-
Postów
81 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O piatka
- Urodziny 06/07/1982
Osobiste
-
Motocykl
TDM 4TX/shl M06U/wsk 175
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
1301343
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
Skawina
Osiągnięcia piatka

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)
0
Reputacja
-
Wszystko w aukcji: http://www.allegro.pl/item878412944.html Jak ktoś ma sensowną propozycję to zapraszam na priv lub gg: 1301343 Pozdrawiam
-
Witam, Odświeżę temat. Szukam informacji nt opuszczenia lag w półkę w TDM 4tx. Kiedyś spotkałem się z opinią, że poprawia to prowadzenie tedeemki w zakrętach? Dodatkowo interesuje mnie zmiana koła przedniego na 17" - w 18 ciężko znaleźć typową sportową oponę. Chciałbym polatać trochę po torze :D Wszelkie opinie mile widziane :)
-
Witam, Na prośbę organizatora ;) zapodaję linka i temat ;) . W razie W można zorganizować przelot jakąś grupą. Z KRK +- 550 km w jedne mańke, raczej pół dnia jazdy. Klimat Podlasia jest jednak tego warty :) . http://www.augustowskiemotonoce.pl/ Piątek: do godz. 20.00 przyjazd uczestników - camping Bartek przy ul. Sportowej; rejestracja, wskazanie miejsca noclegowego godz.21.00 wieczorny rejs statkiem po jeziorach augustowskich z odjazdową muzą i jadłem (rejs płatny dodatkowo 90 zł za osobę), dla osób pozostających na polu biwakowym zabawa z DJ-em przy muzie - gratis Sobota: do godz. 9.30 śniadanie godz. 10.00-15.00 konkurencje rekreacyjno-sportowe godz. 15.30 parada motocykli ulicami Augustowa na Rynek Zygmunta Augusta koncert zespołu w centrum miasta, rozdanie nagród za zmagania rekreacyjno - sportowe, dekoracja najciekawszego motocykla godz. 19.00 powrót na camping godz. 20.00 koncert zespołów muzycznych na campingu Niedziela: do godz. 9.00 śniadanie przejazd do Kościoła w Studzienicznej na Mszę Świętą godz. 11.00 dla chętnych wyjazd na trasę Studzieniczna - Sejny - Wigry - Suwałki - Augustów godz. 14.00 powrót na Rynek Zygmunta Augusta, koniec imprezy Koszt uczestnictwa w Augustowskich MotoNocach 70 zł za osobę, cena obejmuje 2 noclegi na polu namiotowym, 2 śniadania, 1 obiad, identyfikatory, naklejki, znaczek pamiątkowy, smycze.
-
mandat kredytowy na słowacji+zatrzymanie prawa jazdy
piatka odpowiedział(a) na piatka temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
Panowie jak nie macie nic merytorycznego do powiedzenia tylko czepianie się słówek wyjętych z kontekstu to po co piszecie? Jest wyraźnie w tekscie "kumpla, który prowadził kolumnę ściągnał fotoradar i mandat 300 ojro". Fotoradar - taki radar mierzący prędkość i robiący zdjęcia przy przekroczeniu dozwolonej prędkości. Ten akurat był przenośny a kilometr dalej był patrol drogówki wystawiającej kwity za przekroczenie. -
mandat kredytowy na słowacji+zatrzymanie prawa jazdy
piatka odpowiedział(a) na piatka temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
