
motorider7
Forumowicze-
Postów
23 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Lubię
Motocykle
-
Skąd
POLSKA
Osobiste
-
Motocykl
HONDA MTX 80
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
4674424
-
Strona www
http://
Osiągnięcia motorider7

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
OK.. w poniedziałek zdejme cylinder i wymienie uszczelki :icon_twisted: zbadam cała sytuacje oraz stan pierścieni . tłoka i wału ;]
-
hi hi. dobra. sprawdze tą uszczelke pod głowicą. moge tam dodatkowo dać jakis silikon odporny na wysokie temperatury??
-
Panowie własnie skończyłem robic z moto.. całkowicie przerobiłem instalacje. Schowałem ja do skrzyneczki (dawniej była narażona na wode i inny syf) wymieniłem wiekszosc kabli . Wysyszyłem moduł . wyczyściłem bak . Wyczyściłem gaźnik i te membrany co uchodza do cylindra. wszystko jest wyczyszczone. Iskra jest. Prąd jest a moto dalej nie pali. Kompresja jest BDB. Paliwo dochodzi do świecy jak wyciagnołem te membrany to widać korbe i tłok , przyłożyłem szmatke i tłok wyraźnie robi ciśnienie wiec pierścienie według mnie odpadaja. nie wiem co moze być powodem tej awarii .. nie mam pojęcia. napewno w gaxniku i baku nie ma wody. Kranik też wyciściłem. Rozkrecilem całe moto wyczyściłem i skreciłem,.. Jezeli wymiana świecy nie pomoze w poniedziałek biore sie za cylinder. Zdejme i zobacze co z tą uszczeleczką. Sytuacja na dzień dzisiejszy nie jest ciekawa ale wykluczyłem juz kilka możliwosci awarii... PS ten gwizd to nie pierscienie tylko powietrze tak usądziłem z Ojcem. tylko dlaczego tak syczy
-
Świeca jest mokra. A kompresja wydawało mi sie ze była jak przyłozyłem palec do otworu gdzie wkręcasz świece.
-
Witam Panowie. mam problem z moja mtx. Wczoraj wracajac z przejażdżki zgasł mi motor. nawet nie przerywał poprostu nagle zgasł. Myślałem ze brak paliwa to spowodował , gdyz w baku jak niejednemu wiadomo nie zawsze jest pełno smile.gif . dzisiaj nalałem paliwa i nic zero reakcji . prad jest iskra jest mała bo mała ale jest ( próbowałem na kilkunastu swiecach ) wyczysciłem gaźnik i dysze pod cisnieniem. Było w nim kilka kropli wody ( od sniegu gdzies sie dostało ) wszystko ok poskręcane do kupy . pale i nic ani strzału . No i tak zostało nie wiem co robic panowie .. martwi mnie świst z silnika przy kazdej próbie odpalenia od kopa nie wiem czy ten dzwiek nie dochodzi czasem z cylindra ( nie jest głosny ale słysze go). Kompresja jest. no co jeszcze moge dodać. Zanim motor padł jechałem powoli moze na 2-3 biegu i na malych obrotach . Prosze o pomoc. Doradźcie co moge zrobić aby uratowac mój stary sprzęt ( dodam ze jest chłodzony powietrzem i 5-cio biegowy )
-
Wszystko co dotyczy hondy MTX 50,80,125,200
motorider7 odpowiedział(a) na Endurek temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
Witam Panowie. mam problem z moja mtx. Wczoraj wracajac z przejażdżki zgasł mi motor. nawet nie przerywał poprostu nagle zgasł. Myślałem ze brak paliwa to spowodował , gdyz w baku jak niejednemu wiadomo nie zawsze jest pełno :) . dzisiaj nalałem paliwa i nic zero reakcji . prad jest iskra jest mała bo mała ale jest ( próbowałem na kilkunastu swiecach ) wyczysciłem gaźnik i dysze pod cisnieniem. Było w nim kilka kropli wody ( od sniegu gdzies sie dostało ) wszystko ok poskręcane do kupy . pale i nic ani strzału . No i tak zostało nie wiem co robic panowie .. martwi mnie świst z silnika przy kazdej próbie odpalenia od kopa nie wiem czy ten dzwiek nie dochodzi czasem z cylindra ( nie jest głosny ale słysze go). Kompresja jest. no co jeszcze moge dodać. Zanim motor padł jechałem powoli moze na 2-3 biegu i na malych obrotach . Prosze o pomoc. Doradźcie co moge zrobić aby uratowac mój stary sprzęt ( dodam ze jest chłodzony powietrzem i 5-cio biegowy ) -
Panowie problem rozwiazany.. moduł zapłonowy był uszkodzony.
