Skocz do zawartości

Snajper

Forumowicze
  • Postów

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Snajper

  • Urodziny 08/02/1990

Osobiste

  • Motocykl
    PEUGEOT ZENITH
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8772878
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łuków

Osiągnięcia Snajper

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Snajper

    Honda NS-1

    to się rozpisaliście,a mnie tydzień nie było.... jutro jadę na giełde za czymś się rozejzeć.... wczoraj widziałem włoską 125... caviga prima czy jakoś tak... nawt ładna...
  2. juz części zamuwione.... panowie da sie to zrobić... hamulce będą od MZ tarczówki, gaznik od jakiegoś starszege ścigacza, wzmacniany wał, tłok, elektroniczny zapłon.... bedzie dobrze narazie kosz przekracz dużo wartość motoru.
  3. Snajper

    Honda NS-1

    to już sam nie wiem.... co kupić
  4. panowie to nie moja jawa.... tylko starszego kolegi... a pozatym nie powiem że umiem jeżdzic doskonale nawet po czterdziestce.... bo człowiek cały czas się uczy.... tą jawą ostatni często jeżdze, ale wczesniej były doświadczenia z motocyklami... więc wiesz jakaś praktyka jest... a co do tuningu to plan jest już opracowany!!!!!! :icon_biggrin: kumpel znalazł kilka pomysłów a nawet juz zrobił jeden zakup... wstępna cena tych przeróbek, przekracza cene tej jawy... a jak wyjdzie w praniu to zobaczymy....
  5. Snajper

    Honda NS-1

    ja jeżdze teraz na BOSCHu nie nażekam.... pali na dotyk.... ale podbno NGK są lepsze nie wiem ile w tym prawdy.....
  6. nikt sie dobrze nie czuje jak tak jeżdzi.... to nie jest żaden powód do dumy i dobrze o tym wiem. ale wiesz, mi skuter nie wystarcza, wyrosłem z niego....
  7. no tak.... ja tam nie lubie bardzo miękiego zawieszeni w niczym... wole sztywne na asfalt...
  8. stary.... peugocik to jest sprzet tylko po to żeby jeżdzic na legalu, a motocyklami to jeżdze od dawna....
  9. Snajper

    Honda NS-1

    macie racje te wydech i końcówki są bardzo ważne jeśli chodzi o dwusuwy... ale to trzeba dobrać... czsto orginalne wydech sa wybebeszane i to daje różnice.... czasami nawet dzwięk jest miły... :icon_mrgreen:
  10. wczoraj jeżdziłem tą jawą... tam wszystko chodzi super, chamulce lekko i gardzo dobrze, zawieszenie tez, tylko chodzi o to żeby coś w silniku zmienic... zwiększyc moc... i tez predkość... moment obrotowy żeby wchodziła gładko na jedno koło... a tak to kopa ma eleganckiego.... na okolice tylko jedna jest porównywalna taki artykuł o przeróbce jawy bardzo by się przydał.... ma ktos ten artykuł??????? chłopaki pomocy....
  11. to musi byc dobre.... to zawieszenie.... ale lepjej jak jest sztywne.... wtedy dopiero można jezdzić, ale oczywiście dołki potrafią byc bardzo nieprzyjemne... i jak sztywne to bez przesady.... ale to oczywiście co sie komu podoba...
  12. zapłon pasuje od malucha.... ten się założy... tłoki jednocześnie???!!!!! jak ty to sobie wyobrażasz????? :icon_mrgreen:
  13. jaki ty jesteś zabawny.... seri mówie o tym tuningu.... pomóżcie... jak z tą zembatka od 250??? trzeba zmieniac wałek zdawczy???
  14. panowie.... ale chec jawe przerabiać... pomórzcie... mam pytanie.... a jak włoże zembatkę od jawy 250 to będe musiał zmieniać w tej 350 wałek zdawczy???? albo coś jeszcze???? a wasze jawy 350 TS ile lecą???? powiedzcie jak to zrbić??? skoro mentos jedzie 200 km/h... ale nie chodzi o prędkość, chodzi głównie o to żeby zasuwała na jednym kole i żeby można bylo podnosic ja silnikiem jak mentoś, a nie przy urzyciu sprzęgła... dajcie jakiś pomysł... panowie... powiedzcie kolegom... popytajcie się ich...
  15. MENTOS JEST NAJLEPSZ!!!!!!! nikt tak nie jeżdzi... ale jak on ja przerobił???? jego to chyba ta nowsza wersja BEST... z jego strony miałem filmy... jak zrobił że mu leci 200 km/h... powiedzcie?????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...