Sprawa na dzień dzisiejszy wygląda tak, że po zostawieniu kopii papierka ze słowacji o zatrzymaniu prawa jazdy w WK został spisany wniosek o wydanie duplikatu prawa jazdy z powodem utraty - zatrzymanie prawa jazdy do czasu zapłaty mandatu kredytowego. Więc pozostaje tylko omijać słowacje ;). -
V Ogólnopolski Zlot Motocyklowy " W. R. M. 2009 "
piatka odpowiedział(a) na Szklarz WRM temat w Zloty, imprezy, przejażdżki
Można zarezerwować jakieś spanie ? I ile pln przygotować na wjazd (nie znalazlem w gazetce ;)) -
mandat kredytowy na słowacji+zatrzymanie prawa jazdy
piatka opublikował(a) temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
Witam, Pośmigaliśmy wczoraj po słowackich winkielkach :) ale niestety później była niemiła przygoda ze słowacką drogówką: kumpla, który prowadził kolumnę ściągnał fotoradar i mandat 300 ojro :icon_evil:. Oczywiscie nikt nie wozi takiej kasy ze sobą więc jedyna możliwość to kredytówka :/. Przepisy niestety mają takie, że zatrzymują prawo jazdy do momentu zapłacenia mandatu :/. Czy ktoś już przerabiał taki temat? Da się jakoś obejść brak prawa jazdy w Polsce (bez poświadczania nieprawdy w wydziale komunikacji)?. Po jakim czasie sprawa może zostać przesłana do Polski? Pozdrawiam Artur -
Heheh popatrzta na tabliczkę znamionową tego "Akropolisa" :banghead: No i pod machę ;) 2.0 DOHC fujjjj :icon_question: no i 91 rok budy :icon_eek: To mówi samo za siebie :banghead:
-
Witam Zgodnie z obietnicą wrzuciłem kilka fot samochodu zbudowanego przez p. Borczyka (notabene ten fiacik był wystawiony niedawno na alledrogo). http://img91.imageshack.us/my.php?image=p1010007fk6.jpg http://img91.imageshack.us/my.php?image=p1010033tb2.jpg http://img91.imageshack.us/my.php?image=p1010036db0.jpg http://img142.imageshack.us/my.php?image=p1010043mb5.jpg http://img91.imageshack.us/my.php?image=p1010048wl4.jpg http://img510.imageshack.us/my.php?image=p1010053qv0.jpg Dodatkowo chyba najwięcej informacji zebranych na jednej stronie można znaleźć pod adresem www.polskie-auta.pl Jako ciekawostkę stan faktyczny mojej przejściówki z której narodzi się replika :D http://img142.imageshack.us/my.php?image=p...1800x600lt6.jpg http://img510.imageshack.us/my.php?image=p...3800x600uf6.jpg Pozdrawiam Artur "5"
-
Swego czasu mialem opony zimowe Profil ProSnow :] (bieżnikowane). Coprawda dało się toto wyważyć (4x więcej odważnika niż zwykłe) ale komfort żaden :icon_mrgreen: Po roku guma była do wyrzucenia, bieżnik wysoki ale twarda jak cholera. Założyłem nowe pirelki snowcontrol 190 i pomimo częstej jazdy Bieszczady/Beskid Niski/Tatry nigdy nie zakładałem łańcuchów (co na nalewkach zdażało się niestety). Generalnie ciężkie do wyważenia + lipna mieszanka (kilku znajomych jezdzilo na innych oponach bieżnikowanych i zawsze po sezonie zmieniali na nowe/używane zimówki). IMHO lepiej poszukać maks 2-3 letnich używek (można znaleźć po 50-70 szt) albo kupić polskie opony. Jeździłem na Kormoranach Winter S100 w Pugu Partnerze i również spisywały sie całkiem ok.
