Skocz do zawartości

sirkain

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sirkain

  • Urodziny 06/14/1983

Osobiste

  • Motocykl
    ns1
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5424870

Informacje profilowe

  • Skąd
    wrocław

Osiągnięcia sirkain

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam pilnie poszukuję informacji na temat ciśnienia sprężania w ns1 80ccm 96r 2t chłodzony cieczą , oraz informacji pomocnych w diagnozie. Mianowicie po zalaniu strasznego paliwa syf+woda poddałem gaźnik do całkowitego czyszczenia gdyż motor zgasł i już sie nie obudził. Do tego zauważyłem (jak pech to pech) że padł wskaźnik temp. silnika. I teraz nie wiem czy zatarłem gratis silnik czy gaźnik jest już do chszanu bo przy czyszczeniu zauważyłem straszne wytarcia na przepustnicy gaźnika, Wcześniej chodził elegancko, teraz ani nie moge doregulować obrotów tzn maks 800obr i czasami gaśnie na jałowym, a do tego jak go wziąłem na jazde testową(po czyszczeniu gaźnika) to pomijając walkę z jalowymi obrotami to ma ogromneproblemy z mocą wcześniej szedł świetnie 12tys to spokojnie sie wkręcał, teraz to ledwo ledwo 8tys i muli. do tego coś na postoju pluje delikatnie albo przepalonym olejem albo niespalonym apliwem. Gaźnikiem nie da rady doregulować na postoju ani nawet położeniem iglicy - na wys obrotach. (poziomem paliwa w komoże sie nie da sie regulować bo gaźnik ma nieregulowalny patent - plastikowy dżinks na pływaku) o standardowych śrubach do regulacji nie wspominam bo to oczywiste. Świece zmieniłem i dalej bez zmian. Filtr pow. bez modyfikacji, jednym słowem jak dawniej tylko czysty gaźnik. Chetnie zapoznam się z waszymi podpowiedziami i poszukuję danych co do spreżania cylindra bo bede miał manometr i zmierze na dniach i moze to by żuciło jakieś światło na problem. Ps chetnie kupię gaxnik dellorto do ns1 21mm (metrakit) lub inny DOBRY i niezajechany, pasujący.
  2. A czego to może być wina bo sie zaczynam czuć jak nastawniczy zwrotnic na kolei?
  3. Dzięki wielkie bo już myślałem że jakiś głębszy problem. No cóż jakoś trzeba z tym żyć :biggrin: Atak z obserwacjio czy w jezdzie codziennej sprawia Ci to czasem jakieś problemy ? Jakieś przykłady...
  4. Witam mam problem z biegami ns1 przy zgaszonym silniku zmieniają sie tak leciutko jak mażenie za to przy pracującym (na sprzęgle) wejdzie jedynka 2ka to żyłka na czole mi wychodzi a stopa cierpnie a o reszcie to zapomnij linka od sprzęgła ok napinałem ją do granic i to nic nie dawało. Może być to wina oleju w skrzyni nie jestem pewien jaki tam jest zalany ale kolor ma w miarę żeśki - nie jest zbytnio przepalony. Prosiłbym o jakąś poradę. Ps taką kupiłem, zrobiłem korekty wizualne i kontrole płynów i zastanawiam się czy saprawdzić to w praniu ale boję się że zęby polecą albo moje albo skrzyni, w obu przypadkach bedzie szkoda.
  5. zdemontowaną masz tarcze dławiącą? W niektórych jest seryjnie montowana dla klasyfikacji jako skuter... Sprytniejszemu mechanikowi zajmie to ze 30 min.
  6. Fabrycznie w niektórych nskach montowana jaet jako ogranicznik tarcza dławiąca u sprytnego mechanika możesz sie pozbyć tego świństwa które właśnie sie tak objawia jak opisujesz Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...