Skocz do zawartości

osg12

Forumowicze
  • Postów

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O osg12

  • Urodziny 06/05/1991

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bydzia

Ostatnie wizyty

379 wyświetleń profilu

Osiągnięcia osg12

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Witam mam takie pytanie dotyczące osób ktore posiadają dt 125 r z 2000 r chodzi dokładnie o odblokowanei modułu robił to kiedys ktos w tym modelu mozecie sie wypoweidziec troche na trn temat ?? czy ktos probował odblokwoac moduł w ten sposób pozdro :banghead: ;) :)
  2. ok dzieki no tak niepomyslałem czyli felga musi byc inna na taką opone od scigacza dzienki bardzo
  3. witam mam pytanko mam do mojej dt 125 załozona opone crosową kostke chce załozyc taką opone jaka jest w scigaczu z tyłu mam 18 felge a z przodu 21 na co musze teraz patrzec aby kupic dobry rozmiar i zeby sie dentka zmiesciłą jak jest szerszy romiar to co sie dzieje a jak jest mniejsza oponka to co jest lepsza przyczepnosc czy jak wogule wejdze na taka felge czy musi byc felga od supermoto
  4. siema mozecie mi wytłumaczyc co oznaczają w dt 125 r takie symbole na module 3RM-20 ja w swojej dt z 2001 r mam 3RM-00 czym to sie rozni jak takei moduł odblokowac moduł mam zamieszczony koło zbiorniczka z olejem wogule wkoncu na czym polega odblokowanei modułu na zmostkowani kondensator a czy na zmianie beigu napięca 1.KTÓRY LINK Z STRONY WWW.DT125.DE odnosi sie do odblokowaneia modułu z dt 125 z 2001 r ?? 2.Dzisiaj wyjołem gume z airboxa strasznie mulił niby wyregulowałem gaznik ale wielkich przyrostów nie było 3.GDZIE DOKŁĄDNIE MAM ROZCIĄC DYFUZOR ABY WYJĄC TE BLOKADY ?? zwęzki tak na srodku jak idą orginalne spawy gdzie dokaldnie są umieszczone te zwęzki a katalizator co z nim wyjać czy nie ?? POZDRO ;) :crossy: :crossy:
  5. SIema dzisiaj rozkrenciłem dt i szukałem modułu okazało sie ze znajduje sie koło zbiorniczka z olejem moja dt 125 jest z 2001 r teraz mam pytanko jak rozblokwoac taki moduł kots juz to robił z 2001 roku ?? macie jakeis schematy bo na www.dt125.de to tak jakos nei ejst napisane do jakieog roku jakie zmiany trzba zrobic pzodrawiam :)
  6. Witam mogłby mi ktos dokładnie wytłumaczyc jak odblokowac moduł bo w slaonie mi nie chcą zrobic !! chodzi oczywiscie o dt 125 a i jeszcze YPVS tez jak to zrobic gdy juz przekręce tą tarcze o 180 c to co mi to da i jak mam te linki wyregulwoac ?? tak zeby od jakich obrotów ciągneła moaj dt 125 Pozdrawiam
  7. fakt na youtube tez są dają dają na kole łądnei tez tak stwierdizłem sam ja odblokuje bez zadnych deep'ow bosh i spawarka :clap: PZODRAWIAM
  8. ok dzienki pomysle jeszcze nad tym odblokowaniem
  9. moze mi ktos powiedziec w ktorym miejscu przeciac fyfuzor i co i jak wywalic z dyfuzora co zostawic co wywalic i jak wywalic tą tuleje zmneijszająca a no i oczywiscie najwaniejsze moduł ?? odblokowac bo z tej strony dt 125.de nic nie czaje
  10. a z kad dorwac teog deep'a ?? napsize napszie 1.CO SĄDZICIE O DT 125 jako jej przeznaczenie miałoby byc do stuntu 2.CZY JAK ODBLOKUJE MODUł I BENDZIE MI SIE KRENCIC DO TYCH 12 TYS TO DA OSTOR popalic silnikowi łozyska , tłok spalanie ??
  11. Witam mianowicie potrzebuje dyfuzora do dt 125 r tuningowanego gdzie to moge dostac czy to wogule opłaca sie kupowac ?? jka będzie roznica pomiędzy zwykłym odblokowanym a tym np ginelli dyfuzorem
