Skocz do zawartości

emir_cbr

Forumowicze
  • Postów

    121
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O emir_cbr

  • Urodziny 08/28/1965

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph Speed Triple
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1239390
  • Strona www
    http://www.reklamy-fart.pl

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wałcz

Osiągnięcia emir_cbr

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. Miałem identyczny przypadek. Moja firma to Agencja Reklamowa FART z Piły. Nagle dostaje taką samą powiastkę od komornika z Wrocławia, że jak mam zapłacić firmie XXX jakieś pieniądze to proszę przelać na konto komornika. Dzwoniłem wyjaśnić sprawę, oczywiście porozmawiać można tylko z sekretarką. Mogłem olać to pismo - wszak mojej firmy nie dotyczy, ale wolałem dmuchać na zimne. Napisałem pismo, że nie znam firmy XXX nie mam żadnych należności dla nich. Okazało się, że firma FART też jest/była we Wrocławiu i to zapewne o tamtą firmę chodziło. Oczywiście żadnej odpowiedzi od komornika nie otrzymałem.
  2. Generalnie to raczej wszystkie urządzenia mają przewód do "plusa" a "minus" łapią z masy. Więc ten przewód od PC to bym obstawiał że do "+". Ale zapewne "-" też skądś musi brać. Czy napięcie powinno być na kostkach czy nie, tego nie wiem. Mój ma tak, że jak włącze zapłon to jeszcze nic się nie dzieje, dopiero jak włączę "czerwony klawisz" przy manetce gazu - dopiero zaczyna się orkiestra. Załącza się pompa, coś tam przy listwie wtryskiwaczy burczy przez chwilę (może to ssanie ? nie wiem), wszystkie kontrolki dopiero się świecą. Więc jak sprawdzasz czy jest napięcie to nie zapomnij o "czerwonym klawiszu" i może sprawdź też czy napięcie pokazuje się jak zakręcisz rozrusznikiem. Ale na sam początek, jeżeli moto odpalało przed zimą to może posprawdzaj wszystkie połączenia: kostki, masę itp. 3 cylindry jednak trudniej uruchomić niż 4. Przed szlifowaniem płytek robiłem: - włączony zapłon - czerwony klawisz ON - pompa paliwa tłoczy - (3-5 razy tak) - i dopiero "starter". Możesz też zdjąć zbiornik, filtr powietrza i podczas kręcenia podlać w gardziele paliwka (tylko z wyczuciem) - jeżeli zagada przez parę sekund - (możesz odlewać do każdej co chwilę) znaczy coś szwankuje w zasilaniu, i tam musisz dalej szukać.
  3. U mnie proces ciężkiego odpalania postępował pomału. Kłopoty vbyły na zimnym silniku. Okazało się, że zawory nie mają luzu, musiałem podszlifować płytki. Sprawdź kompersję, wykluczysz może jedną z przyczyn, jak okaże się że jest ok. Co do Comandera to nic nie wiem, ale jak umiesz to możesz go odłączyć - wykluczysz następną możliwość nie palenia. A i jeszcze jedno - czy czasami nie zamieniłeś przewodów paliwowych - do i od listwy wtryskiwaczy ? Jeżeli na samostarcie zagaduje to wygląda jakby brakowało mu zasilania.
  4. Podbije temat, może ktoś coś takiego miał na nogach.
  5. Trochę się zniechęciłem jak ktoś napisał: "plastikowe". A może ktoś ma takie: http://moto.allegro.pl/buse-racing-markowe-buty-motocyklowe-i1550662257.html Może te będą lepsze ?
  6. Dzięki za odpowiedź. Wygląda na to, że jeszcze nikt w tych butach nie śmiga.
  7. Tutaj też te same, ale pod inną nazwą http://moto.allegro.pl/buty-racing-metro-40-do-47-slask-mega-cena-i1540248183.html Widać produkują dla różnych firm. Akurat niebieskie - nie mój kolor. Ale ciekaw jestem opini kogoś kto je używał lub choćby dotykał i oglądał.
  8. Witam Czy ktoś może miał do czynienia z tymi butami: RED COYOTE http://moto.allegro.pl/buty-motocyklowe-red-coyote-prospeed-rozm-42-i1533346915.html http://www.prospeed.pl/but.html Nie miałem okazji ich dotknąć, może ktoś je już ma. Jakieś opinie, rady. Będę wdzięczny za opinie.
  9. Przednie lampy to 2soczewki (długie) i jeden halogen (krótkie) z Alledrogo. Licznik mam oryginalny, oczywiście deska rozdzielcza ręcznej roboty, tak żeby jakoś pasowała do motocykla bez owiewki.
  10. www.reklamy-fart.pl

    1. emir_cbr

      emir_cbr

      wyjątkowe kobiety są bezcenne, za pozostałe zapłacisz kartą MASTER...

  11. Gratuluję sprzętu. Ja aktualnie mam Triumpha Daytone 99r. czyli 955i. Ale wszystkie owiewki wywaliłem, cały zadupek włącznie ze stelażem, lampą, błotnikiem jest od Speed Triple 1050. Różni się od oryginalnego Speed Triple tylko nieznacznie zbiornikiem, tłumikiem (mam jeden), trochę inne felgi, no i oczywiście ja mam 955 a 1050 ma 1050. Praktycznie dla kogoś kto rzadko widział ten model (a Triumph to u nas rzadkość) jest trudno ocenić czy to 1999 czy 2005 rok. Teraz co do jazdy, jak dla mnie to co najbardziej mi "przeszkadza" to krótkie obroty. Jednak te 13 czy 15 tys. obrotów robi swoje. Tutaj odcina zapłon przy 10500. Jak dla mnie to trochę za szybko, ale to kwestia gustu. Pozycja za kierownicą jest wyższa niż w sporcie. Mi trudniej się składać w zakręty. Kultura pracy silnika - taka trochę dziwna, szorstka, taki uliczny zawadiaka. Dla mnie pasuje. Zawsze to coś innego niż równiutkie rzędowe 4-ki. To tak na szybko co mi przyszło do głowy. A i bym zapomniał, silnik ma fajny dół, to z racji chyba tych 3 cylindrów. Pzdr. Emir
  12. A tym swoim skuterkiem to 50km/h pojedziesz ? A widziałeś może test zderzeniowy, robione przy prędkości właśnie ok 50km/h. To jaka jest różnica czy wyglebisz skuterkiem czy "porządnym szybkim motocyklem" ? Bo przy większej prędkości to już raczej żaden kask Ci nie pomoże.
  13. Gratuluję. Rybka jak motonga jeszcze nie ma w Polsce to może swoje fotki pokaż :D, w końcu F4i każdy wie jak wygląda.
  14. emir_cbr

    Wyświetlacze biegów

    Witam Jestem zainteresowany zakupem. Czy do Triumph Daytona 955, 1999r. będzie pasował ? Pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...