Skocz do zawartości

tp29

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O tp29

  • Urodziny 12/29/1976

Osobiste

  • Motocykl
    zr-7
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    170722
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bydgoszcz

Osiągnięcia tp29

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dzwoniłem do Larssona i do Klasy - tylko zestawy natomiast w motobocie znalazłem orginał za 200PLN a warsztat dorabiajacy uszczelki zrobił mi to za 60pln w ciągu dwóch godzin. POzdrawiam potzebuje jeszcze uszczelkę pod cylindry i pod kapę zaworów i już takie mam, poza tym nie rozbieram wszystkiego tylko zdejmuje głowice
  2. NIe chodzi o to że nie mozna kupic - jasne że mozna 450-500pln cały zestaw uszczelek, ale pod samą głowicę jest problem. Nie Piotrze nie znalazłem śmietniku na smietniku i nie znaczy że nei chce w niego inwestowac - tylko za dorabianą uszczelkę zapłace od 60 do 90 PLN a nie 500 jak za orginalny zestaw. I sad moje pytanie jaką uszczelkę dorobić aluminiowa, miedzianą czy z tworzywa Kolejne pytanie. Jak juz bedzie uszczelka to czy montować ją na jakis klej, sylikon czy jakiś inny specyfik. W samochodzie zawsze montowałem bez niczego i było ok, a w motocyklu robię to pierwszy raz a rózne słyszałem opinie Jeszcze jedno sam jej nie dorabiam tylko warsztaty zajmujace się profesjonalnie dorabianiem uszczelek proponuja takie trzy rozwiazania.
  3. Witam O uszczelka na forum juz duzo było pisane, jednak nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na pytanie z czego dorobic uszczelkę. Musze dorobic uszczelkę pod głowicę do GSX 750ef z 85roku. Orginalnie uszcelka była z blachy, jednak nigdzie nie znalazłem warsztatu który dorobiłby mi identyczna. Proponuja dorobienie z tworzywa, aluminium, miedzi. Dorobienie z tworzywa znacznie grubość uszczelki, natomiast miedź i aluminium zmieniają swoje własciwosci pod wpływem temperatury. Prosze o radę które rozwiazanie jest najlepsze - z czego Wy dorabiacie (o ile nie mozna kupic orginału)
  4. Wyglada na to że to wina uszczelki pod głowicą. MIała przedmuchy na 2 i 3 garze. Głowica poszła do planowania, kupie uszczelkę założę i zobaczymy. MOze to bedzie to. Dzieki za odpowiedz
  5. Cześć WYdech mam założony od suzuki gsxf 600, airbox jest orginalny i filtr jest ok. NIe wiem na ile to pomoże ale zamówiłem zaworki iglicowe do gaźników - bo stare wyglądały nieciekawie - i może sie poprostu przylewa. Na niższych biegach spokojnie to przepala a na 5 juz nie. Co ciekawe jeżdżąc wczoraj kilka razy przyśpieszał bez najmniejszego problemu na 5 biegu, po czy po chwili wracał do "normalnego zachowania"
  6. WItam Co moze być przyczyną tego że na 4 i piatym biegu motor ma problemy z wkręceniem sie na obroty powyżej 6 tys. na postuju 1,2,3 bez probblemu, chociaz i tu przy obrotach około 6 tys przydławia sie, ale jest to praktycznie nieodczuwalne, natomiast na 4 przyławi sie juz mocniej ale dalej ciagnie z 5 jest już gozej bo nie w momencie jak zaczyna sie dławić tj około 120 -130 km/h nie chce juz w ogóle przyśpieszać. Wrazenie jest takie jakby nie dochodziło paliwo albo nie dostawał iskry. Gaźniki wyczyściłem, świece sprawdziłem, cewki i moduł sprawdziłem i wszystko jest ok. MOże ktos w Was miał podobny przypadek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...