Skocz do zawartości

guzik1

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O guzik1

  • Urodziny 02/21/1990

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha DT 125 '01
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ostrów wlkp.

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia guzik1

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam, tak jak w temacie. Motocykl nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Wiecej info. tutaj http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1033323
  2. Kupie Yamahe XT 660 X/R wazny przebieg do 12 tys km, najpiej rocznik 2005 lub mlodsza zadabana do 12000zł oferty na gadu 5979354 lub tutaj
  3. Witam, tez obecnie przymierzam sie do zakupu xt 660 ale niestety nie produkuja juz wersji supermoto, wiec jedynie pozostaje mi zakupu R-ki albo Tennery.
  4. Witam, mam problem potrzebuje jakiegos najlepszego tłoka i cylindra do dt 125 r rocznik 2001 oczywiscie chodzi mi o NOWY ale nie oryginalny. Moze poda mi ktos jakas stronke....Ktory Waszym zdaniem jest lepszy Vertex czy Wossner? Gdzie moge dostac taki tłok? z gory dzieki
  5. Chcę w najbliższym czasie założyc tłumik sportowy do swego dt, lecz nie wiem tak naprawde jaki mam model. Wiem tylko, że jest z 2001 roku i jest to dt 125 ale nie wiem czy jest to DTR czy DT 125 LC. W związku z tym mam pytanie czym różni się model DTR 125 od DT 125 LC ? Z góry dzięki!!!
  6. ja ostatnio kupilem ale R3 nie R1, trudno mi cos o nich powiedziec bo za bardzo nie mialem gdzie ich wyprobowac. Wygladaja na dosc dobrze zrobione, pozniej sie okaze czy aby tylko na takie wygladaja. Jak chcesz jakies produkty sidi to duzy wybor jest w rapid - motocykle w poznaniu
  7. Ostatnio zamówiłem do swojego DT-ka (125ccm) cały układ wydechowy gianelli, w zwiazku z tym mam pytanie czy wie ktos czy taki wydech jest zablokowany? Czy będę musiał rozcinać dyfuzor? Z góry dzięki za odp.!
  8. Mogę Ci powiedzieć ile moja pali. Jak ostatnio jechałem, ale z dość dużą prędkością 110-135km/h (obroty 8000-10250 obr/min) przez niecałe 45km i spowrotem, czyli w sumie około 90 km to w drodze powrotnej musiałem zatankować(jak wyjeżdzałem miałem paliwa zalane pod sam korek). Niestety po wyliczeniu wyszło mi dokładnie spalanie rzędu 14,1 l. / 100km. Trochę mnie to przeraziło ale cóż takie życie. Gdy jeżdże tak normalnie (do 90km/h) to spali ok.7-8 litrów. Przypomne że moto jest z 2001 r. i nie posiada żadnych nieoryginalnych części(gaźnik dobrze wyregulowany).
  9. Yamaha TDR 125 ma takie same blokady jak DT 125. U Yamahy TDR i DT występuje taka "przepustnica" na wydechu. Jeśli motor jest odblokowany owa "przepustnica" otwiera się przy 6000 obr/min, jednak jeśli motor jest zablokowany przepustnica się nie otwiera, lecz zamyka i motor zaczyna się dławić. Jeśli komuś zależy aby motor był bardzo oszczędny radzę nie przekraczac 6000 obr/min. Wracam do sprawy: Przepustnica (na wydechu) sterowana jest linką od gazu. Cały system nazywa YPVS, czyli YAMAHA Power Valve System. [system ten reguluje przepustowość kolektora wydechowego w celu podniesienia ciśnienia tłoczonej do cylindra mieszanki i uzyskania lepszego napełniania, a w konsekwencji większej mocy silnika.]Sterowanie linką znajduję się po lewej stronie motocykla, w obudowie o ograłym kształcie do którego do "chodzą" dwie linki. Aby odblokować motor będzie trzeba zdjąć układ wydechowy i obrócić "przepustnicę" o 180 stopni (możliwe że trzeba również poluźnić linki), aby otwierała się a nie zamykała kiedy silnik osiągnię wyższę obroty. Druga blokada znajduję się w wydechu, w dyfuzorze, jest tam wspawana taka ścianka dodatkowa która zmniejsza objętość dyfuzora i tym samym ogranicza swobodny przepływ spalin. Po tych zabiegach TDR-ka powinna mieć prędkość maksymalną na poziomie około 140km/h (licznikowe). Powodzenia!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...