Skocz do zawartości

Huskypower

Forumowicze
  • Postów

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Huskypower

  • Urodziny 04/10/1976

Informacje profilowe

  • Lubię
    Błotołaz
  • Skąd
    Poznań

Osobiste

  • Motocykl
    Huskyx2,Wsk175sport
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://cagivawmx.com

Osiągnięcia Huskypower

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. tak bloto to jest kłopot, czyli mieszanka wody z piaskiem, co powoduje nic innego jak szlif. Mnie się ostatnio zdarzyło tak: pokonywałem odcinek błotno - wodny dość długi, który okazał się dość głęboki - silniki w brodzie, ale sprzęt przeszedł bez zadławienia, zresztą walka była i nie odpuszczałem. Jakieś około kilometra po tym odcinku zawiesił się gaz. Myślałem, że w manetce, ale okazało się, że dostało mi się błoto z wodą przez szczelinę wejścia linki gazu do gaźnika, co spowodowało zatarcie przepustnicy. Jak rozbierałem to w warunkach deszczowych zresztą, to mi się ciepło zrobiło, tymbardziej że do bazy miałem kilkanaście kilometrów. Więc ważne jest też dobre uszczelnienie tego wejścia, większość motosykli ma tam orginalnie gumę, moja gdzieś się zgubiła w krzakach :buttrock:( Po przeczyszczeniu gaźnika chusteczkami kontynuowałem jazdę z myślami o najgorszym ... po przeglądzie w warsztacie okazało się wszystko ok. uff woda to przekleństwo mechanizmów. No ale w prawdzie suchych dni nienawidzę! Błoto rulez :))
  2. Witam. Czy jest tu może ekipka która w ostatnim czasie jeźdźiła w okolicach moich na żwirowni Piotrowo oraz w okolicach Jaszkowa ? I jeszcze pytanie czy ktoś się orientuje o wypadku motocyklisty który miał poważną kolizję z pojazdem w lesie w tych okolicach. Pozdrawiam
  3. Już jakiś klej specjalny do okładzin znalazłem (Mega 77), zamówię go i się sprawdzi :icon_mrgreen:
  4. Waszym zdaniem a najlepiej doświadczeniem "Jakie enduro jest najtrwalsze, najmniej awaryjne oraz z zapasem mocy i jeszcze aby wagowo to nie był czołg co będzie dość trudne dla większych pojemności", oczywiście sugeruje 4T, które wytrzymuje duże przebiegi między remontowe. Enduro w teren a nie na szosę. Powiedzmy 85% teren a 15% szosa. Jakiego producenta preferujecie, ewentualnie model i dlaczego.
  5. w WSK-ach to nitowałem, okładziny są bardzo ładne jeszcze, znając moje szczęście jak zacznę je nitować czy wiercić to pęknie a do mojego modelu to nie będzie łatwe znaleźć od tak. Myślałem o nitowaniu ale jeśli są orginalne kleje to musi robić i będzie to bezpieczniejsze.
  6. na poxipol to mam obawy, temperatura też potrafi być wysoka, woda i błoto, siły też ogromne, wiem, że poxipol cuda czyni ale tu napewno jest jakiś specjalny klej spełniający te właściwości.
  7. Jakim klejem (producent, typ) kleić okładziny hamulcowe szczęk, ponieważ odkleiłysię po demontażu z bębna :biggrin: Z góry dziękuje :crossy:
  8. dokładnie tak, a ustawianie na słuch to wiesz tak ustawiasz na "oko", odpalasz maszynę i na chodzącej ustawiasz ;) w przypadku starych WSK 175 to była jedyna skuteczna metoda bo teoretycznie to nie teges :flesje:
  9. Zapraszam do stronki na temat WMX-ów Cagivy ;) http://cagivawmx.com/
  10. Nie wiem czy smieszne bo wielu tak ustawia, jest to metoda organoleptyczna ;) znaczy się mam poluzowany stojan i obracam nim tak na regulacji, (jednocześnie sprawdzając manetką gazu płynność wkręcania się obrotów), aby prawidłowo pracował na słuch, nie miał opóźnień czy przerywania dławienia itp. itd. Dzięki bardzo mam jednak nowszy chyba motoplat, znaczy się że stojan jest największej średnicy a koło magnesowe wewnątrz stojana na wale jako twornik, regulacje mam na stojanie przymocowanym na 3 śrubach do karteru, które poluzowuje i mam możliwość w lewo lub w prawo korygacji. I stojan i twornik ma cechy. W sumię już wiem bo rozjaśnił mi ten rysunek: http://cagivawmx.com/technicalignitionmotoplattiming.html
  11. Do tej pory na słuch ustawiałem Motoplat, ale awaria tłoka oraz padające świece dyscyplinują mnie do wzorcowego ustawienia. I pytanie co powinienem mieć do ustawienia i jakie dane. Odległość GMP tłoka oraz co jeszcze? Nie jest to WSK-a więc daruje sobie na słuch tym razem :icon_mrgreen:
  12. tłoki 606 101 902 od 160 zeta w górę. Są firmy które servisują cagivy też np. Motoroma z Warszawy. Jak robisz remoncik to sprawdź wał i wszystkie łożyska, nie warto tylko "góry" robić jak dół jest już podejrzany.
  13. ma na pólce starego Vertexa i jest mocno nadpalony, fakt dziury to on nie ma, ale kolo od Meteora powiada, że jakość Meteora porównywalna z Vertexem
  14. Coś mam dlatego w gre u mnie wchodzą wyłącznie sprzęty off road-owe :D Dlatego z pewnych względów bardziej przydało by mi się 4T niż wśiekłe 2T bo juz patrolowanie jest uciążliwe wciąż chcącym się wkręcać wrzeszczącym sprzętem :buttrock:
  15. Próbowali kiedyś nasi inżynierowie w rodzimych projektach Wsk-i stosować przełożenia i cylindry z "czesi" i tak nam tylko WSK-a 175 została i nic więcej a był projekt WSK 250 sport czy cóś.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...