Skocz do zawartości

Novement

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Novement

  • Urodziny 12/19/1988

Osobiste

  • Motocykl
    SIMSON SR50/1 1990r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zach-Pom

Osiągnięcia Novement

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Problem jest następujący, zapalam ciężko, trzeba pchnąc i to zdrowo, nawet jak silnik rozgrzany i zgasze to tak jest, gaźnik przeczyszczony, nowy kranik jest, paliwo dochodzi. Lecz nie wiem czy to nie od świecy bo kupiłem jakąś iskre, ale nie wiem jaką ma przerwe. I czy to zapłon. Bo jak zapali to obroty tak spadają i poprostu gaśnie po 10 sekundach bez gazu, przygazówa i znowu to samo, a silnik ciepły. Regulacja śrubą przy gaźniku nie pomogła to samo z linką gazu. Proszę was, o pomoc, a jeszcze jedno jak się jedzie, równaprędkość to szarpie trochę.
  2. Dzięki za wszystkie rady, nie dostałem jeszcze części, ale zapaliłem dzisiaj. Silnik chodzi elegancko jak nowy, tylko po 5 minutach zgasł! Przyczyna, paliwo nie leci z kranika, bak w środku z rdzą jest. I rdza poszła do gaźnika i brudny. kład paliwoy do przeczyszczenia wraz z bakiem. Ale jak nalaliśmy mieszanki prosto do cylindra i założyliśmy świece to normalnie zapalał i chodził 5 sekund. Tyle, że cały kład paliwowy wraz z gaźnikiem do przeczyszczenia. Martwie się tylko czy silnik nie zardzewiał i czy szczelny jest, bo niby nic nie cieknie spod niego.
  3. Witam, chciałbym się z wszystkimi przywitać. Mój Simson stał w garażu 16 lat z małymi przerwami. Tata zakupił nowego z salonu, lecz długo nie najeździł bo kupił samochód. Tak więc wierzcie czy nie na liczniku widnieją nie spełna 2000km. Wcześniej Simson mnie nie interesował, stał sobie i tyle. Ale postanowiłem, że w te wakacje przejmuje go w swoje ręce. Zamówiłem już części, które należy po tylu latach wymienić takie jak filtr powietrza, kranika, olej do przekładni oraz półsyntetyk Castrol Actevo 2t do mieszanki, no i oczywiście nowy akumulator. Skuter cały czas zarejestrowany i to na mnie od 7 lat, po to żeby zniżki mi szły na samochód. Tata mówi, że spokojnie jeżdził na trasie tak 50km/h i są to obroty 5500-5800/min, i że tak jest najkorzystniej dla silnika i portfela. Ale mówi też, że jak się chce to można nim było te 80 licznikowe pójśc czyli jakieś 65-70km/h w realu. Mam do was jeszcze jedną prośbę, zanim odjadę na pierwszą przejażdżke to chciałbym was zapytać co powiniem przy nim wymienić, ew. zrobić(tata pomoże). Co do jazdy to jeżdże już samochodem, trochę z tatą zrobiłem już sporo kilometrów po mało uczęszczanych drogach, to simsonem pare kilometrów pojeżdże z nim, aby mnie podszkolił, a później zrobie sobie 1000 km po bocznych drogach za miastem, aby opanować w pełni skuterka. Skuter jest nie tuningowany, wszystkie części oryginalne no i pierwszy właściciel oczywiście. Jest też taki problem, że nie mam karty motorowerowej, co mi mogą trzasnąć. Z tego co się orientuje to będe mógł jeździć na dowód jak skończe 18 lat, ale to w grudniu. Przepisy w miare dobrze znam bo przygotowuje się juz powoli do prawka. Ale jak mnie złapią to jak się tłumaczyć??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...