ale nie pamietam numerkow ile W itd. W kazdym razie olej byl polecony i zakupiony w serwisie Yamahy. Czy wg Was trzeba juz wymienic cale sprzeglo? czy sprobowac najpierw wymienic olej (ostatnie wymiana jakies 5000km temu)? czy moze da sie to jakos podciagnac na lince? help! pozdro all aha i zauwazylem ze sprzeglo lapie dopiero przy koncu matetki - ale tak jest prawie od poczatku.
  6. Olej motocyklowy, pomimo podobnej bazy olejowej, jest zupelnie rozny od oleju stosowanego w samochodach. Silniki motocyklowe sa o wiele bardziej wysilone i osiagaja wieksze obroty. Osobiscie nie zalecam stosowania oleju przeznaczonego dla samochodow w motocyklu. To, ze na razie wszystko dziala OK nie znaczy, ze zalanie moto takim olej w przyszlosci nie okaze sie porazka - czytaj: silnik do remontu. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...