Skocz do zawartości

HayabusaFan

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Pizza
  • Skąd
    Nowe Miasto Lubawskie

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia HayabusaFan

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. @Piasek80- zgadzam się z Tobą w pełnej rozciągłości, ale to były inne czasy. Też śmigałem na motorynce (Romet Pony 50 cm3) po Warszawie -, po ulicach, chodnikach, gdzie chciałem i miałem 11-15 lat 🙂 @Qadrat - uważam CRF300L za dobre moto dla mnie, tj. do spokojnego "pyrkania" po lesie. Wiem, że to nie jest wyczynowy sprzęt, jak Yamaha WR 250F czy KTM EXC 250. CRF 300L uważam za sprzęt wystarczający a jak weźmie się pod uwagę mój budżet to wręcz idealny, bo bardziej sportowe moto odjechały cenowo nieźle. @konrad1f - możesz mieć rację, nie wchodziłem w szczegóły, bo decydującym kosztem jednak jest koszt kursu a nie wizyta u lekarza 🙂 Kurs jest najdroższy. Co do robienia prawka w dowolnym miejscu (to nie byłem pewien, napisałem dlatego "chyba"), ale jak piszesz, że można w dowolnym miejscu - to jest dla mnie dobra wiadomość! DZIEKI!
  2. Kurs (teoria + praktyka) od 2800 do 4000 - zależy od lokalizacji w PL (a chyba trzeba robić w miejscu zameldowania), lekarskie poświadczenie 250, zdjęcia + jakieś papiery 100, egzamin 350. Mogłem zrobić kiedyś A+B od razu za grosze, a teraz obie kategorie to około 9k zł.
  3. 4 tysiaki ponad 🙂 Dochodzą jakieś psychotesty i badania lekarskie (nie wiem na czym to polega; kiedyś to była lipa, dziś podchodzą poważnie) + test z pierwszej pomocy. Tysiąc euro nie wyjęte 🙂 Żeby można było od razu iść na egzamin.....ehhh.
  4. Cholera, tego się bałem (prawko kat. A). Jestem już stary (40+) i nie bardzo mam ochotę robić prawko, ale.......sprawa do przemyślenia. Wtedy to bym się szarpnął na WR 250 R lub CRF 300L - raczej kilkuletnie. Honda dwuletnia jest na OLX za 20k zł w świetnym stanie (trochę porysowana). Dzięki za Wasze opinie! Tak trochę myślałem, że w terenie (mieszkam w lesie) te 15 KM będzie trochę za słabe. Mogli dać ograniczenie do 25-30KM na prawko B 😉
  5. Sporo słyszałem o samochodach chińskich (kolega w redakcji testuje auta), niestety nic dobrego. Więc nie mam przekonania do moto z Chin. Drona, drobną elektronikę, klapki kąpielowe czy zapalniczkę można kupić z Chin, ale poważniejsze rzeczy - nie bardzo. Rzuciłem okiem: Asix to "popierdólki" dla dzieci na małych kołach, a ich duże enduro to już conajmniej 150cm3. Barton Hyper jako tako się prezentuje, ale 10 KM mocy i 150kg?!?
  6. Cześć forum! szukam czegoś czego chyba już nie ma 😉 Poszukuję nowego enduro typu Yamaha WR 125 R. Yamaha już jest nie do kupienia, więc może jakiś konkurent? Interesuje mnie enduro z możliwością zarejestrowania z silnikiem 125 cm3 / ok. 15 KM i w cenie około 15k zł (max maxów - 20 k zł). Yamaha WR 125 R była wyprzedawana za 15.800 zł 🙂 Dziś tyle kosztują 5-7 letnie 🙂 Enduro potrzebne głównie do "pyrkania" po lesie, rzadziej na asfalt (dojazd to sklepu etc.). Mam 190 cm i ponad 115 kg. Interesuje mnie więc typowy dual sport. Przeglądałem OtoMoto i znalazłem tylko dwa moto: - Aprilia 125 RX - fajne moto, spełnia w teorii wszystkie moje wymagania, ale czytałem, że ten model jest kłopotliwy / awaryjny. Trzeba dużo koło niego chodzić. To nie dla mnie. - KTM 125 R - rewelacja, ale tak co najmniej o 5k za drogi na mój chudziutki budżet. Nic sensowengo nie znalazłem więcej, tzn. są: - Yamaha TT-R 125, ale to maleństwo i cross 🙂 - Honda CRF 125, super, ale znów - cross 🙂 Producenci chyba ze względu na normy emisji spalin wycofali się z enduro 125 cm3 (nadających się na prawko B) i nie wiadomo kiedy wrócą do 125-ek. Polecicie coś? Interesują mnie głównie japońce + ewentualnie włoskie lub hiszpańskie, jeśli są niezawodne. Z Azji tylko japońskie,(a chińskie, itp. nie wchodzą w grę). Ucieszyła mnie dostępność Aprilia 125 RX, ale okazało się, że to kłopotliwy sprzęt. KTM niestety za drogi. Może jeszcze jest coś innego? Czy Waszym zdaniem producenci (szczególnie z Japonii) powrócą niebawem do 125-ek na prawko kat. B??? Dzięki za polecenie czegoś! HF
  7. Chętnie bym zarejestrował CRF 125 😉 Ale chyba to trudne i kosztowne (??). Skąd to ograniczenie pojemności? Masz prawko A? Jest mnóstwo używek za około 15k. Zależy czego potrzebujesz / oczekujesz.
  8. Mnie też od razu przyszło do głowy, że to X, a nie R. BTW. Gdzie i za ile / z którego roku kupiłeś? Mało ich jest na rynku wtórnym, a to świetny sprzęt, nie mający obecnie żadnego następcy ani konkurenta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...