Skocz do zawartości

Reno616

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Junak x4, W-2 Sport
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Knostantynów łódziki

Metody kontaktu

  • Telefon
    510 471741
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Reno616

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. http://100strona.w.interia.pl/naprawajunak.htm
  2. Witam, tak były dwa rodzaje tych szklanek 7 miała szklanki odkręcane przyrządem wkładanym od góry, a 10 posiadała otwory po obwodzie. Jeśli nie masz specjalnych narzędzi spróbuj odkręcić je "francuzem" przez jakąś grubą skórę, tak aby nie pokaleczyć szklanek. Jeśli nie pójdzie w taki sposób musisz niestety dorobić narzędzia.
  3. Witam, chciałbym spytać czy ktoś z Was słyszał kiedyś o cylindrach z lekkich stopów montowanych do Junaków. Osobiście posiadam motocykl z takim cylindrem, i chciałem się dowiedzieć czegoś bliżej, czy były one montowane do jakiś wyczynowych modeli czy po prostu była to krótka seria szybko zakończona, aby obniżyć koszta produkcji ? Poniżej fotki cylindra. http://img401.imageshack.us/img401/4058/junak9tk3.jpg ... i w całości :biggrin: http://img526.imageshack.us/img526/415/j18qk4.jpg
  4. Witam ! Dorzuce jeszcze coś od siebie http://www.polmot.skip.pl/index.php?mode=a...mode=view&id=16 http://www.polmot.skip.pl/index.php?mode=a...mode=view&id=19 Ogólnie polecam galerie polmotu jest tam dużo naprawde ładnych motocykli.
  5. Tak ja również polecam malowane szparunki jest przy nich troche więcej zabawy, ale mają lepszy efekt i podnoszą prestiż motocykla.
  6. Odpowietrzanie silnika jest OK wszystkie koła zębate ustawione na znak. I to też nie bylo tak, że usunołem inne wycieki paliwa i nagle pojawił się ten, tylko jeździłem trochębyło wszystko w porządku i raptem zaczoł sączć się olej z tych osłonek. Zależy mi na reanimacji tej głowicy bo mam wypolerowany na lustro dolot i wylot, a jeśli ktoś to robił to wie ile to kosztyje pracy.
  7. No właśnie zwszystkim z którymi rozmawiam wydaje sięto dziwne ale tak jest. Wszystkie inne wycieki udało mi się zlikwidować tylko właśnie niedawno wyszła ta irytująca mnie sprawa.
  8. Witam ! Mam takie pytanie: czy ktoś z Was próbował wybić lub wybił osłony lasek popychaczy z Junakowej głowicy ? Czy w ogóle jest to możliwe ? Pytam ponieważ mam problem, po przejechaniu trochę ponad 1200 km z miejsc gdzie te osłony są wtłoczone w głowicę dość obficie zaczoł wyplywać olej. ... a może znacie jakiś sposób na uszczelnienie tego bez wybijania osłon ?
  9. .. i jak się jej spisuje ten sprzęt nie pytam o silnik, bo wiem że jest dosyć trwały ale interesują mnie inne rzeczy.
  10. To jest genialny sprzęt według mnie, taka usportowiona wersja NTV może nie jest wulkanem mocy, ale za to ma piękną linię NT 650 Hawk GT. Ja się zakochałem od pierwszego wejrzenia tyle tylko, że tego w ogóle nie ma w Polsce, ale kiedyś sobie sprowadzę ! tu jest kilka sztuk http://www.gt647.de/HAWKs/2004schwarz/2004schwarz.html
  11. myśle, że też bym toczył pianę z ust ! Wielkie dzięki Wam za konkrety !
  12. Z tego co wiem to sok pędny bezołowiowy ma wyższą temperaturę spalania od uniwersalnej i dodaje się uzdatniacz, co by się nie wypalały gniazda zaworowe. w 2T nie za bardzo jest się co wypalić. Na bezołowiówce się będzi troche więcej grzał i tu się kończy moja wiedza na ten temat. Ale to nie jest drogie i bardzo wydajne, a na pewno nie zaszkodzi silnikowi.
  13. OK dzięki za odpowiedzi i rozumiem, że mam nie wtykać łap w przerywacz. Te może dziwne pytania to stąd, że mam regulować Kaśkę znajomemu, a jeszcze nie widziałem motocykla na oczy i za bardzo nie znam się na sovietach od strony technicznej. .. ale myśle że dam radę !!
  14. Ja mam ustawiony zapłon na ok. 1,3 mm przed GMP i slnik pracuje bardzo poprawnie, bez znaczenia czy zalewałem U 95, czy bezołowiówkę z uzdatniaczem - nie dostrzegłem różnic. Inną sprawą jest to, że na każdej stacji nawet tych samych firm dostajemy inne paliwo lepsze lub gorsze.
  15. Witam ! Potrzebuję pomocy przy ustawieniu zapłony w Kaśce, a dokładniej chodzi mi o dokładną wartośc wyprzedzenia. Ile powinienem ustawiś żeby chodziła Tip-Top? ..i jeszcze jedno czy nie będzie problemów z pracą silnika na gażnikach od Urala?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...