Czytałem gdzieś, że gdy silnik bierze olej to dymek ulatujący z tłumika jest niebieskawy. Moim zdaniem Tomek ma racje z tym że silnik dymi bo jest nierozgrzany.
Co może zrobić mi policja jeśli skontrolują mnie na osiemdziesiądce zarejestrowanej jako motorower?? Słyszałem że przymyka się na to oko ale jeśli będe miał pecha...
Co do kabli w główce ramy to sprawdzałem. Ale dal pewności zrobie to jeszcze raz. Co do głowicy... była niedawno dostępna na allegro. mam ze sprzedawcą kontakt. Zapytam się czy ma ją jeszcze. wielkie dzieki!!
MIKUNI a z tymi śróbkami massz racje :oops: [ [i:][b:]Dopisane[/b:]: 04-02-2006, 20:11[/i:] ][/size:] A masz w ogóle paliwo w baku?? Ja też kiedyś byłem pewien że mam. W efekcie siedziałem nad motorkiem pare godzin. A silnik pracuje Ci jakby delikatniej??
A więc silnik zasysa "fałszywe" powietrze, co z twojego opisu wynika że jest to bardzo prawdopodobne, albo masz zbyt dużą ilość nagaru w komorze spalania(co jest mało prawdopodobne skoro silnik jest po remoncie).
W moim przypadku śróbka ze sprężynką służy do paliwa, bez do powietrza. Sprawdź kranik, może musisz go przeczyścić. Co do moich umiejętności...faktycznie nie jestem żadnym mechanikiem ale też miałem takie kłopoty jak twoje i poradziłem sobie z nimi.
akumulator mógł się rozładować przez zwarcie w instalacji które jest powodem twoich problemów. [ [i:][b:]Dopisane[/b:]: 04-02-2006, 18:13[/i:] ][/size:] Pobaw się złączami. Instalacje są wrażliwe na wilgoć.
Po pierwsze musisz wiedzieć jaki olej był wcześniej zastosowany czy był to olej syntetyczny, czy niesyntetyczny. Po drugie jakie są jego parametry lepkościowe. Po trzecie do jakiej temperatury pracy silnika został on zaprojektowany. Wszystko powinno być podane jak na dłoni w instrukcji obslugi. Mozesz pójsc do najbliższego sklepu z częściami do motocykli. Sprzedawca napewno ci doradzi jaki olej masz wlać.