
Hard Core DTM
Forumowicze-
Postów
34 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Hard Core DTM
- Urodziny 07/24/1990
Informacje profilowe
-
Lubię
Motocykle , samochdy , mechanika , tuning , dziewczyny , podruze, muzyka
-
Skąd
Limanowa
Osobiste
-
Motocykl
Aprilia Sr
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
3633293
-
Telefon
513553448
-
Strona www
http://
Osiągnięcia Hard Core DTM

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Koleś jeżdzący na enduro to...
Hard Core DTM odpowiedział(a) na Artur_125 temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
PRZYJACIEL PRZYRODY he he aha zapomniałem dodac : Leśny dziadek , albo dżangle boy , to dżangle to jak by ktos nie wiedział dżungla tylko ja nie umiem tego napisac po angielsku więc napisałem jak to sie wymawia -
Aprilia Sr AC(powietrzak) 1995r
Hard Core DTM odpowiedział(a) na Hard Core DTM temat w Motorowery/Skutery
Przyczyną nagłych przyrostów mocy w mojim skuterze nie był modól . Poprostu skuter sie powoli zacierał , jest to widoczne na cylindrze , sworziu i tłoku , na których widac ciemne prypalenia .Nie dostawał on dostatecznej ilosci oleju choc zbiornik na olej był napełniony do połowy. Zawiniła pompka . Ciężko było mu sie przesto zebrac , ale gdy weszedł na obroty to był b.mocny. Szczelanie z rury było wynikiem kiepskiej kompresji wynikajacej z zapieczonego piersciaka(całe paliwo nie dopalało sie i szło w wydech) jeszcze jednym dowodem na to ze była zamała ilosc oleju jest ów zapieczony pierscień . Naszczescie motocykl nie zatarł sie do konca i daleko mu do tego. Gdybym załorzył tłoka poprawnie (nie rozciagając pierscieni) napewno chodził by z powodzeniam . Oczywiscie nalezało by wtedy podkręcic pompke oleju. Ja jezdziłem nieswiadomy tego ze mój motor powoli sie zaciera . Kontrolowałem stan oleju wierząc ze jest on pobierany. Patrzyłem tez na rure wydechową z której sie kopciło (sądziłem ze olej jest podawany) . Zamówiłem nowy tłok i postanowiłem zrobic szlifa bo jest to niedroga inwestycja . Narazie czekam na tłoka. -
Aprilia Sr AC(powietrzak) 1995r
Hard Core DTM odpowiedział(a) na Hard Core DTM temat w Motorowery/Skutery
Nie , poprostu przed ponownym załorzeniem pierscieni troszke sie porozsciagały. Juz zamówiłem tłoka ale wiekszego 40,00mm bo postanowiłem szlifa jednak zrobic . Jest ot niedroga inwestycja , a przynajmniej bede wiedział ze wszystko bedzie ok. -
Aprilia Sr AC(powietrzak) 1995r
Hard Core DTM odpowiedział(a) na Hard Core DTM temat w Motorowery/Skutery
Dzis postanowiłem rozebrac mój skuter i sprawdzic cisnienie w cylindrze , na moje oko było zamałe więc sciongłem głowice i cylinder i oczą mojim ukazał sie zapieczony drugi pierscionek tłoka , postanowiłem go jakos sciagnąc i rozruszac. Cylinder wygladał dobrze choc posiadał kilka dorbniutkich rysek , ale był gladki i wyglada na to ze jest niedawno po szlifie . Załorzyłem piersciąki spowrotem na tłoka i wszystko było ok . ale gdy przyszło włorzyc tłoka do cylindra nastapił problem poniewaz za zadne skarby nie chciał wlezc , gdy juz wlazł to sprawiał olbrzymie opory mimo