wiec tak kolo jest na klinie czyli przychodzi tylko w jedno miejsce i jest bezposrednio na stozku. Myslimy tez ze moze ten stozek nie jest idealnie prosty ?? No wlasnie stare kolo bije prawo lewo a to nowe gora dol i to nowe wogole nie ma odwaznikow w przeciwienstwie do tego starego.... Motory kreca sie na duzych obrotach wiec wszystko powinno byc dokladne i idealnie proste - ale widzialem ten motor po tym strzale i on nawet nie mial piasku w silniku , nie mial tez rozwalonego tego kola - dalismy oba kola na sprawdzenie na tokarce... Zobaczmy jakie beda wyniki co mnie dziwi ze sroba sie nie skrzywila ?! ( sroba ktora jest to kolo magnesowe przykrecane bezposrenio do stozka-wału... No i tu jest problem 10 mechanikow a opini 20.... I badz tu madry co zrobic ?! - ten wniosek to tak ogolnie bo jak widac nie tylko na forum ale i normalnie paru mechanikow ktorzy robia motory na tor mowia innaczej - kazdy inaczej :evil: . Jak mierzylismy to bicie walu to nie krecilismy rozrusznikiem tylko z drugiej strony kluczem zgodnie z ruchem wskazowek zegara. Teraz szukamy kapy i uzwojenia alternatora... Zobaczymy jakie beda wiesci z tokarni , zmontujemy to i zobaczymy jak chodzi. Bardzo jestem ciekaw jak wyjdzie na tescie , ktory mamy przeprowadzic - powiedzial nam o nim Piotrek z Hondy w sosnowcu ( bardzo mily gosci !! ) - postawic motor na nozce , ktora ma sie znajdowac na kawale blachy a ta blacha ma stac na nakretkach i sie okaze jak mocne beda drgania ponoc powinny byc zerowe..... Apropo ma ktos dostep do serwisowki zeby sprawdzic ile taki wal ma , a najlepiej niech ktos sprawdzi w jakies 954 jakie jest bicie walu - pomiar na stozku :D zobaczymy co wyjdzie... moze tak samo a moze 0.00 - nie zdziwilbym sie jakby wyszlo tak samo... Ale to jest bardzo bardzo pozytywny punkt widzenia... Po prostu nie chce zeby kolega mial problemik z walem tym bardziej ze moto ma taki maly przebieg... [ Dopisane: 17-03-2006, 01:20 ] 8O