Skocz do zawartości

ppalevo99

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kościan

Osiągnięcia ppalevo99

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. .Zrobiłem podobnie jak piszesz, wlałem koło 30ml oleju, odpaliłem i jak zaczął łapać temp. to zbiornik się napełnił spowrotem. Ale najlepsze jest to, że całe zdarzenie wywolalem nieświadomie sam 🤪. Dokładnie 2 lata temu przy przeglądzie noska i zaworu zwrotnego, kulka mi uciekła z rąk i szukaj wiatru w polu. Odruchowo wziąłem inną, założyłem i spoko. Dopiero teraz jak mi zjechał olej do końca, nie powiem - zmartwiłem się. Poczytałem dokładnie o pompie i dowiedziałem się, kulka musi mieć średnicę 3/8 całą. Coś mnie tknęło, żeby zobaczyć czy wszystko jest ok z kulką założoną 2 lata temu. Różnica wizualna była spora, była mniejsza ok. 1/4 wymiaru średnicy 3/8 całą. Od zawsze uwielbiam zgłębiać wiedzę o swoich motocyklach i znowu się okazało, że najmniejszy szczegół ma ogromne znaczenie
  2. Witam, jestem tu nowy i proszę o radę. Posiadam harleya flstc z 99 r. Zeszłe dwa sezony zaobserwowałem kroplę oleju pod skrzynią korbową na łączeniu karterów. Co roku po sezonie wymieniałem olej. W tym roku zrobiłem przegląd przed odpaleniem, zajrzałem do zbiornika oleju a tam zupełnie pusto. Pod karterem wisi kropla oleju. Podejrzewam, że zawór kulowy zwrotny w pompie olleju pościł i olej spłynął do silnika. Wiadomo regeneracja pompy mnie czeka. Ale jak się pozbyć oleju z silnika. Proszę o skuteczne pomysły. pozdrawiam ppalevo99. Halo halo czy nikt się nie odezwie w tym temacie? A rozwiązałem to sam i była to dobra lekcja i decyzja. pozdro ppalevo99
×
×
  • Dodaj nową pozycję...