-
gaźnik jest OK !! świeca też jest dobra. kompresja jest.
-
panowie .. donosze najnowsze wiadomosci. gaźnik jest wporządku !!! z elektryką jest coś nie tak. jak kręce ręką magneto to w ogóle nie ma na fajce prądą co za tym idze nie ma iskry. !! ikra dopiero powstaje jak kopne kopnikiem. Iskra powstaje jak wystepuje więcej obrotów magneta. !! chciałem sprawdzic w którym miejscu pojawia sie iskra !! czy jak tłok jest na dole czy jak jest u góry , ale nie udało mi sie to z powodu jakiego wam przedstawiłem. PS ja podejżewam moduł zapłonowy
-
Zrobie tak jak mówicie.. jutro sie wezme i z tym gaźnikiem zrobie. Powiem tyle że iskra jest... nic nie wykombinuje. Pozdr. to do jutra . dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam was
-
Witam. świece zalewa .. tyle wiem. gaźnik czyściłem. jutro jeszcze raz to zrobie. iskra jest ładna niebieska. ale jeżeli powstaje w złym momencie to gówno z tego.
-
Witam wszystkich . Mam Honde MTX 80 mam w niej problem. moze opowiem jak sie to stało . Jeździłem na hondzie i przyjechałem do domu . Wyłaczylem silnik i juz jej nie odpalilem. ISKRA JEST , kompresja tez na to wyglada że jest. udało mi sie ja odpalić na kilka sekund . ale dziwnie chodziła i nie wkręcała sie na obroty. silnik tylko chodzil na ssaniu. Nie wiem co moze byc grane. zawsze dobrze jeździł. przypuszczam ze poszedł moduł zapłonowy !!! MODUŁ MAM Z SIMSONA prosze doradźcie mi . Piszcie na forum. pozdr
-
prosba o rozpoznanie silnika
motorider7 odpowiedział(a) na max264 temat w Dane techniczne i serwisowe motocykli
to silnik do hondy mtx pozdro -
PROBLEMY Z HONDĄ MTX 80..POMOOOCY!!!!
motorider7 odpowiedział(a) na motorider7 temat w Mechanika Motocykli 2T
Witam. pływak jest OK!!! A iglica nie przeskoczyła. sądze że iglica nie ma nic spólnego z tą usterką!! -
PROBLEMY Z HONDĄ MTX 80..POMOOOCY!!!!
motorider7 odpowiedział(a) na motorider7 temat w Mechanika Motocykli 2T
Ok..spróbuje metodą prób i błędów..:( ale serwisówka przydała by sie. niestety takiej nie posiadam może ma ktoś z was taką serwisówke??? ale zdaje mi się że są one po angielsku lub niemiecku. Z polską się jeszcze nie spotkałem. Ok..spróbuje metodą prób i błędów..:D ale serwisówka przydała by sie. niestety takiej nie posiadam może ma ktoś z was taką serwisówke??? ale zdaje mi się że są one po angielsku lub niemiecku. Z polską się jeszcze nie spotkałem. Ok...ale czasem leje mi sie od dołu...tam gdzie jest ta rurka do spuszczania paliwa.. Z tej śruby się leje co ją popuszczasz kiedy chcesz spuścic paliwo..POD GAŹNIKIEM. Próbowałem..i nic. pewnie tylko zostaje mi robota z pływakiem.. :P ciekawi mnie co jest grane...! to jest głupie że motor przy zamknietym kraniku jest taki jak powinien-mocny i szybki. Nie ma innego sposobu?? przestawiłem blaszke najwyżej. Dalej słaba. Przełożyłem na sam dół. Dalej słaba. Na środkowym jeszcze nie próbowałem. Pomóżcie mi. ;) :)