Ja bym nie ruszał na razie rozrządu tylko przyjrzał sie dokladnie gaznikom.To że nie wkręca się na obroty może mieć kilka przyczyn: 1 zabity filtr powietrza 2 złe ustawienie poziomu paliwa 3 złe ustawienie synchronizacji gazników 4 złe ustawienie składu mieszanki 5 łapanie gdzieś lewego powietrza-np przez nieszczelne gumy krócców ssących 6 nieszczelne bądz dzurawe gumy na przepustnicach. 7 wytarte przepustnice i iglice-w kawasaki no nagminny problem!!
Na kole nadajnika impulsów masz oznaczenia okreslające zapłony na poszcvzególnych parach cylindrów oraz oznaczenie górnego martwego punktu -jest ono oznaczone literką T. Wał musisz ustawic na górny martwy punkt na cylindrach 1i4 i w takiej pozycji wału ustawia się wałki rozrządu.Nie pamiętam jak jest w xj ale znaki na wałkach muszą się zgrać do płaszczyzny głowicy lub do siebie.
JAK BEDZIE NOWA USZCZELKA I PŁASZCZYZNY GŁOWICY I CYLINDRÓW SPLANOWANE TO SILIKON ZACHOWAJ DO CZEGOŚ INNEGO!! AŻ MNIE SKRĘCA JAK WIDZE SILNIKI SKŁADANE PRZEZ BRACI SILIKONIARZY!!!ZWŁASZCZA Z UZYCIEM CZERWONEGO SILIKONU!!!!ZABIC OD RAZU!
Objawem skonczonego sprzęgła wcale nie musi być jego slizganie się.może też ciągnąć.Zdejmij pokrywę ,rozkręc kosz,zdejmij tarcze i przekladki i zmierz suwmiarką wysokośc sprężyny oraz grubośc tarcz i przekładek.Sprawdz czy tarcze nie są spalone.