-
Jako i ja też jestem właśnie na etapie budowy podobnego fiacika :wink: mogę służyć pomocą w fotach :banghead: i wiadomościach :lapad:. Jeżeli posiadasz fiatowską budę to polecam ją obspawać w newralgicznych miejscach przed malowaniem. Zawias - tania wersja - sprężyny przód poldek truck, amorki kayaba (akropolis i monte carlo nie były obniżone) polecam montaż stabilizatora przód + tył Hamulce - tarczki brembo (nawiercane albo zwykłe) + klocki ferodo, pompa hamulcowa nie wymaga zmiany, zaciski też pasują (jeżeli nie chcesz zmieniać tarczy na wentylowane) Silnik: Fiatowskie na dwóch wałkach 1,8 DOHC Akropolis, 1.6 DOHC Monte Carlo, 2.0 DOHC większość go montuje chociaż jest niżej obrotowy od 1.8 a moc ma podobną. Zostają jeszcze silniki od Rovera np. 1.4 montowany w poldolocie, 1.6, 1.8 ... Nowsze, mniej palą ale nie mają klimatu :lapad: Wnętrze: poza obrotomierzem po lewej stronie, trójramienną kierownicą, anatomicznymi fotelami i pasami szelkowymi - seria. Dodatki na zewnątrz: lusterka montowane na przednich błotnikach, felgami crommodora, obklejeniem samochodu - seria. kolor: jedyny słuszny Yellow Bahama - będę dorabiał więc jak coś to mogę odsprzedać po kosztach :lapad: W swoim planuje wsadzic dwójke DOHC, dobry zawias, malowanie+obklejenie (lub aerograf) monte carlo. Dodatkowo w środek pójdzie lekka klatka wg projektów z epoki :evil:. Polecam szukanie na : fiat&fourious, www.fpm.up.pl itepe Jak byś miał jakieś pytania to wal do mnie ;) Pozdrawiam Artur "5" PjeeS: foty zrzuce na jakis serwer i dokleje linki koło niedzieli ;)
-
Artur vel Marian vel Piątka Iwonicz/Kraków (90% czasu :cool: ) na dobrą imprezę zawsze dojadę :icon_evil: gg:1301343
-
Prawie każdy handlowiec ma do użytku służbową firmówke. Osobiście olewałem odrazu firmy które nie przekazywały samochodu do użytku prywatnego ... Jak firmy nie stać na samochód (czyli w zasadzie narzędzie pracy - coś jak tokarka dla tokarza ;) ) dla dobrego handlowca - to nie stać jej na pracownika :) Do jazdy służbówką trzeba dojrzeć ... takie wzajemne zaufanie (brak limitu kilometrów, brak katowania bryki ;)). Chociaż na ostatnim Rybniku :D Dotychczas ze służbówek: Inca, Partner, Berlingo, Clio 2 extreme z klimatronikiem :smile:,Clio 2, Kangoo, Partner, C5 (juz z kierowcą niestety :() - wszystko do użytku prywatnego bez limitu (kraj+zagranica), oczywiście bez żadnych GjePeeSów i inszych bajerów
-
witam cylindra po honowaniu sie nie poleruje! no chyba ze chcesz stracic kaske włożoną w szlif polerowanie kanałów: wydechowy polerujemy całkowicie, a ssący polerujemy tak aby otrzymać rysy w "prostopadle" do osi kanału. Polerowanie denka tłoka i wnętrza komory spalania w głowicy zapobiega osadzaniu się nagaru.
-
Ostatnio słyszałem, że nie kupuje się samochodów na F ... Ford, Fiat, Francuzkie Wybaczcie ale tą opinię wykoncypowali sobie chyba posiadacze nudnych jak flaczki :flesje: głolfuf tudzież innych klepanych w garage niemców, składanych z dwóch, gdzie Hans stracił nogi, a może i życie. Obecnie coprawda nie jezdze :/ (jeszcze 9 miesiecy do zwrotu prawka :]), ale biorąc moje wcześniejsze doświadczenia dające ok 120 tys rocznie (handlowiec i tzw kapitalista wyzyskiwacz :lalag: samochody francuzkie, fordy tudzież fiaty to naprawdę dobre samochody. Nie można ich tylko serwisować "u pana franka za płotem co to 3 golfy i 2 kalibry złożył ze złomu". A kolego Kogut wracając do Cytrynki powiedz mi w jakim samochodziku masz taki komfort jazdy? Obecnie jeżdzę (niestety z kierowcą) służbowym C5 Hdi (w ciągu 1,5 roku stukneło prawie 200tys km) i oprócz normalnego serwisu w tym autku nie ma nic do roboty :flesje:. Nie bójcie się nietypowych (czytaj "niepolecanych" na Polskim rynku) samochodów. Opinie o tych samochodach dają nam tylko lepszą cenę zakupu :flesje: