Skocz do zawartości

mikolaj

Forumowicze
  • Postów

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mikolaj

  • Urodziny 02/12/1976

Osobiste

  • Motocykl
    cbr1000f hurrican
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    886266
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Darlington

Osiągnięcia mikolaj

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. witam zmasowalem (jak zalecales w forum kiedys komus)ale do ramy motocykla radiator ups teraz mysle ze powinienem dac mase od czarno bialego do aku zastosuje wszelkie porady a wracajac do plywania.. wszystko wyglada ok .. lagi bez luzow itd. tyl bez luzow... moze byc to zuzyty amorek tylny? w sumie tylko on zostal.. wiem ze cholernie drogi ale wiecej koncepcji nie mam na plywanie su pozdrawiam forumowiczow mikolaj jescze jedno na opakowaniu nie bylo suzuki lecz high costam firma kooperant lub zamiennik w kazdym razie wsystkie dane podawalem w sklepie i wedle kataloguprayslali zobaczymy jutro ide po wiatrak
  2. na wysokich ma 13.8v na wolnych ma 13.97 goraco jest normalne? jutro kupie wiatraczek dopisek jak myslisz wytrzyma?
  3. witam.. pocialem ,polaczylem zlutowalem jutro zobacze czy dziala dzieki za odpowiedzi pozdrawiam mikolaj
  4. witam ! to znow ja z oczywistymi dla niektorych pytaniem kupilem regulator do mojej su gsx 1100 e z 1987 wiadomo ze nie fabryczna kostka ale i kolory inne w orginale mam 3 zolte(zapewne fazy) 1 czerwony(+ pewnie) i bialo czarny(masa jak przypuszczam) a w kupionym 1 czerwony 3 roznokolorowe 1 bialo czarny z oczkiem analogicznie bym podlaczyl czerwony i czarny a 3 fazowe to bez znaczenia uwazam wiec teraz pytanie do doswiadczonych w tym temacie: podlaczac tak jak uwazam czy inaczej trzeba zaznaczam ze musze ciac i zmieniac koncowki polacano tez umasowic lepiej reglera masa do minusa bedzie dobrze? i czy moge polutowac zlacza regulator pradnica? z gory dzieki za odp. czekam jak ktos wie to caly czas:))))))))))))))) pozdrawiam
  5. dzieki adamie za odp poprobuje i rozejrze sie za przodem a plywa wlasnie na drapanym asfalcie pozdrawiam
  6. oponki nowki continental wedle ksiazki indeksy wszelakie zero luzow a plywa co myslisz o moich podejrzeniach -stary lub niewlasciwy poziom oleju? nie mam koncepcji wiecej a jezdzi sie ostrzej niepewnie wiec sie nie jezdzi:) ostrzej
  7. dzieki adamie tylko maly problem zlom mamy malutki raptem kilka samochodow a w motocyklach posucha w newcastle jest wiekszy ale anglicy mowia ze motocykli jak na lekarstwo no nic dzieki na razie poszukam a jak nic nie dowiem sie to kupie od suzuki ps. mechanicznie jest juz ok poza dziwnie zachowujacym sie przodem od jakis 2000 km luzow ni ma a uciekac troche chybotliwie zaczol moze cos poradzisz adamie? no nic dzieki i do nastepnych
  8. witam mam pytanie do forumowiczow padl mi regler mam 16.7 v ladowania podobno do mojej su mozna zalozyc inny regler jak ten orginalny lepszy chociazby hondy czy ktos juz zrobil z kolegow cos takiego ? a moze ma ktos konkretny regulator do polecenia? szukam bo podobno te reg. orginalne suzuki sa kiepskiej jakosci pozdrawiam
  9. witam to znow moja su daje znac o sobie.. zauwazylem wgniecenie pod motocyklem zamykajace rure prawa zew. na ok 70 procent... wiec naprawilem i jak mniemam zmienilo sie zasadniczo podcisnie w uprzednio regulowanych gaznikach wiec tak : 1 mam wakuometryczne zegary i chce ustawic gazniki rowno tylko nie wiem gdie sie to robi w nich 2 gdzie regulowac mieszanke (jesli mozna wpierw to zrobic) aby bylo rowno motor to suzuki gsx 1100 e 1987 r ogolnie prosze o porade wzgledem calej operacji i co robic a co nie robic z gory dzieki za pomoc
  10. zalalem 5 w 40 syntetyk motor su gsx 1100 e 1987 r pozytywnie! przebieg 180 000 pozdrawiam
  11. ja mam su z 87 gsx 1100 e 180 000 1 l na 1000 10 w 40 pol syntetyk
  12. su[er dzieki dokladnie jak wyszlo na macanego ale wolalem byc pewny... zrobie i smigam pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje
  13. witam mam znaki na walkach ale w poziomie skierowane do czy na zewnatrz? witam szukalem kupe czasu i nawet wydaje mi sie ze moga byc odnosnikami wystajace obustronnie blachy od magnesow... tak wydedukowalem z sekwencji otwierania i zamykania sie ale wole byc pewny i jak mowisz skopac cos dla kilku dni to nie warto
  14. fiszki i manual beda okej im wiecej tym wieksza szansa nauczyc sie czegos z gory dzieki i pozdrawiam podziwiam za ogrom pracy
  15. witam a jak moglbym skorzystac z serwisowki do gsx 1100? moglbys mi go przeslac?moj emil [email protected] dzieki za ew pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...