iż posmarowałem gładz cylindra olejem . Wkoncu jakos sie rozruszał ale wystąpił następny porblem , mianowicie pierscienie zachaczały o okno wlotowe od gaznika i nie chciał dalej sie posówac. Troszku je przygiołem i wkoncu zaczoł chodzic po całej płaszczyznie cylindra . Załorzyłem wszystko spowrotem i spróbowałem obrócic magnetem jakcięszko sie obraca , koło obracało sie z odpowiednią ciężkoscia po czym mozna było twierdzic ze kompresja znacznie wzrosła bo jak wczesniej kręciłem to był bardzo mały opór . Więc przystąpiłem do odpalenia machiny . Kopłem go kilka razy poczym kopek nie chciał isc dalej . Sciągłem głowiczke i zobaczyłem ze odłamał sie kwalek tłoka i pękł pierscien zachcaczając o wyzej wymienione okno wlotowe . Naszczęscie cylinder nie został porysowany . W poniedzaiłek musze zamówic nowy tłok i pierscienie. Mam nadzieje ze po zmianie wyzej wymienonych częsci moje problemy z SR znikną. -
Aprilia Sr AC(powietrzak) 1995r
Hard Core DTM odpowiedział(a) na Hard Core DTM temat w Motorowery/Skutery
a nie wiecie nic o rególacji zapłonu w skuterze , czy cos takiego sie robi , jak tak to gdzie sie rególuje i jak to wyglada?? -
Aprilia Sr AC(powietrzak) 1995r
Hard Core DTM odpowiedział(a) na Hard Core DTM temat w Motorowery/Skutery
Waże około 63kg :icon_rolleyes: , mi sie tez zdawało ze taka Sr-ka powinna 80km/h lecieć. Niewiecie jakiej marki jest zapłon w takiej Sr?? , druga zecz to jakie powinno byc cisnienie w cylindrze , bo chciał bym zmierzyc, moze i to wpłyneło na spadek osiągów i cylinder nadaje sie na szlifa. -
Aprilia Sr AC(powietrzak) 1995r
Hard Core DTM odpowiedział(a) na Hard Core DTM temat w Motorowery/Skutery
Co do pisowni to sory ze odrazu nie napisałem ze jeste dyslektykiem , moge tez przeprosic za przeklenstwa jakie urzyłęm (choc były cenzurowane) , a co do Lirtusa to podobno bajzelu nie robisz , więc czemu piszesz cos o Mbk Booster w temacie o Aprili Sr ??Chcesz wiedziec czy booster miazdzy po tuningu załuz nowy temat i tam sobie pisz. Zaraz co jeden bedzie sie rozpisywał o boosterach kolegów , a ja dalej nie znajde odpowiedzi na moje pytanie. Od tego są inne tematy . Mi zalerzy o konkretnej odpowiedzi. Pozatym ja Ciebie nie nazywałem "Cycem" i "Burakiem". Masz racje Hubert-Moto bede musiał wymienic , lub podłubać w tym zapłonie . Jednaj zeby zamówic musze wiedziec jakie marki jest zapłon w Sr . Najbardziej co przeszkadza w tym to małą predkosc , wczesniej miałem MBK Flipper , który leciał 80km/h i miał bardzo fajne odejście . Niestety sprzedałem go bo chciałem kupic sobie własny motor(MBK był na spóle z bratem , ale tak sie składało ze to ja najwiecej jezdziłem) , druga zecz to ten przypływy i odpływy mocy , które bardzo denerwóją. -
a jaka ta sr-ka , który rocznik?? AC(powietrzak) , czy LC(cieczak) , ja mam AC z 1995r i mam podobne problemy z moją . Moze swieca pada , zmiencie na inną i wtedy sprawdz , a jak nie to wykręc swiece załuz na nią fajke przyłuz do dekla od paska i na włonczonym zapłonie kopnij starerem i zobaczysz jaka iskra i czy ją gubi. Ja stawiał bym na modół i w mojej tez na to stawiam.
