Skocz do zawartości

Lemmy

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Lemmy

  • Urodziny 11/05/1980

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki KLR 600A
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3139053

Informacje profilowe

  • Skąd
    Sosnowiec

Osiągnięcia Lemmy

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. świeczke mam katalogowo orginalną wiec niepowinno sie zmieniać przerwy, pozatym iskra jest jak piorun... a może powypalało zawory ssące ?
  2. Kabel od fajki jest OK instalacje całą sprawdzałem każdy kabelek dokładnie znalazłem jeden zimny spaw ale już go usunołem... jak już odpali na pych to chodzi idealnie przyśpiesza dobrze... Iskra jak wykręce świece jest duża taka jak powinna, rozżąd jest dobrze ustawiony... mówie wam paranoja jakaś to jest haha już mi sie śmiać chce. :icon_razz:
  3. Własnie że jest OK....... wpradzałem zawory łancuszek napinacz .......... ehhh juzniewiem co robic bo wszytsko wygląda na dobre i dobrze ustawione tragedia normalnie
  4. Witam... kontynuuje mój temat, motocykl klr 600 a wymieniłem wkońcu gaźnik na orginał wg. rad, no i nic nie pomogło nadal nie odpala z kickstartera, a i na popych cieżko go odpalić... Wczoraj zaskoczył z pychu troche pojeździłem i koniec jak by zastrajkował... cewka i moduł jest ok bo wsadzałem do innej klrki, swieca ma byczą iskre paliwo jest gaźnik czyściłem calusi kompresja ok 10at, jużkapituluje lucze tylko na to że znajde tu kogoś kto miał podobne objawy z kawasaki że wszystko było dobrze a niechciała jechac... Pozdrawiam :icon_mrgreen:
  5. od kąd ją kupiłem tak było i koleś co miałją przedemną mówił żekiedyśdziałała ale wątpie bo jak jąodbierałem to już trzeba było na popych odpalać, regulacja silnika jest OK bo robiłem to.
  6. daj spokuj Ci z allegro to siroty jakich mało, juz ich opierniczyłem bo piszą że mają wszystko a nic nie maja.... no ona jest wersją wyczynowławłaśnie sie dowiedziałem, ma zawieszenie pełen gwint z płynną regulacją, w sumie durze w niej jest elementów odbiegających od standardu, aleco z tego jak nie pali z kopki ;(
  7. a nie orientujesz sie czy Keihin CVK 40 był montowany w innych motocyklach ? bo jak dzwonie po wszystkich majstrach co mają części do klr to już niemają tego cuda, a moze w innych modelach był montowany to by mi poszezyło wachlaz poszukiwań tego skarbu :D Normalnie już mi sie coś dzieje bo sezon w pełni a ja tylko moge macać moją kawe :P a zjadł bym troche błota w zęby :D a tak dla ogulnej info pochwale sie ogułem motocykla:p www.tele3.pl/lemmy/kawa.jpg
  8. No własnie głupota jest taka że na popych pali bezproblemu, tylko ten kopniak, miałem już przyjemość z XL i DR wiec z kopnieciem jej odpowiednim niemam problemu. Kope kope i cisza tak jak by paliwko nie docierało do komory spalania, z i bez gazowania (mam krótki rollgaz ale to chyba w niczym nie przeszkadza) Hym... mam tylko nadzieje że ktoś skojazy ten gaźniczek, ew. znajdzie orginałek ew. kontakt do ludzi co mają "złomy" :D bo szczerze mówiąc ja juz skapitulowałem pod nią :D a w błocie jak zgaśnie to dupa z pchaniem :P aa zapomniałem dodać ze świeca jest czarna sucha oczywiście jak chce odpalić kickstarterem.
  9. Witam wszystkich Mam "niewielki" problem, a bowiem kupiłem jakiś czas temu klr 600a `84 z niemca przywieziona, problem tkwi w tym żę cholernie ciezko odpalić z kopniaka tylko na pych idzie bez problemu, sprawdzałem kompresje, rozżąd, zawory wszytsko jest OK, kable też wsyztskie przejżałem, stawiam już na gaźnik ponieważ wydaje mi sie że niejest z tego modelu motocykla i też w nim coś jest pokombinowane, a bowiem, niekiedy ma tak jak by brakło w momencie paliwa ale idzie dalej ok, pod linkiem wysyłam wam fotki tego gaźnika: www.tele3.pl/lemmy/gaznik.jpg www.tele3.pl/lemmy/gaznik2.jpg może ktoś z was skojazy z jakiego to modelu jest jak go ugryść wyregulowac, (jest na 100% czysty). Ew. moze ktoś ma gdzieś w szufladzie orginał do KLR 600 ew 650 (bo taki sam model jest Mikuni) Pozdrawiam Serdecznie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...