-
Postów
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O maro19
- Urodziny 04/16/1987
Osobiste
-
Motocykl
KTM GS300
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
1190246
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
Wałbrzych
Osiągnięcia maro19

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Ja mam 3sete co prawda starego juz KTM'a bo rocznik 93, ale rzecz, która najbardziej mnie w nim denerwuje to właśnie spalanie. I nie chodzi mi tu o koszty, a o zasięg na jednym baku. Nie liczyłem ile spala na setke, w każdym bądź razie dużo. Nie mogę nigdzie dalej pojechać bo mi zabraknie paliwa. Co do nowych części, to ja do swojego starego KTM'a nie mam problemu z ich dostępnością, więc jakbyś brał nowszego to tym bardziej byś nie miał problemów.
-
co do tłoka, to dzwoniłem przed chwilą do salonu KTMa jaki tłok mi polecają i koles powiedział mi, żeby kupić Vertexa i nie w salonie tylko w innym miejscu bo tam bym musiał zapłacić dwa razy więcej. A gdy się spytałem o kuty tłok Wiseco to mi odradził bo ponoć cylinder znaczniej się zużywa od tak twardego tłoka.
-
Mam taki problem, że kopka normalnie chodzi góra-dół odbija, ale w ogóle nie porusza wałem. Jak mocno i gwałtownie kopne to czasem wał się zakręci, ale rzadko. Po ściągnięciu pokrywy widze tylko wałek, sprężyne i zębatke. Nie wiem co jest nie tak, czy trzeba rozpoławiać silnik? A drugie moje pytanie to czy ssanie w gaźniku po zaciągnięciu ma wracać od chociażby małej wibracji czy raczej ciężej?
-
Jak ja zadzwonilem do serwisu KTMa w krakowie to dostalem wszystko czego do mojego motocykla (rok 93) potrzebowalem. A co do ogloszenia to te plastiki sa chyba z lat 93-97, ale pewny nie jestem
-
ja też musiałem stanąć przed podobną decyzją, niewiedziałem czy nowy nicasil dać czy tuleje a może kupić nowy. Ale zdecydowałem, że jak robić to porządnie i wziąłem numer do speca od Gawrona i wysłałem do nich cylinder za 3 tygodnie ma byc gotowy
-
wez sprobuj jeszcze zadzwonic do tego serwisu KTMa http://www.ktm.krakow.pl/ Jak ja do innych dzwonilem o czesci do swojego to nawet nie wiedzieli ze taki istnieje, a w tym serwisie okazuje sie ze wszystkie czesci od reki. Tam na stronie masz nr na stacjonarny, zadzwnon pod niego
-
rozbieralem cylinder, mechanik motocyklowy taki bardziej garazowy, go obejrzal i powiedzialem ze ten nicasil jest tak wytarty ze nawet nowa warstwa nic nie pomoze, ponoc mam milimetr luzu itp. chociaz za bardzo tego nie rozumiem, bo jak bym mial nowy nicasil to napewno dopasowal bym tlok. W poniedzialek pojade do serwisu yamahy i zobacze co powiedza
-
dzisiaj musialem przejechac pare km po asfalcie moja trzyseta, ktora jest kompletnie zuzyta i zaniedbana, a na dodatek nie dziala kopka i sprzeglo. Po paru metrach zaczelem sie zastanawiac w ktorym szpitalu wyladuje. Moc byla jak na mnie, po przesiadce z simsona ogromna. Na kazdym biegu takie odejscie, widze Pande jakies 30metrow przede mna odkrecam mija pare sekund i ta panda juz dawno jest za mna. Ku..a jaka to ma moc, raz na skrzyzowaniu obejrzalem sie czy nic nie jedzie skrecam i jak tylko wyprostowalem motocykl odkrecilem, a tu kolo do gory, nie wiem nawet ktroy to byl bieg 1 czy 2. Nie moge sie doczekac jak bedzie wkoncu zrobiony i kompresja bedzie taka jak powinna byc. Wogole przed tym jak tym jezdzilem mowilem ze "mi jakies ochraniacze nie sa potrzebne bede jezdzil spokojnie i sie nie wywale" a teraz wiem ze nie ma chu*a musze je kupic bo az strach tym jezdzic
-
crm 125 z 50.000km czy warto
maro19 odpowiedział(a) na Michasiek temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
jak na ten rocznik to przebieg wydaje mi sie byc zupelnie normalny, wiem ze w ogloszeniach moto z tego rocznika czesto podaja ponizej 20tys. i jeszcze gadaja ze "panie tym motocyklem jezdziala babka do kosciola, nie ma mowy o jakiejkolwiek jezdzie po terenie", ale bez przesady motocykl ktory ma 14 lat w wiekszosci przypadkow napewno ma w okolicach 50 tys jak nie wiecej. Jesli wymienisz to co jest zuzyte np. tlok, spokojnie pojezdzisz kilkanascie tysiecy. -
ma ktos moze na sprzedaz cylinder w dobrym stanie lub ewentualnie caly silnik w dobrym stanie do exc 300? bo moj cylinder nie nadaje sie juz do niczego
-
mam 93r. z wygladu to jest to samo co exc do poznych lat 90. i myslalem ze silniki sa te same, ale w ktmie w polsce powiedzieli mi ze ponoc silnik z wygladu jest taki sam, a w srodku jest calkiem inny
-
-
a czy ktos moglby mi powiedziec czym sie rozni GS300 od EXC300? bo moj gs jest dokladnie taki sam jak exc z tych, kazdy najmniejszy detal z wygladu to jest to samo
-
OK dzieki. Moto ma 300 ccm. Powiem diagnoscie, ze mam wiecej mocy chociaz i tak pewnie malo go to bedzie interesowalo
-
witam! w niemieckim briefie mialem wbite ze motocykl jest zblokowany do 12KW i jest zblokowany na wydechu. Moto jest juz odblokowane, ma w rzeczywistosci ze 3 razy wiecej mocy. Jestem dopiero przed wszystkimi przegladami, rejestrowaniami w polsce. I nie wiem czy mam to zglaszac gdzies ze mam wieksza moc czy poprostu zostawic to tak jak jest? Czy w przyszlosci nie bede mial zadnych problemow