-
Aprilia Sr AC(powietrzak) 1995r
Hard Core DTM odpowiedział(a) na Hard Core DTM temat w Motorowery/Skutery
Chyba będe musiał wyeleminowac gaznik jako przyczyne wariacji mojego skutra moze jest troszku rozlegulowany ale to nie to , znalazłem cos co budzi moje podejrzenia , widze ze cos było kombinowane z modułem zapłonowym bo są tam podpiete na "krudko" jakies niebieskie oporniki , konderstory (nie wiem jak to nazwac) owinięte tasmą izolacyjną , a od nich idą dwa kabelki do przełącznika Jak go przełącze nadół to motor prawie nie chce jechac (nie wkręca sie na obroty) ledwo rusza i jedzie jakies 25km/h , jest strasznie słaby i z góry tez więcej nie chce isc , no a jak przełacze go do góry to idzie tak jak mówiłem 70km/h , a jak mu odbije to 60km/h dziwnie tez rusza napoczątku sie troszku dławi a puzniej dostaje kopa , po tym kopie jest chwilowe odejscie mocy.Dawniej (przed moją"rególacją gaznika" motor jeszcze więcej szalał co chwila miał takie nagłe przypływy i odpływy mocy które jak mi sie wydaje nastepowały w tych samych odstepach czasu, jak jechałęm z góry to strzelał w wydech , puzniej torszke pokreciłęm śróbką od gaznika i motor przestał szczelac w wydech jezdzi juz bardziej płynnie , ale dalej jest to odczówalne . Moze to jakis "domowy" sposób sciągnięcia blokady?? mój skuter jest z holandi , a tam nie rejestruje sie skuterów tylko płaci sie samo ubespieczenie i tam skutery jezdzą cyba po scieszkach dla rowerów najprawdopodobniej są zblokowane do 45/h . Nie ma zadnej zwęzki na tłumniku , ani za gaznikiem. Jezeli moduł nie dało by sie reaktywowac(bo podobno sie da) to zawsze jest tańszy od gaznika (ok 133zł). A co wy otym sadzicie ?? Kompresje postaram sie zmierzyc w tym tygodniu , a wiecie ile ma mniej więcej wynosic?? -
Aprilia Sr AC(powietrzak) 1995r
Hard Core DTM odpowiedział(a) na Hard Core DTM temat w Motorowery/Skutery
Ja mam przecucie ze powinien jechac 80km/h , ale nie jeste tego pewien dlatego pytam. A czy w takim skuterku jest mozliwosc rególowania zapłonu?? , bo jak sciągłem wiatrak co chłodzi cylinder to widac magneto na którym jest takie wycięcie , a z góry jest taki "odbiornik" co bierze sygnał z tego koła. Więc chyba nie da sie tu regulowac zapłonu?? Może sie myle , jesli tak to gdzie mozna rególowac?? Prosze o rady. Acha jak by ktos wiedział jakiej marki jest zapłon w takiej SR jaką ja posiadam to tez prosze zeby pisał. -
Aprilia Sr AC(powietrzak) 1995r
Hard Core DTM odpowiedział(a) na Hard Core DTM temat w Motorowery/Skutery
A czy ja kur.a mówie ze chce leciec 100km/h ?? Pytam sie tylko ile wam lecie seryjna SR AC , a odrazu kazdy wymandrza sie ile idze po tuningach , mnie akurat takie przypuszczenia ch.ja obchodzą . Takimi postami tylko robicie bajzel .Dlatego Lirtus jesli czegos nie wiesz lub nie jest to na temat to nie pisz. Mojim problemem nie jest tuning tego skutera , tylko nie podobają mi sie osiągi mojego skutera i chce je sprawdzic . -
Aprilia Sr AC(powietrzak) 1995r
Hard Core DTM odpowiedział(a) na Hard Core DTM temat w Motorowery/Skutery
Co mi z tego ze wymienie dysze , jak i tak gaznik jest rozlegulowany i cieżko z nim jest dojsc do ładu . Pozatym nie liczy sie tylko dysza , ale też średnica gardziela . -
No więc tak ja w temacie mam do was pytanie ile najwięcej wam leci Sr zaznaczam ze jest to Sr chłodzona powietrzem (AC) , motorki z tym silnikiem były produkowane do 1997r . Bo cos mi sie wydaje ze moja kiepsko idzie. Miałem problemy z gaznikiem , ale jakos go wyrególowałem ze chodzi lepiej. Moja idze ok 70km/h z góry z trudem dochodzi do 80km/h i ani 1km/h wiecej nie chce pójsc . Pasek i rolki są w dobrym stanie , kupiem nowe (cięższe) ale na nich nie miał takiego kopa i predkosc tez sie nie zmieniła. Więc spowrotem załorzyłem stare. Zastanawiam sie nad zmiana gaznika na najwiekszy jaki jest u mielocha delloroto 21mm , wiem ze napewno wzrosnie spalanie i motor bedzie sie wiecej grzał , czy są jakies inne skutki uboczne i jakie są pozytywy . Jaki wy plecilibyście mi gaznik ?? narazie bede próbował jescze dostrojic stary. Pozdrawiam
-
Swoją drogą to ciekawe jak sie jezdzi taką przednio napędówką . Pewnie do bani nawet na kółko nie postawi , a w dzisiejszych skutrach to jak sie troszke postara to mozna na kółku polatac. Druga zecz jaka mnie ciekawi to osiągi takiego skutra na wodór .
-
Co to są Płytki Membrany i do czego służa
Hard Core DTM odpowiedział(a) na Hard Core DTM temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
No dobra a gdzie to sie montuje?? i czy są duze efekty