-
Postów
52 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O woojo
- Urodziny 06/01/1983
Osobiste
-
Motocykl
DUKE II & EXC 450
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
9041130
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
Wrocław
Osiągnięcia woojo

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)
0
Reputacja
-
nie jest to najlepszy wybór wśród modeli LC4. masa ta sama co w 400cc i 620cc a mocy wyraźnie mniej. poza tym ta cena z dupy wzięta.
-
Kawasaki KLX 300 zalety i wady....
woojo odpowiedział(a) na robsoon temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
to nie prawda, że T4 są tańsze w utrzymaniu od 2T. przede wszystkim silnik 2T sa o wiele prostsze w budowie i wszystkie czynności serwisowe możemy wykonać samemu w garaży. nie ma głowic zaworowych a jedyne co może paść to tłok lub łożyska. części te wymienia sie częściej ale sa tańsze i nie musimy płacić za serwis bo taki zabieg jest b.prosty. nie trzeba wymieniać oleju co 15h. i jedyne co jest do regulacji to gaźnik(nie ma zaworów!!) remont generalny T2 jest nieporównywalnie tańszy niż T4 !! każdy zawodnik powie Ci ze przygodę w terenie najlepiej zaczynać od motocykli 125 2T.są lżejsze i uczą właściwych zachowań i odruchów. -
Enduro? tylko jakie?
woojo odpowiedział(a) na Orzechinho temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
panowie za 7tyś można już kupić EXC125'98(EXE,EGS), który jest chyba pod kazdym względem lepszy od KLX300 i innych 4T z połowy lat 90-tych. lżejszy, mocniejszy, tańszy w utrzymaniu(2T), łatwiej o części, lepsze zawieszenie, itd... -
Kawasaki KLX 300 zalety i wady....
woojo odpowiedział(a) na robsoon temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
zawory panie zawory...pewnie od dawna nikt do nich nie zaglądał. musisz je szybko wyregulować...o ile cos jeszcze z nich zostało. sam szukam małego enduro dla brata i myślałem właśnie nad klx300 tylko dlaczego one są takie drogie?? za 10tys mozna juz kupić o klasę lepszego 125EXC. -
ktm duke 640 jakie przelozenie ?
woojo odpowiedział(a) na motoria temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
seryjnie montowane są 17/40 i na takich przełożeniach Duke rozpędza sie do 180km/h. ja jeżdżę na 15/42 co daje max 160km/h i super dynamikę. wcześniej miałem 16/40 i to był chyba złoty środek pomiędzy prędkością i dynamiką. -
oczywiście dzwoniłem to tego faceta od KX-F 06r. ale on nie chce za wiele spuścić z ceny a SX-F jest do wzięcia za 16.200zł. to jest jakieś 1200zł różnicy w cenie. nie wiem czy na podstawie jednego testu (o dziwo zwycięza w nim Kawasaki) z gazety można rozstrzygnąć, który z tych motocykli jest lepszy. testy w gazetach wygrywają firmy, które umieszczą najwięcej reklam i mają dobry układ z naczelnym. chciałbym wieżyc, że są wiarygodne...w sobotę jedziemy oglądać KTM.
-
Koleszko sympatyczny, popracuj troszkę nad pisownią zamiast marnować czas na takie durne komentarze. Tu przecież nie chodzi o porównanie tylko stwierdzenie czystych faktów.yhhh
-
co dokładnie masz na myśli? silnik się sypie? części droższe? wymaga częstszego serwisu niż inne wyczyny? chciałbym usłyszeć jakieś konkrety od kogoś kto miał faktyczny kontakt z tym motocyklem. Pozzzdro. :buttrock:
-
kwaśny koleszko, porównując stosunek mocy do masy, WR250 jest prawie dwa razy szybsza od DR650...
-
WR250 na tyle mocy co DR650
-
specjalnie do SX-F, KTM skonstruował nowy silnik. boje się troszkę, że nie jest to jeszcze sprawdzona konstrukcja i posiada błędy wieku dziecięcego.
-
Kawa kx-f 250 model 06 wygrywa wszystkie testy porównawcze ale modele 04 i 05 to podobno nieudane konstrukcje. bliźniacze z Suzuki RMZ, z tym że Kawa wypuściła ulepszony model na rok 06 a Suzkuki pozostało przy starym i dlatego kompletnie nie liczy się w rywalizacji. nawet nie biorą jej do testów porównawczych. nie znalazłem żadnej ciekawej oferty Kawy 06 wiec wciąż pozostaje przy SX-F. wiem, że testy z gazet nie zawsze są wiarygodne i dlatedo pytaw Was: czy ktoś miał do czynienia z tym modelem?????
-
w przyszłym tgoniu jedziemy z bratem oglądać ten motor : http://www.allegro.pl/item127315863_ktm_25...sx_yz_yzf_.html chciałbym Was prosić o opinie i wrażenia związane z tym modelem. czy to dobry wybór i czy może można znaleźć coś lepszego w tej cenie??????
-
grey_cinnamon czepiasz się! prawdą jest, że KTM od zawsze był uczestnikiem najtrudniejszych rajdów świata a od 2001 nie przegrał ani jednego Dakaru! sześciodniówka była wygrywana przez KTM cyklicznie. ta marka ma ogromne doświadczenie w konstruowaniu rajdowych motocykli, które przekłada sie na niezawodność tych maszyn. moja opinia na temat KTM ukształtowała się po dwóch latach użytkowania LC4. na Duke dojechałem do Londyn, gdzie służył mi on jako narzędzie pracy!! jaki inny silnik z hardenduro pozwoli Ci na to?? dodam, że na Duke zrobiłem już 18tys.km. bez najmniejszej awarii!!
-
dokładnie tak, kolego. nie ma lepszego w tej cenie. na to czy motor jest dobry czy nie, wpływają nie tylko osiągi, tak jak ci się wydaje, ale też zawieszenie, koszty eksploatacji i przede wszystkim niezawodność. Huska ma niezłe zawieszenie i dużą moc ale też jest dość awaryjna (mam na myśli modele z przed 2000r.)