Skocz do zawartości

japan000

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdańsk

Osiągnięcia japan000

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. tarcza dławiąca...sorki za moje noobizzztyczne pytanie, ale gdzie to się znajduje ???
  2. Z góry przepraszam że w dziale mechanika ale niewiedzialem gdzie to wcisnąć. Witam! Mieszkam w Województwie Pomorskim w powiecie Kartuskim. Zazwyczaj jak rejestrowalem jakis pojazd to jechalem do Kartuz aby zarejestrowac maszyne. Moje pyatnie wiąże się z tym czy moge np. jeschać do Wydziału komunikacji zanjdującego się równiez w województwie Pomorskim ale w innym powiacie , np. powiat Gdański ?
  3. w ns1 nie mam zadnej blokady na module. Motorek normalnie na postoju wkreca sie na 12 tys. obrotow... Znalazlem na niemieckiej stronie jak odblokowac ns1 ...niestety nie chodzilem w szkole na ten przedmiot i teraz mam braki :banghead: nie umiem tego przetlumaczyc...moze ktos mi pomoze, oto artykól: Entdrosseln und Tunen der Honda NSR 75 Drosseln: Die Honda NSR 75 ist meines Wissen und nach den Angaben von Honda nur in der Auspuffanlage gedrosselt. Die Drossel Nr. 1 befindet sich direkt im Krümmereinlass oder unter der ersten Schweißnaht. Befindet die Drossel sich direkt im Krümmereinlass, so benötigt man nur ein wenig handwerkliches Geschick um diese "herauszuschlagen". Befindet die Drossel sich unter der ersten Schweißnaht, so benötigt man schon kleines Werkzeug Entweder man schnappt sich eine gute Metallsäge oder man nimmt eine Flex und flext den Krümmer direkt vor der Schweißnaht auf. Dann ist es ähnlich wie bei Variante 1, die Drossel zu entfernen. Wenn es nicht auffallen soll, das die Drossel entfernt wurde, muss man die alte Schweißnaht runterflexen, abfeilen oder geschickt vertuschen. Wenn man den Krümmer wieder zusammengeschweißt hat, sollte man ihn anschleifen und mit hitze- beständigem Lack überlacken. Die Drossel Nr. 2 befindet sich im Endschalldämpfer, Honda gibt diese Drossel jedoch nicht als 80km/h Drossel an. Um diese Drossel zu entfernen, muss man den Endschalldämpfer am Ende (welches spielt keine Rolle) ebenfalls ordentlich aufflexen und den Einsatz herausziehen. Anschließend muss man ihn wieder zuschweißen und gegebenfalls die Schweißnaht vertuschen oder verschönern. Die Drossel Nr. 3 wird man im Luftfilterkasten entdecken, es geht um den weissen Behälter. Die Beschreibung der Funktion des Behälters ist mir nicht 100% klar aber so in etwa könnte es sein: Im unteren Drehzahlbereich verursachen die Membranen störende Schwingungen im Bereich der Gemisch- aufbereitung. Der Behälter gleicht diese Schwingungen aus und reduziert unnötige Schwingungen. Der Motor hat untenherum etwas mehr Drehmoment. Im oberen Drehzahlbereich ist es jedoch wichtig, das der Motor mit ausreichend Luft versorgt wird. Der Behälter verhindert dies schon aufgrund seiner anwesenheit. Behälter raus > Obenrum mehr Leistung < weniger Leistung Untenrum Behälter drin > Untenrum mehr Leistung < weniger Leistung Obenrum Am besten einfach auspobieren und berichten. Wenn die Maschine entdrosselt ist, sollte man anstatt der Zündkerze BR8ECS, eine BR9ECS benutzen. Nun sollte die Honda ca. 130 km/h schaffen. --------------------------------------------------------------------------------
  4. wydaje mi sie że ns1 , mtx,mbx nie mają tych samych silnikow....raczej mają podobne http://www.kleinjung.de/techdata/index.htm
  5. Witam! nie chce zakladac nowego tematu. a widze ze tutaj toczy sie wielka dyskusja o blokadach itd. silników hondy. Mam honde ns-1 Montesa (74 ccm) .... no i ten motorek nie chce isc mi wiecej niz 80 km/h ...a z tego co czytalem to powinien isc 120 km/h . Czy ktos wie gdzie w tym motorku znajduja sie blokady ? dzieki i pozdrawiam
  6. na zaplonie raczej nie ma blokady...motorek na postoju wkreca sie na cos okolo 12 tys obrotów. Gażnik mialem rozkrecone i wyczyszczone i nie zaowazylem tam jakiegos specyficznego guffna co by niepozwalalo gaznikowi dobrze chodzic.....Mozliwe ze jest w tłumiku...teraz tylko pytanie gdzie? :icon_rolleyes: sama koncowka jest dosyc ciezka (czy " przewiercenie" jej cos pomoze?) . Gdzies wyczytalem ze w tlumiku a dokladniej w "gruszce" niby jest jakies guwno...ale ja nie posiadam takiego sprzetu zeby to rozciac i zobaczyc.
  7. Już mam zamówione nowy tłok... jutro powinien przyjść...wymienie ,dotre, i zobacze czy to coś pomoże :clap: może ktoś ma inne sugestie co do tego tematu ?
  8. Witam ! jestem swiezym posiadaczem hondy ns-1 (75ccm montesa). motorek posiada 30 tys. przebiegu , jest 6-cio biegowy. Mam maly problem poniewaz motorek nie chce iść więcej niż 80 km/h. na 5-tym biegu mam 6 tys i to jest max. obrotów i dalej sie nie chce wkręcić, 6-tego biegu nawet nie wrzócam bo mi jeszcze niżej obroty spadają. Na postoju motorek wkręca sie na 12 tys. obrotów. U poprzedniego właściciela motor ten sta przez 6 lat w garażu. Wyczyściłem świece , przedmuchalem gażnik. Czy ktoś moze mi pomóc? co mam zrobić aby motorek szybciej smigał ? dziekuje i pozdrawiam . Gdzie mogą znajdować sie ewentualne blokady ?
  9. Witam! Całkiem niedawno kupiłem sobie honde NS-1 Montesa (75 ccm). Mam mały problem, jest to mój drugi motorek, pierwszym był romet chart a więc o "pseudo ścigałkach" zabardzo nic nie wiem. Może mi ktoś powiedzieć czemu nie moge polecieć nią więcej niz 80 km/h ? Podejrzeweam że blokad w tym motorku nie ma żadnych...na 5-tym biegu jest około 6 tys obrotów i więcej nie chce podskoczyc a 6-tego biegu w ogóle nie wrzucam bo bym chyba prędkość stracił :D Dodam jeszcze że motorek posiada 30 tys. przebiegu.dziękuje i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...