Skocz do zawartości

Web Master

Forumowicze
  • Postów

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Web Master

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. a co to ma do rzeczy skoro do dzis niema infop na temat tego moto?:| wpisalem w "szukaj" ktm gs 250 i odpisalem. koniec z offtopem. pzd
  2. po pierwsze... opis ktm gs 250 jest na www.offroadsite.pl po drugie... zglos sie do mnie. mam na sprzedaz :) udizele ci wszystkich info.
  3. EXC125 vs. EXC250 - mowa o nowych modelach (ok. 2004). ktore leprze, dlaczego itp?
  4. ROZUMIEM ZE MOWA O WR125 A NIE 250F :]. TO ZE EXC125 JEST WYSOKI TO DOBRZE BO I JA NISKI NIE JESTEM. DOSZEDLEM DO INFORMACJI NA TEMAT TEGO KATA ZE CZESTO PADA SPRZEGLO A WTEDY TO JUZ JEST KONIEC, POZA TYM KOSZTUJE TYLE CO POL MOTORU :] (TAM JEST SPRZEGLO CHYDRAULICZNE). CO SADZICIE? ps. DO AKTUALNEGO KTMA LEJE 1:40 R2 :)
  5. otoz sprawa wyglada tak... poszukuje motor ktory bedzie spelnial te oto warunki: -homologacja -niezly zapas mocy :P -dosc ladny i w miare mlody -najlepiej 4t ale nie koniecznie -malo palacy tak aby dalekie wyprawy w niezane byly mozliwe -taki w ktorym cos nie walnie na nastepny dzien z dobra zawiecha wybor padl jednoglosnie na husqvarne te250. teraz tylko pytanie czy bede mial na tyle kasiorki? hmm.. :/ zaczelem powaznie rozmyslac nad ktm exc125 jak najmlodszy ale z tego co slyszalem to duzo palacy "wyczyn" ze swiatlami takze co tydzien cos sie dzieje. troche w to nie wierze bo to wkoncu ktm, wiele osob go posiada ale jednak te 41koni ze 125cm3 to troche duuuza zylka :] prosze posiadsaczy o wypowiadanie sie na temat tego moto oraz ile pali przy kacie :) pozdrawiam ;] PS. jesli znacie motor pasujacy do moich wymagan piszcie. co do mojego budrzetu to jest on nie znany ale mysle ze srednio 10000zl. (nie zapeszajmy ;])
  6. macie racje z olejem. 4L castrola r2 20minut temu odebralem z poczty takze jutro wybieram sie na jazde i po powrocie opisze co i jak. mam lac 1:40 ale ostatnio zalalem 1:35-1:40. PS. w sobote z samego rana bede sie z kolega bawil w ustawienia gaznika i byc moze przybierze wreszcie na zywtosnosci. pozatym moj ktm ma duzo leporze pluca bo mam filt powietrza od exc525 ktory jest 2x wiekszy od tego niz byl :wink: (2dni temu zalozylem) jeszcze wspomne o tym ze wybebeszylem koncowke tlumika z nitek i uslyszlem ze jak to zrobilem to motor moze gorzej jezdzic. pozdrawiam! dziekuje za zainteresowanie moim tematem i wiecej bede wiedzial po sobotniej jezdzie. MOZE SA CHETNI? Wyjazd ok. 11. Trasa: wojnow - opatowice - trestno - kotowice - olawa - chrzastawa - jeszkowice - wojnow Miasto: Wroclaw Motory: KTM GS250 Yamaha YZ250f KTM SX-F 250 Honda XL600 Honda XLR125 Yamaha WR250F
  7. jutro jade do kolegi z calym ukladem wydechowym ktory juz jest w bagazniku auta :crossy: koncowke wyczyscilem ale i ja zapakowalem do wypalenia. na niskich obrotach to ledwie widac dym ale jak juz wejdzie na obroty i po dupie dostanie to juz widac. moze nie tyle co kopci ale jednak widac. soku - wydaje mi sie ze 2t powinien miec szarawy/czarny dym i to wtedy kiedy gaznik lub filtr jest zasyfiony a nie niebieski. czy udzieli mi ktos jeszcze lekcji na temat regulacji gaznika?:lalag: PS. a moze mam pierscionki do wymiany?
