Skocz do zawartości

RayoV6

Forumowicze
  • Postów

    113
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O RayoV6

  • Urodziny 08/25/1975

Informacje profilowe

  • Lubię
    Piłka nożna, Ford Capri, model realnych cykli koniunkturalnych (tzw. RBC) i teoria gier. Są też inne. Kolejność zupełnie przypadkowa.
  • Skąd
    Warszawa [Mokotów]

Osobiste

  • Motocykl
    Wild Star
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia RayoV6

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. Jeżeli potrzebujesz przerywacza kierunków FE246BH, to info poszło na priv :)
  2. Zanim zaczniesz szukać torx'a 20 aby odkręcać TPS'a od gaźnika mozesz wszystko co trzeba pomierzyć odpinając tylko wtyczkę. czarny i niebieski = maksymalna rezystancja ma być 4,0-6,0kOhm. potem mierzysz czarny i żółty: zamknięta przepustnica = zakres 520 Ohm - 900 Ohm Dokładnie to pomiędzy rezystancja max razy 0,13 - rezystancja max razy 0,15. Odkręcasz delikatnie, równomiernie i na maksa przepustnicę, patrzysz czy rezystancja wzrasta ładnie liniowo. Po tym zabiegu wiesz, czy czujnik jest ok. Dopiero w przypadku wskazań wartości poza zakresem odkręcaj TPS i reguluj.
  3. Kup miernik i sprawdź instalację. Wszystkie przewody, które wychodzą z modułu. TPS,a i czujnik położenia wału. Cewki, kable i świece podobno już miałeś podmieniane/sprawdzane zostaw na koniec. Osobiście obstawiam, że Twój problem powoduje pęknięty/przetarty przewód lub przerywający konektor.
  4. Super sprawa z tą stroną. Uważam, że formuła jednego wątku Wild /Road Star Company ma pewne wady. Przeglądanie 165 stron jest mało wygodne i pewne tematy poruszane są po kilka razy, a pewne nigdy nie znalazły odpowiedzi. Jeżeli na nowej stronie będzie rządził tematyczny podział, to może się stać bardziej przydatna z czasem. Ja się rejestruję, ale coś nie mogę dostać linka aktwacyjnegi :/
  5. Dzęki Krzysiek! Widzę, że masz zestaw europejski, czyli 4175.001. Nota bene dziwi mnie, że inne dysze przewidziano dla Roadstara, a inne dla Wildka. Te oryginalne opakowanie, to jakaś pozostałość, czy zestaw do handlu? Masz te pozostałe dysze #170, #175, #185?
  6. Dopóki jest OK, to masz rację. Szkoda tylko, że nie wiesz, bo chciałem skorzystać z przetartej ścieżki. Pozostaje poeksperymentować samemu... Po wnikliwej analizie tez uważam, że trzeba się przyjrzeć TPSowi (czujnik położenie przepustnicy). A co do ustawień, to dlatego pytałem, bo już za dużo "rączek" przy tym grzebało. Każdy chciał dobrze, a wyszło średnio. Chcę temat ogarnąć samemu i tyle.
  7. W takim razie mam do Ciebie 3 pytania: :) 1. Jaką masz dyszę główną? 2. Jaką masz dyszę wolnych obrotów? 3. Na którym rowku iglicy masz podkładkę?
  8. Mylisz się szanowny Kolego! Moc na kole jest na tych wykresach dodatkowo zaznaczona kolorem pomarańczowym i wynosi odpowiednio 44,9KM@3865rpm i 47,8KM@3619rpm Przy okazji zapytam, czy ktoś z Was ma następujący zestaw: -filtr K&N -Dynojet Rev Master -Dynojet Jet Kit No. 4175 -V&H lub inne aftermarketowe rury
  9. Wczoraj odebrałem motocykl po regulacji gaźnika i dla fanaberii poszedł na hamownię. 1. pomiar z podłączonym REVmaster'em 2. pomiar bez REV'a. Oto wyniki: http://picasaweb.google.com/lh/photo/n2URv...feat=directlink Filtr powietrza K&N, Dynojet, wydech V&H
  10. A ile pasek kosztuje w Stanach? Można się podłączyć pod tę transkację? :) Za dwie sztuki to może rabat hurtowy dostanie.
  11. Jak znajdziesz kogoś, to chętnię się dołączę do takiej diagnozy, bo mam wręcz identyczny problem. Ostatecznie możemy się spotkać w celach "terapuetycznych" :) Posłuchać, pogadać, może wspólnie coś uradzić... P.S. Czy to ktoś z forum parkuje przy Domaniewskiej 50?
  12. Można wiedzieć, gdzie Kolega go oddał i co było robione?
  13. Chłopaki z klubu mnie namówili na mineralny olej Bardahl 10W40. Zmieniłem w ostatnią środę, przejechałem na razie tylko około 800 km :notworthy: i moim zdaniem jest zdecydowanie ciszej. No i mam wrażenie, że biegi wchodzą jakoś tak zgrabniej.
  14. Filtr jest od tego, żeby filtrował i jakim teoeretycznym syfie rozmawiasz? Wczoraj przy zmianie oleju wywaliłem oryginał Yamy i wkręciłem chromowowany HiFlow, bo jest ładny :cool: Będę teraz zmieniał olej i filtr, co 5 tys. km, bo tak się zaparłem.
  15. Słuchaj Torrturo, podaj adres to Ci zgrzewkę browaru wyślę za Twoje radosne posty. :) Wniosły bardzo wiele! Tak dużo, że może nawet osobiście Ci ją dostarczę. Co do filtra, to komentarz z wartością motocykla jest śmieszny. Mam oryginał Yamahy za 100 PLN. W tym kontekscie też mogę dodać, że kupowanie zamiennika za 25 PLN to dla mnie śmieszne. Pytanie było podyktowane napiętym harmonogramem logistycznym, a nie szukaniem oszczędności. Poza tym, to więcej załatwiłem w czasie 30 minutowego spotkania z Krzyśkiem Uploadem, niż na tym forum przez klika dni. Krzysiek, jeszcze raz wielkie dzięki za wszelaką pomoc. Oponkę kupuję u Ciebie. Zakładać chcę w piątek, pasuje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...