
Andreo
Forumowicze-
Postów
38 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osobiste
-
Motocykl
XR250 VFR400
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
2901323
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
Gorlice
Osiągnięcia Andreo

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
witam, do filtra powietrza stosuje sie specjalny olej ktory jest bardzo lepki, mozna dostac w normalnych butelkach i w spreju, ale w razie braku mozesz uzyc jakiegos gestego oleju i powinno byc ok. co do mycia filtra, ja zawsze myje na poczatku w benzyne ekstrakcyjnej, pozniej w plynie do naczyn. jesli nie masz dostepu do innego oleju jak ten 10w40, to umyj filtr i nasacz go tym olejem, napewno bedzie lepiej niz brudny filtr.
-
witam, mam maly problem ze slizgiem lancucha w hondzie vfr400 nc24, mianowicie slizg jest dosc mocno uszkodzony przez zbyt wyciagniety lancuch, oryginalnego slizgu dostac nie mozna - tak powiedzial czlowiek z honda plaza po tym jak zadzwonil do hondy polska, czy ktos moze wie od czego moglby by podpasowac slizg do mojej vfr ? albo czy sa jakies szanse naprawy tego slizgu ? przypominam ze ta dziure wyzarlo od dolu, gdzie teoretycznie lancuch nie powinien miec kontaktu ze slizgiem, oprucz tego jedno ramie slizgu, dokladnie w miejscu tego malego polkola jest urwane, na zdjeciu wyglada na calosc. czy ma ktos moze pomysl gdzie lub jak mozna dorobic taki slizg? pozdrawiam tutaj zdjecia i fiszka: fiszka slizg gora slizg dol slizg dol2 slizg gora2 slizg spod caly slizg
-
Dobre sluchawki do kasku
Andreo odpowiedział(a) na Camaross temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocyklisty
witam, proponuje kupic sluchawki koss spark plug lub koss the plug, mozna dostac za mala kase na allegro. sadze ze to jest jedyna mozliwosc skoro chcesz jezdzic z nimi w terenie, wada jest tylko to ze w tych sluchawkach bedziesz 'odciety' od swiata, pozatym to jest koss wiec bardzo dobra jakosc dzwieku. pozdrawiam -
witam, krzysiek_suzi sadze, ze powinienes opisac poszczegolne modele kombinezonow i kurtek. poprostu napisz czym sie roznia, bo jest troche tych modeli i na pierwszy rzut oka wygladaja tak samo, tyle ze w inne wzorki; a wiem ze w jednych jest perforowana skora, w drugich z kolei material. oprocz tego powinienes napisac jak wygladaja te naszywki 'tschul' i '36', mysle ze wielu uzytkownikow chcialo by sie ich pozbyc, napisz jak sa przymocowane, czy mozna je nadzwyczajniej odpruc. pozdrawiam
-
Aprilia RX80- poszedł łańcuch.. jaki teraz?
Andreo odpowiedział(a) na gurufarmi temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
witam, bedzie dobry od mz. w swojej dt80 mialem wlasnie taki lancuch YBN. rx80 ma gora 12koni a te lancuchy daja rade w mz i cz wiec zakladaj smialo. moj kosztowal 40zl. pozdrawiam -
Jaki olej do zawieszenia WP w KTM??
Andreo odpowiedział(a) na zoltecek temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
witam, nic tam nie sknocisz, jak masz 3 sruby to moze byc tlumienie odbicia, kompresji i moze naprezenie wstepne(ale w to watpie)? albo jest jakis podzial na tlumienie mocnych uderzen i slabych, czyli tlumienie kompresji wolne i szybkie, niewiem, nie mialem do czynienia z tym widelcem. zapytaj kogos kto ma taki widelec i poprostu wez srubokret i jezdzij na kawalku wyboistej drogi 8) pozdrawiam -
Jaki olej do zawieszenia WP w KTM??
Andreo odpowiedział(a) na zoltecek temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
witam, amortyzatorow nie powinno zalewac sie olejem silnikowym. olej silnikowy bedzie sie pienil, a ponadto taki olej jest bardziej wrazliwy na temperature, tzn amortyzator na takim oleju inaczej bedzie pracowal inaczej za dnia, a inaczej w nocy, gdzie temperatura bedzie nizsza i bedzie bardziej tlumil. moge jeszcze dodac ze w moim rowerowym marzocchi shiver olej mobil fork oil medium(20zl za litr) wypada kiepsko przy oryginalnym oleju marzocchi pod wzgledem odpornosci na zmiany temperatury, wiec polecalbym kupno jakiegos lepszego(czyt. drozszego) oleju. pozdrawiam dopisane: co do lepkosci oleju to jest to sprawa indywidualnych preferencji, czy wolisz jak zawieszenie szybko odbija, czy raczej powoli. na szose lepszy jest olej o wyzszej lepkosci. skoro masz amortyzator WP to napewno masz w nim regulacje tlumienia i to chyba nie tylko odbicia? osobiscie nie mialem stycznosci z amortyzatorami WP, sadze ze inni forumowicze, majacy stycznosc z tym sprzetem, powinni doradzic odpowiedni olej, a reszte wyregulujesz srubkami :) pozdrawiam -
witam, mam honde xr250rm z 92r i mam w niej maly problem ze swiatlami. na poczatku jak ja kupilem to tylne swiatlo dzialalo w miare ok (czasami sie wylaczalo) pozniej stalo sie tak, ze swiatlo wiecej sie wylaczalo niz swiecilo, a nastepnie swiecilo tylko przy jalowych obrotach, minimalne dodanie gazu, i swiatlo przygasa. teraz wogole juz nie dziala. mechanik mowil ze to wina kondensatora, tyle ze ten kondensator zgubil :) i nieznam jego parametrow. razem z tylnim swiatlem nie dzialalo podswietlenie licznika oraz pipczalka, ale swiatlo stop dzialalo ok, az pewnego dnia tez zaczelo raz dzialac raz nie i juz wogole nie dziala. czy wie ktos z forumowiczow o jakich parametrach kupic kodensator? oprucz tego sadze, ze mogl odlutowac sie ktorys z kabli w alternatorze(mechanik juz kiedys musial przylutowywac). schemat jest tutaj http://i39.photobucket.com/albums/e184/kie...oto/schemat.jpg z gory dzieki za pomoc.
