Skocz do zawartości

Lukas

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Lukas

  • Urodziny 06/30/1975

Osobiste

  • Motocykl
    Husqvarna TE 610
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zachodniopomorskie

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Lukas

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Ja mam zapłacić za niego 6500 nie rejestrowany w kraju (brief niemiecki) ale mam być w bdb stanie, były tańsze ok 5000 ale ten ma 60 koników i to mi się podoba
  2. A wiesz może co oznacza symbol RD, GS oraz wersja sixday? A tak poza tym to jakie jest Twoje zdanie na temat tego sprzetu?
  3. Mógłbyś opisać jak ta pompka wygląda? I czy z zewnątrz ją zobaczę?
  4. To jest GS 620 RD sixday i ma w briefie 44 KW jutro jade go obejrzeć (może kupić?) i chciałbym przedtem coś więcej wiedzieć o tym modelu oglądałem dużo ofert i one miały od 20 KW (pewnie dławione) ale dużo jet 50 koni, 55 ale są też 60 koni i taki mi się widzi tylko czy to nie jest zbyt wysilone, chodzi mi o trwałość silnika
  5. Ale moja huśka ma prawie 50 koni a to ma 60, pozaty moja jest TE a nie TC jak mylnie sądziłem wcześniej. Więc to będzie słabsze?
  6. Jestem zainteresowany kupnem GS 620 RD six day z roku 95. Czy ktoś może więcej powiedzieć o tej wersji, co w nim jest zmienione w porównaniu do "zwykłych" LC4 620 i jakie są złe strony tych maszyn. Ma on służyć do ostrej jazdy po leśnych i polnych drogach i bezdrożach. Czy nie jest za ciężki?
  7. Podobno palenie to "zaleta" tych moto, u mnie z wolnymi obrotami nie ma problemu (są dwie śruby do regulacji, jedna z plastikowym pokrętełkiem służy do ustalenia przepustnicy, drugą za pomocą wkrętaka regulujedz skład spalin na wolnych obrotach). Żeby pobieżnie wyregulować wolne obroty tą śrubę na wkrętak wykręć ok. 2,5-3 obroty i drugą śrybą z pokrętłem ustal obroty następnie możesz śrubą na wkrętak dostroić płynność pracy silnika. Posiadając dane regulacyjne możnaby to zrobić dokładniej przy pomocy analizatora spalin. ;) Masz rację trza być twardym i kopać do skutku a jak zapali to jechać jak najdłużej. Pozdrawiam
  8. Dzięki za podjęcie tematu. Silnik kręci tylko nie chce zaskoczyć, prychnie, kichnie aż może za 30-stym razem złapie. Pozdrawiam. Mój jest rocznik 96 i też ma automatyczną dekompresję więc nie jest problem z samym kopnięciem ale nie może załapać i zacząć pracować.
  9. Witam! Jestem od kilku dni bardzo szczęśliwym posiadaczem Huśki ale nie mogę sobie poradzić z odpalaniem tego piekła. Czy ktoś ma doświadczenie z tymi maszynami i może mi podpowiedzieć co należy zrobić. Może jakieś dane regulacyjne (do regulacji zapłonu dynamicznie i wartości do analizy spalin) bo metodą prób i błędów do niczego nie doszedłem, pozatym jak odpali to chodzi idealnie i niema do czego się przyczepić. Może jakaś specjalna tehnika kopania? Pomocy !!! :icon_exclaim:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...