  12. DOWIEM SIE WKONCU JAK ODBLOKOWAC DYFUZOR CO WYRZUCIC CO ZOSTAWIC W DT 125 re czy nie wpłynie ot an prace silnika ?? i jeszcze jedno pytanko jakie najlepsze bendzie przełozenie do dt do stuntu oczywiscie chodzi o zębatki tak zeby sobie an kole posmigac co bym musiał ejszcz eodblokowac abym poczuł te 28 km tak aby nie zniszczyc silnik oczywsice jakz tą gumuą z filtra co trzba wyciąc czy to cos daje wogule ??
  13. witam moze mi ktos wyjasniec jak odblokowac dt 125 a dokąłdnie cały układ wydechowy wraz z dyfuzorem koncówką wydechu i YPVS z tym zaworem na wydechu
  14. odnoscnie odblokowania CDI to o czym gadacie to wszystko bzdura i ta strona www.dt-80-lc2.prv.pl gdzie ejst dział odblokowania cdi to tez bzdura o powiem wam ze sprawa nie jest prosta, dobre odblokowanie CDI polega na zastąpieniu kondensatora innym, kondensator jest po to żeby do niego szedł nadmiar napięcia z cewki zapłonowej, modul zablokowany jest wtedy kiedy jest wstawiony wiekszy kondensator i przy wyzszych obrotach kiedy potrzeba wiecej napiecia z cewki jest ono przez niego zabierane i daje to efekt dlawienia ponieważ zanika iskra, odblokowanie go sposobem opisywanym praktycznie na kazdym forum czy stronie czyli usunięcie lub zmostkowanie kondensatora powoduje że przy mocnej cewce zapłonowej(bo różnie to bywa jedna dt ma mocniejszą druga słabszą) i kiedy jedziemy na wysokich obrotach produkowane jest za dużo prądu ale ponieważ nie ma kondensatora to ten prąd przepala inne elementy CDI co ogólnie prowadzi do jego całkowitego spalenia. Można to odblokowac na 2 sposoby: 1 bardziej domowy, bierzesz ten kondensator do elektronicznego sklepu i kupujesz kilka innych o coraz mniejszych wartościa tak i potem w domu probujesz kolejne aż do momentu kiedy przestanie ci dlawic dt na wysokich obrotach, powinna wtedy krecic do 11 tys. Można to zrobić tak że wlutujesz sobie w miejsce kondensatora gniazdo na 2 piny, takie że możesz do niego wsuwać kolejne kondensatory i je wyciągać bez lutowania bo jak będziesz każdy wlutowywał a potem go wylutowywał to ścieżki popsujesz na płytce CDI. I jak już dopasujesz odpowiedni to wtedy wylutujesz gniazdo i wlutujesz ten odpowiedni kondensator, dobrze jest też jeżeli nie rozebrałeś jeszcze modułu, rozebraćgo tak że silikon który wycinasz ze środka zostawiasz i potem jak już odblokujesz to do jakiegoś pudełka i ten silikon palnikiem rozpuszczasz i zalewasz moduł spowrotem żeby nie zawilgotniał potem przy jeździe ;]. 2 sposób to już troche kosztuje, trzeba po prostu wybrać się do warsztatu motocyklowego, gdzie mają elektronika i on podłączy DT pod komputer, sprawdzi sobie moc wyjściową z cewki zapłonowej i wtedy dobierze ci najbardziej odpowiedni kondensator. Nie da się tak zrobić że np. jak w jednej dt jest tak odblokowany to w drugiej będzie tak samo, ponieważ rózne dt mają różne sygnały z cewki jedna mocniejszy druga słabszy więc np. w jednej może być do odblokowania jakiś typ kondesatora a w drugiej już całkiem inny. Tak to powinno byc zrobione porządnie MA KTOS NA SPRZEDAZ KOMPLETNY APARAT ZAPLONOWY DO DT 80 LC2
  15. potrzebuje cały kapletny aparat zapłonowy ma ktos na sprzedaz??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...