  8. wiem o ktorej tuleji mowa i nie moge na ten temat nic poiwedziec. po pierwsze nie mialem zbytnio porownania a po drugi jest gladka, prosta (proste kolo :)) bez uszczerbkow.
  9. poki co mam wode destylowana w chlodnicach. nie sadze aby te krople byly normalne zjawiskiem =/ postaram sie o zdjecia jak najszybciej. nalalalem tyle ile trzeba oleju. PS. dodam ze z drugiej strony zimeringu nie wymienialem (mowa o tym od strony elektrycznej) pozatym zalalem nowy olej a po 40 minutach jazdy odrazu dalem motor do garazu spuscilem kilka kropeek oleju z silnika i jest czyusciutki taki jak nalewalem
  10. Witam. nie bede sie rozpisywal, napisze prosto z mostu.... bral olej... (KTM GS250 2t) wymienilem zimering ktory wszedl mi za gleboko (mowa o zimeringu na wale). wyjelem go i zalozylem drugi. wszystko poskrecalem, zalalem nowy olej, odpalam (bez ssania na 1 kopa po 2 tygodniach stania :wink: ) a tu niebieski dym :P no to ja podlamany ze naprawa nic nie dala :D ). zimeing byl o tych samych parametrach co orginal z jedna sprezynka (tak jak orginal). wyciagnelem motor na ulice zrobilem kila rundek po osiedlu po czym wjehcalem za wal i dalem w palnik (ostro) po czym wocilem do domu. wahacz oraz cala reszta obrzygana kroplami oleju. dalem reke pod tlumik dodalem gazu i mialem male kropelki oleju na rece. dodam ze olej byl nowy a na rece oraz na wahaczu znalelzm czarny. nie wypalalem dyfuzora ani tlumika takze na 100% znajduje sie w nim olej po tamtych jazdach kiedy wiem ze bral - wmawiam sobie ze stad pewnie te krople... ale nie sadze aby to bylo powodem niebieskiego dymu :-/. rozmawialem z tijem ktory powiedzil ze w cr125 mial to samo... zrobilem co mowil (sprawdzic zawor wydechowy jesli nie bedzie sie otwieral do konca to wyregulowac) ale moj otwiera sie do konca (wyczycilem komore i pokrywke aby miec pewnosc ze o nic nie chaczy ale dodam ze latal na kazde strony ;) ). przypomne ze gaznik nie wyregulowany a CASTROL R2 (kupiony, zaplacony teraz tylko czekac - moze dzis bedzie :crossy: ) w drodze takze nalalem jakiegos gowna czerwonego ORLEN OIL. juz nie wiem co robic ;) filtr powietrza nowiutki 2 dni temu zalzony. moje gg: 3852043 - autentycznie i doslownie bede wielbil osobe ktora mi pomoze z moim problemem :] tymczasem jade na krtotka przejazdzke zobaczyc czy to cos zmieni. pozdrawiam! PS. dodam ze motor nie ma tej mocy ktora powinien miec.
  11. witam! jestem z wroclawia od strony psiego pola/kamienca i tych okolic. latam na wyczynie 250 2t. planuje z kolega zrobic jutro jakas powazniejsza jazde na torze lub po lesie (kolega na yzf450). czy bylby ktos chetny? PS. moc motocykla sie nie liczy :buttrock: przeciez nikt nikomu nie bedzie uciekal :] gg: 3852043 tel: 603696800
  12. bardzo fajny motocykl , tloka nie zmieniasz co 10h tak jak w full crosie 250 2t. czesci z upustem krwi ale znajdziesz. nie sa potrzebne tak jak w innych sprzeciorach tej klasy :cool: motor pieknie idzie i ma ladna zawieche.
  13. napisz do mnie na gg. wytlumacze ci co i jak. 3852043
  14. chyba musial jakos z trasy do domu wrocic - wedlug ciebie lepiej pchac? wkazdym razie wracajac do mojej pokrywy czym moge to zalac?
  15. kolega skleil wal korbowy od malucha poxipolem i tez trzyma. nieby tez osiaga wlasciwosci skaly po wyschneiciu. twarde i odporne na wiele rzeczy. myslicie ze mozna by sprobowac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...