Skocz do zawartości

wolekFJ1100

Forumowicze
  • Postów

    150
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wolekFJ1100

  • Urodziny 07/29/1986

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów

Osobiste

  • Motocykl
    VFR 750F RC36II
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4416097
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia wolekFJ1100

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Co do odpalania na pych to wiem jak Jawa potrafi daleko zajechać sama:D Kolego qurim, przeczytałem co napisałeś wcześniej i wnioskuję z tego że nie trzeba rozbierać całego silnika żeby zmienić to sprzęgiełko? Wystarczy miskę ściągnąć oraz kilka innych bajerów razem z alternatorem i jakoś się to wyskrobie? A możliwe jest to że właśnie to sprzęgło po długim postoju "zepsuło się" i po odpaleniu moto rozgrzaniu oleju i przegonieniu go wróci wszystko do normy?Może spróbować zlać olej i zakręcić kilka razy bez oleju?:D
  2. Coś właśnie czytałem na temat tego sprzęgła rozrusznika i obawiam się ze może to być to. Mamy jeszcze jedną rzecz do sprawdzenia, wyjęliśmy rozrusznik i obracając nim za ośkę nie chodzi płynnie...można powiedzieć ze w ogóle nie da się nim zakręcić ponieważ przeskakuje, tak jakby za mocno dokręciło się łożysko, wobec tego zastanawiamy się czy właśnie takie działanie rozrusznika może powodować jego spadek mocy pod obciążeniem.
  3. Motocykl posiada pompkę, tylko po przekręceniu kluczyka ona nie reaguje....nigdy nie reagowała...ja mam VFR750 i moja od początku zawsze nabijała paliwo w gaźniki,a w cbrce ojca nigdy po przekręceniu kluczyka. Podczas kręcenia bez świec pompka pompuje paliwo, gdy zakręcimy świece przestaje pompować...tak jakby kręcenie było takim obciążeniem że nie wystarcza prądów dla pompki. Zastanawiamy się jeszcze co może byc aż tak dużym obciążeniem dla rozrusznika, że kręci tak wolno. Wiemy że jak podłączaliśmy motocykl pod akumulator od auta to kręcił jak szalony, a teraz kręci bo kręci ale szału niema. Pozdrawiam
  4. Problem wygląda następująco: Motocykl był odpalany ostanio około pół roku temu. Podczas tamtego odpalania wszystko działało jak należy, wieczorem został przepalony, pochodził trochę, mała rundka i do garażu. Na drugi dzień z rana próbujemy odpalić, a motocykl kręci bardzo ociężale...nawet podpięcie pod akumulator samochodowy nie pomaga w tym stopniu żeby złapał obroty jak dzień wcześniej. Motocykl stoi całą zimę i czeka... Po zimie próbujemy na nowo...i dalej to samo... Zauważyliśmy że by mamy wykręcone świece moto kręci jak trzeba(niema kompresji) oraz pompka paliwa pompuje.., jeżeli zaś zakręcimy świece moto kręci ociężale,a pompka nie tłoczy paliwa... Zastanawiamy się co pompka ma do kompresji...i jak uruchomić moto. Pomóżcie, pozdrawiam
  5. Witam Chciałbym się dowiedzieć czy wydech od Road Stara 1700 pasuje do modelu 1600?? Pozdro
  6. Chciałbym się dowiedzieć czy wydech od Road Stara 1700 pasuje do modelu 1600?? :banghead: Pozdro
  7. Ja tam myje czarne plastiki Plakiem, felgi zraszam specyfikiem do mycia silników i następnie wszystko zmywam Kercherem...następnie odpalam kompresor i wydmuchuje wszelką wodę z plastików, owiewek i kratek:)Sprawdza się to na 3 motorach od dłuższego czasu..bo nietrzeba polerować:notworthy: Pozdro
  8. To nieżadne kombinacje tylko takie MZki były.....bardzo mało ale były...widziałem nawet kiedyś zdjęcia w internecie z magazynów tamtych lat....oryginał...500cm2:) Pozdro
  9. Liczyłem na lepszy(głośniejszy)gang silnika...chciałem osiągnąć chociaż troszkę głośniejszy wydech..ale nic...moc i obroty mnie nieobchodzą...teraz widze że pozostane przy AIS..tylko coś pokombinuje przy oryginalnych wydechach tylko niewiem jak sie je rozbiera żeby powyciągać po 1 szklance...wie ktoś? Pozdro
  10. A więc...ściągnąłem AIS na oryginalnych wydechac......i co???założyłem spowrotem:/...nic to niedało....:/:/bujdy... Pozdro
  11. tak tak tak..wszystko pięknie...wiem jak ściągnąć...ładnie opisane..ale dalej niema odpowiedzi....na cz mógłby mi ktoś opisać działanie tego całego układu? czy pompka tłoczy czy wypompowuje?,po co? co to daje? czy będzie wielka różnica w gangu silnika na oryginalnych wydechach po ściągnięciu AIS? co się będzie działo gdybym niezaślepił kolanek? czy nierobi to przypadkiem za odme?i czy niezacznie po chwili wywalać oleju simeringami na wale? Pozdro
  12. Było tylko jak go usunąć...
  13. Hej wam...niedawno kupiłem z ojcem Road Stara i tak poczytałem na temat AIS....cz mógłby mi ktoś opisać działanie tego całego układu?czy pompka tłoczy czy wypompowuje?,po co? co to daje?czy będzie wielka różnica w gangu silnika na oryginalnych wydechach po ściągnięciu AIS?...co się będzie działo gdybym niezaślepił kolanek?czy nierobi to przypadkiem za odme?i czy niezacznie po chwili wywalać oleju simeringami na wale? Wielkie dzięki Pozdro
  14. Potrzebuje serwisówkę do Yamahy XV Road Star 1600, bądź też Wild Star 1600 Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...