-
mam XR250RM 92r prawie rok, przez ten czas nie mialem zadnej awarii, oprucz swiecy ngk, ktora padla od jazdy w zimie, oraz mam problem ze swiatlami, ale to jest wina jednego kondensatora i z ta wada juz ja kupilem. jak pisal wczesniej jannikiel trzeba ja regularnie serwisowac, o ile dobrze pamietam zmiana oleju i regulacja zaworow co 1000-1500km a zmiana filtra oleju chyba co druga zmiane oleju (ale moge sie mylic), jesli bedziemy regularnie serwisowac i jezdzic na dobrym oleju to sprzet moze jezdzic latami. moja XR ma chlodnice oleju pod przednia lampa i jeszcze nigdy nie udalo mi sie jej porzadnie zagrzac zebym czul jakis spadek mocy. dla wlasnego bezpieczenstwa nie polecam wsiadac bez butow enduro, mozna spalic buty i przy okazji sie poparzyc(dalem sie przejechac kumplowi to przypalily mu sie glany), blok silnika przez chlodzenie olejem i powietrzem robi sie bardzo goracy od jazdy w terenie. na moc nie narzekam, choc przelozenia mam dosc szybkie( I bieg- 40kmh II-60 III-80 IV-100 V-120 VI- dokladnie niewiem, z gorki mialem 135, mozna bylo wiecej) a na rownym to do 130 dochodzi. ogolnie sprzet do 100 ciagnie calkiem calkiem, potem do 120 juz troche gorzej, ale mimo wszystko nie jest zle. ktos wczesniej polecal kupno 2T, stanowczo odradzam, chyba ze ma byc to sprzet typu EXC i jazda w zawodach, jesli nie to nie ma sensu. do enduro sprzet jest wysmienity, silnik dosc elastyczny, ciagnie dobrze i rowno z dolu, sprzet dobrze jezdzi na srednich obrotach, nie trzeba go krecic. zawieszenie tez niczego sobie, lepsze od KLX 250, tyl jest gazowy z regulacja, przod pompowany(nowsze roczniki, od 95 albo 96, maja regulacje tlumienia), oprucz tego bardzo wygodna kanapa i ogolnie pozycja nie meczaca, porownujac do chocby DT125 w ktorej kanapa przyprawia mnie o bol jajek :evil: i ogolnie pozycja i prowadzenie jest z dupy moim zdaniem. moja wersja jest bez kierunkow, z okrojona elektryka bez stacyjki. jest tylko klakson, predkosciomierz i swiatla no i taka brzydka lampa tylnia z miejscem na tablice. wersja r rozni sie chyba tylko wlasnie ta lampa(taka malutka na blotniku). zdjecie mojej hondy jak by co to pytaj na gg(czesto niewidoczny) pozdrawiam to bylem ja :evil: aha:P moje gg: 2901323
-
hmm trial, freestyle, dirt, moze street :twisted: ? no w kazdym badz razie niezla fura 8) :)
-
witam, http://ymedc.introweb.nl/en/archive/street...tricker.shtml#a jakie jest wasze zdanie ? jak dla mnie zajebista maszyna, w amorze dosc pancerna korona, na tylnej zebatce rockring :twisted: rotor, wiec mozna x-upy krecic, wogole to pancerna glowka ramy :twisted: no ogolnie to wypasiona fura 8)
-
witam, mam honde xr250 z 92r. problemy sa dwa, pierwszy to z tylnim swiatlem, ktore na poczatku przerywalo, pozniej coraz mniej swiecilo i teraz juz wogole nie swieci, przedtem jeszcze dzialal mi stop, a teraz nawet to nie dziala, zarowka jest dobra, co to moze byc? mozliwe ze stop sie zepsul, bo moglo sie cos przegrzac ? bo jak nie mialem zwyklego swiatla to podkrecalem czujnik od stopu tylniego hamulca zeby miec spokoj na asfalcie. no a druga sprawa to obojetnie czy jak jest zimny czy rozgrzany, to jak chodzi na jalowych obrotach i sie doda poprostu gazu to go przymula, nawet zgasnac moze, kazdy kto pierwszy raz dotyka manetki zazwyczaj gasi go, bo sie muli. to jest zla mieszanka ? z gory dzieki za pomoc. pozdrawiam
-
Yamaha Dt porady i czesci
Andreo odpowiedział(a) na TwisterZG temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
przegladu nie zarejestrowanego motocykla tez nie zrobisz -
witam ja w poniedzialek zamowilem gaerne rx2 za 520zl w sklepie w miescie, biorac od uwage ze w sezonie but kosztuja te okolo 700zl to niezle, pospiesz sie przed nowym rokiem zeby zalapac sie na znizki. widze po avatarze ze fan in flames ?
-
Kristi_tdr125 kupiles tego rx`a? sam sie przymierzam do takiej maszyny i chcialbym sie wypytac o kilka rzeczy