-
Postów
113 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O RayoV6
- Urodziny 08/25/1975
Informacje profilowe
-
Lubię
Piłka nożna, Ford Capri, model realnych cykli koniunkturalnych (tzw. RBC) i teoria gier. Są też inne. Kolejność zupełnie przypadkowa.
-
Skąd
Warszawa [Mokotów]
Osobiste
-
Motocykl
Wild Star
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia RayoV6

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)
0
Reputacja
-
Jeżeli potrzebujesz przerywacza kierunków FE246BH, to info poszło na priv :)
-
Zanim zaczniesz szukać torx'a 20 aby odkręcać TPS'a od gaźnika mozesz wszystko co trzeba pomierzyć odpinając tylko wtyczkę. czarny i niebieski = maksymalna rezystancja ma być 4,0-6,0kOhm. potem mierzysz czarny i żółty: zamknięta przepustnica = zakres 520 Ohm - 900 Ohm Dokładnie to pomiędzy rezystancja max razy 0,13 - rezystancja max razy 0,15. Odkręcasz delikatnie, równomiernie i na maksa przepustnicę, patrzysz czy rezystancja wzrasta ładnie liniowo. Po tym zabiegu wiesz, czy czujnik jest ok. Dopiero w przypadku wskazań wartości poza zakresem odkręcaj TPS i reguluj.
-
Kup miernik i sprawdź instalację. Wszystkie przewody, które wychodzą z modułu. TPS,a i czujnik położenia wału. Cewki, kable i świece podobno już miałeś podmieniane/sprawdzane zostaw na koniec. Osobiście obstawiam, że Twój problem powoduje pęknięty/przetarty przewód lub przerywający konektor.
-
Super sprawa z tą stroną. Uważam, że formuła jednego wątku Wild /Road Star Company ma pewne wady. Przeglądanie 165 stron jest mało wygodne i pewne tematy poruszane są po kilka razy, a pewne nigdy nie znalazły odpowiedzi. Jeżeli na nowej stronie będzie rządził tematyczny podział, to może się stać bardziej przydatna z czasem. Ja się rejestruję, ale coś nie mogę dostać linka aktwacyjnegi :/
-
Dzęki Krzysiek! Widzę, że masz zestaw europejski, czyli 4175.001. Nota bene dziwi mnie, że inne dysze przewidziano dla Roadstara, a inne dla Wildka. Te oryginalne opakowanie, to jakaś pozostałość, czy zestaw do handlu? Masz te pozostałe dysze #170, #175, #185?
-
Dopóki jest OK, to masz rację. Szkoda tylko, że nie wiesz, bo chciałem skorzystać z przetartej ścieżki. Pozostaje poeksperymentować samemu... Po wnikliwej analizie tez uważam, że trzeba się przyjrzeć TPSowi (czujnik położenie przepustnicy). A co do ustawień, to dlatego pytałem, bo już za dużo "rączek" przy tym grzebało. Każdy chciał dobrze, a wyszło średnio. Chcę temat ogarnąć samemu i tyle.
-
W takim razie mam do Ciebie 3 pytania: :) 1. Jaką masz dyszę główną? 2. Jaką masz dyszę wolnych obrotów? 3. Na którym rowku iglicy masz podkładkę?
-
Mylisz się szanowny Kolego! Moc na kole jest na tych wykresach dodatkowo zaznaczona kolorem pomarańczowym i wynosi odpowiednio 44,9KM@3865rpm i 47,8KM@3619rpm Przy okazji zapytam, czy ktoś z Was ma następujący zestaw: -filtr K&N -Dynojet Rev Master -Dynojet Jet Kit No. 4175 -V&H lub inne aftermarketowe rury
-
Wczoraj odebrałem motocykl po regulacji gaźnika i dla fanaberii poszedł na hamownię. 1. pomiar z podłączonym REVmaster'em 2. pomiar bez REV'a. Oto wyniki: http://picasaweb.google.com/lh/photo/n2URv...feat=directlink Filtr powietrza K&N, Dynojet, wydech V&H
-
A ile pasek kosztuje w Stanach? Można się podłączyć pod tę transkację? :) Za dwie sztuki to może rabat hurtowy dostanie.
-
Jak znajdziesz kogoś, to chętnię się dołączę do takiej diagnozy, bo mam wręcz identyczny problem. Ostatecznie możemy się spotkać w celach "terapuetycznych" :) Posłuchać, pogadać, może wspólnie coś uradzić... P.S. Czy to ktoś z forum parkuje przy Domaniewskiej 50?
-
Można wiedzieć, gdzie Kolega go oddał i co było robione?
-
Chłopaki z klubu mnie namówili na mineralny olej Bardahl 10W40. Zmieniłem w ostatnią środę, przejechałem na razie tylko około 800 km :notworthy: i moim zdaniem jest zdecydowanie ciszej. No i mam wrażenie, że biegi wchodzą jakoś tak zgrabniej.
-
Filtr jest od tego, żeby filtrował i jakim teoeretycznym syfie rozmawiasz? Wczoraj przy zmianie oleju wywaliłem oryginał Yamy i wkręciłem chromowowany HiFlow, bo jest ładny :cool: Będę teraz zmieniał olej i filtr, co 5 tys. km, bo tak się zaparłem.
-
Słuchaj Torrturo, podaj adres to Ci zgrzewkę browaru wyślę za Twoje radosne posty. :) Wniosły bardzo wiele! Tak dużo, że może nawet osobiście Ci ją dostarczę. Co do filtra, to komentarz z wartością motocykla jest śmieszny. Mam oryginał Yamahy za 100 PLN. W tym kontekscie też mogę dodać, że kupowanie zamiennika za 25 PLN to dla mnie śmieszne. Pytanie było podyktowane napiętym harmonogramem logistycznym, a nie szukaniem oszczędności. Poza tym, to więcej załatwiłem w czasie 30 minutowego spotkania z Krzyśkiem Uploadem, niż na tym forum przez klika dni. Krzysiek, jeszcze raz wielkie dzięki za wszelaką pomoc. Oponkę kupuję u Ciebie. Zakładać chcę w piątek, pasuje?