Witam, zgaduje że nie pierwszy raz jest poruszamy ten temat ale nigdzie nie dostałem jasnej odpowiedzi, mianowicie rozchodzi się jak w tytule, kupiłem zębatkę zdawcza przednia 17z i mam teraz mam przełożenie 17/48 i po tym zakupie uległo zmianie nie wszystko tak jak myślałem, bieg 3 sporo się wydłużył( wcześniej do max 55 km teraz ok 65) ale niestety bieg ostatni się nie zmienił, v max 83 coś takiego, do tego czuć że na tej 4 ma lekkiego muła co mnie dziwi bo na wczesniszym przełożeniu 15/48 jechał podobnie na wyższych obrotach, miał dużo siły że czasami nawet nie trzeba było redukować na zakrętach. Był by ktoś mi w stanie co mogę poprawić albo co źle zrobiłem? Gaźnik to pz 22, iglica ustawiona na środku i jak wyłączyłem silnik na v max i zobaczyłem świece to dobrze wypala paliwo, trochę jaśniejsza kawa z mlekiem jak by była w stanie przepalić jeszcze więcej i właśnie myślę nad daniem mu więcej papu, silnik to 139 fmb jezkie się nie myle i nie był robiony 50/110 tylko odrazu kupiony nowy( piszę bo chyba tam skrzynia lekko się różni może to komuś pomoże) z góry dziękuję.