Skocz do zawartości

bimoto

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bimoto

  • Urodziny 05/26/1987

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3602307

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Sieradz

Osiągnięcia bimoto

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. nie chodzilo mi o scieranie sie od nóg:) tylko miejsca styku podnóżka z mechanizmem rozkladania:P
  2. a to aluminium co jest na podnóżkach sie nie wyciera? bo troche mnie to martwi. jesli mozesz to zrob kilka blizszych fotek zlozonego i rozlozonego mechanizmu , z góry dzieki , [email protected]
  3. Witam mam Suke GS500E podnórzki wygladaja na wyekspolatowane tzn kierowcy jeszcze ujdzie ale pasazera jest jeden wywiniety az i sie nie trzyma, problem w tym ze podnóżki które są montowane w gs maja matak konstrukcje ze jak sie je rozklada to guma jest sciskana przez blache i to uniemozliwia samoczynne rozłozenie sie podnóżka , konstrukcja rodem z podnóżków mz, jaw, rometów itp problem w tym ze takich podnózków do japonca nie moge dostac przynamniej w normalnej cenie para za 50-60zl . szukalem w agmocie http://www.agmot.pl/foto/22993.jpg i chcialem takie cos wlasnie zainstalowac ale z tego co przemyslalem to albo beda mi ciagle opadac albo sie nie rozłoża bo metal nie zasprezynuje mi jak guma;/ moze ktos mi zrobic lub pokazac zdjecia/wytlumaczyc jak jest zbudowany mechanizm podnóżka w nowych motocyklach gdzie nie ma gumy itp a podnóżek jest cały alu?? W ostatecznosci moge umocowac podnóżek na stałe umocowany tylko czy to nie bedzie kiczowato wygladac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...