Skocz do zawartości

qbag

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O qbag

  • Urodziny 05/09/1978

Osobiste

  • Motocykl
    jawa 350 ts
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Rżąśnik

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia qbag

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Warto sprawdzić filtr powietrza, zanim zaczniesz kręcić :notworthy:
  2. Przy wymianie tłoków na nowe, nie należy zostawiac starych łożysk, swożni itd. Koszt niewielki, pracy mało, zdecydowanie polecam wymienic.
  3. Poradziłem sobie. Przyczyną niedomagania jawy był zbyt niski poziom paliwa w gaźniku. Po wymianie gumki łączącej gaźnik z "kolektorem" silnik szybko schodzi z obrotów, tak jak sie należy. Dzęki wszystkim za podpowiedzi, pozdrawiam i w drogę :icon_mrgreen:
  4. Co do iglicy (jest w środkowym położeniu) , na dolne, czy górne położenie mam przestawić? Tą przegrode wymieniłem razem z pierścieniem pod nią, na nówkę remontując silnik.
  5. Witam, dzięki za podpowiedzi. Co do gaźnika, mam stary gaźnik od jawy 175, czy mogę bez problemu założyć ten gaźnik do ts-ki (tylko po to żeby sprawdzić czy to na 100% gaźnik niedomaga)? Na oko gaźnik od 175 jest mniej zużyty. Ma ten zabieg jakiś sens, czy dać luz i grzebać w oryginale?
  6. ja tę przegrode zregenerowałem, znam ten problem, wymieniłem co trzeba (łożyska środkowe wału, obudowe łożyska, pierścień) uszczelniłem czoło wału. Myśle że tam problemu nie ma. Mam obawy co do gaźnika, oczywiście ma on ssanie i działa prawidłowo (na zapalonym silniku są dużo wyższe obroty na ssaniu). Ogólnie gażnik nowy nie jest i może to kwestia wyregulowania ilości paliwa w gaźniku ? ile ma byc tego paliwa . (Dysze wymieniłem) Jeszcze jeden problem to niskie obroty nie zawsze można je wyregulować i mają tendencje do pływania. Jawa dość długo schodzi z obrotów, nie wiem dla czego. Czy to ma związek z gaźnikiem ( którymi elementami?) zapłon ok kolor świec wpada w pomarańcz, gaźnik regulowałem według opisu na necie. - pozdrawiam
  7. Mam problem z silnikem w jawie 350 ts. Na zimnym silniku nie ssie paliwa do cylindrów. Jak już odpali (po długim kopaniu) to jest super, za każdym kopnięciem, puki nie wystygnie. Silnik jest po remoncie, wymieniłem prawie wszysto. Uszczelnienia w w skrzyni korbowej także (te między łolżyskami). Nie mam pomysłu co z tym dalej robić. Może coś przeoczyłem, ale co?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...