Skocz do zawartości

EMERSON

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O EMERSON

  • Urodziny 02/16/1988

Osobiste

  • Motocykl
    Junak M10
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kłodzko

Osiągnięcia EMERSON

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. :buttrock: brawo brawo uśmiałem sie jak nigdy
  2. Cześć Mam pytanie- czy można jeździć w hełmie poniemieckim w bd stanie, czy trzeba jeździć w atestowanych kaskach? :icon_mrgreen: :biggrin:
  3. Witam! Wielkie dzięki! :buttrock: Posłuchałem rady radzio114 i kupiłem sobie godzine u innego instruktora, no i wielkie dzięki dla xj 600 n który mi dużo pomógł!!!!! WIELKIE DZIĘKI!!!!! :D
  4. Cześć!!! Potrzebuje pilnie pomocy, w czwartek 29 czerwca mam egzamin na prawojazdy kat A (marzeń szczyt mieć je) Chodzi o to że zapisałem sie na kurs taniej i miałem mało jazd, ale nie o to chodzi chodzi o to że kolesiowi zepsuła sie Yamaha SR 250 Classic :buttrock: na której prowadzone są egzaminy, musiałem jeździć ósemki i slalomy Mz ETZ 150, co w ogóle mi nie pomogło bo yamaha jest cięższa mocniejsza czterosuwowa( ale postaram spostać zadaniu, junakiem sie jeździło to tym też sie da radde) Nie wiem jak wyglądają przełączniki na kierownicy od yamachy które co i jak do czego służą, nie wiem ile razy i w którą strone kluczyk przekręcić itd... bo w japoniach różnie bywa(oni muszą mieć inaczej) Prosze was jeśli macie jakieś fotki kierownicy Yamaha SR 250 Classic ze wszystkimi przyciskami itd... to prosze prześlijcie mi na [email protected] lub dajcie na forum linka....PROSZE WAS BARDZO!!! OD TEGO ZALEŻY CZY ZDAM CZY NIE, A PRAWO JAZDY NA MOTOR TO DLA MNIE JAK ŻYCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :buttrock: P.S. MOGĄ BYĆ FOTKI INNYCH MOTOCYKI KTÓRE MAJĄ TAKIE SAME UŁOŻENIE PRZYCISKÓW!!!!
  5. :wink: :icon_mrgreen: Jeśli znasz się na motocyklach to powinieneś wiedzieć że to legenda do której trzeba podchodzić z szacunkiem!!! A jak jesteś taki bogaty to kup mi Junaka "za śmieszne pieniądze" , bo żeby kupić Junaka musiałem sie ostro napracować!!! A co do przerabiania to masz racje niech każdy robi co chce!!! Tylko prosze nie pisać głupich odpowiedzi w stylu "Junak łe co to, warte to nic" :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
  6. Nie tego orginała nie sprzedam, bo przez 1,5 roku włożyłem w niego tyle pracy, kasy i potu że niegdy, nigdy prze nigdy go nie sprzedam, najwyżej bedzie stał na strychu ale nie sprzedaje :icon_mrgreen: Junak to najlepszy motor!!! :icon_mrgreen: :wink: Ale mam drugiego 60% orginał no i po co mam robić z niego następnego 100%, jak choperka też można... Aha i jeszcze jedno! Macie racje co do chopperów robionych z Junaka... 1 na 50 jakoś wygląda, a reszta to... :icon_mrgreen: Ja jestem za 100% Junakami, ale ostatnio wzięła mnie chęć zrobienia czegoś "od siebie" może to bład i jeszcze zmienie zdanie i zostawie Janka w spokoju... ...i chyba tak zrobie... :rolleyes: ...aha i nie myślcie sobie że jestem taki co mi powiedzą to zrobie...ale w sumie po zastanowieniach orginał ma więkrzą wartość wizualną i materialną... :icon_mrgreen:
  7. Ja mam 3 junaki i chce sobie z jednego zrobić "choppera" a czy go spieprze czy nie to zależy ode mnie :wink:
  8. Witam! Czy wiecie może jak przerobić tylne koło Junaka na szerokie? Jedyne co wiem to to że felge bierze sie od Syrenki bęben i szprychy junakowskie, ale nie wiem co dalej, jak wywiercić otwory na szprychy, nie wiem czy można to zrobić domowymi metodami, czy trzeba dać do specjalisty...no i szprychowanie czy trzeba je skracać itd... Jeżeli ktoś posiada takie koło już zroboine też jestem zainteresowany... :wink: Prosze o odpowiedź! Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...