Skocz do zawartości

V-max MZ RT 125


Rekomendowane odpowiedzi

:mrgreen: Nareszcie pytanie konkretnie do mojej osoby :mrgreen:

 

Powiem tak: moja waga to cos koło 100kg (zalezy ile wczesniej piwa wypije)

 

110 osiąga zawsze... Oczywiscie jak sie bardzo silny wiatr to wolniej ale idzie. Do około 100 jest wyczuwalne przyspieszenie ale od 80 jest troszke wolniej ale tez idzie.

Na prostej (płaskiej :P) udało mi się rozbujac do 125km/h i było to juz czerwone pole. NIe jest to łatwo powtażalny zabieg bo zaley od paliwa (na ktore jest bardzo wrazliwa) i ogulnie od pogody (wiatr) Jak jedziesz za tirem to zbiera się jak 600 :mrgreen: ale jak juz wyprzedzisz tira i znowu Ty musisz walczyć z pędem a nie tir ;) To dalej jedziesz na 125 :D

 

Jako ciekawostke powiem że na obwodnicy 3miasta (taka fajna droga z gorka :mrgreen: ) jechałem ponad 130 8) Ale wyraznie "rama" zle się czuła przy takiej predkosci i myszkowała po drodze. Nie mowiac juz silniku ktory krecił się tak szybko że szkoda mi go było :(

 

Wiec tak: 110/115hm/h to nie problem przy 100kg

Można 125km/h przy bardzo dobrych warunkach... no i 100kg :P

W 2 osoby predkosc max sie nei zmienia - jednyne co to wolniej przyspiesza i nie jedzie pewnie w mocnym zlozeniu :)

 

Są też wersje blokowane do 80km/h ale to chyba tylko na niemiecki rynek. Blokada polega na innym module zaplonu i przelozeniu filtra wlotu powietrza :) tak że nie łapie tylko musi "ciągnąć"

 

Osiągi te są na standardowych zebatkach. Na niemieckich forach o tej własnie mz'cie czytałem że po zmienia przelozeni to i 140leci... ale chyba jak się ją popchnie, żeby ruszyła :mrgreen: No i z jakimś 60kilowym kierowca :-D No chyba że do tego tłumik dedykowany do niej który ma podniesc jej moc do 19km + filtr + gaznik + airbox + elementy "odchudzajace" i może i pujdzie :mrgreen: Poszukaj w necie o MZ RT 125 RS One są odchudzane fabrycznie i mają te wszytkie tłumiki i inne badziewie :D

 

Pozatym jak bys chciał startować w MZ cup (niemcy) to dzown do importera mz w wawie. Dostajesz motocykl fabrycznie przygotowany kombinezon i te wszytkie inne badziewie do startu 8)

 

ps. ten tłukim znalazłem za 350euro... paranoja :D

ps2. wszystkie predkosci były osiagane na siedząco a nie po przyklejeniu sie do baku!

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz MZ'tkę.Pare razy z Salatą jeździlem i te Mz'tki naprawde sie bardzo ladnie prezentują,napewno lepiej niż CBR 125.Z daleka wygląda jak GS,ma dużą fajną kanapę,mocny okrągly przedni reflektor,chlodnice która ma wiatraczek i dźwięk mnie powala na nogi :D Jak normalny 4t,brzmi spokojnie jak 250 i ma taki fajny świst jak go podciągniesz na wyższe obroty,ze światel z tego co widzialem to dyma wszystkie fury :twisted: Jeżeli mialbym wybierać: Cbr 125 i MZ 125 RT to bralbym Etkę bez zastanowienia :D Moim zdaniem CBR'ki 125'tki kaleczą calą rodzine CBR'ek :lol: I jeszcze jedno!Kolanko wydechu wychodzące z wydechu ma fajne przebarwienia :roll: które mi sie podobają :lol:

Pozdrawiam

 

PS.I patrz,Salata musi wiedziec że to dobry sprzęt bo jeździ po Polsce!Jak napisal-byl w 3mieście,wiem że byl tez w Bieszczadach.Tylko to 4T a nie 2T 125,125'tki dwusuwy mają niezle od..banie i wyczesany vmax achający sie w granicach 160-180kmh,tylko dwusuwy nie są oszczędne :P

I powtarzam-Ja bralbym MZ 125 Rt bo to naprawde spoko sprzęt.Moja wypowiedź jest oparta na wrażeniach MZ'tki Salaty :rolleyes2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Witam :D Widze że Siwy tez spać nie może :mrgreen: wkońcu wakacje 8) :mrgreen:

 

Teraz co do MZ i Twojego pytania.

 

Zrobilem Ta MZ 15tys km.. nie jest to wielki wynik ale już wystarczyło żeby ją troszke poznac (o ile wiecej by sie zrobiło gdyby kasa była :( )

Jesli chodzi o wyjazdy. Nie byłem nigdzie poza granicami Polski ale na granicy słowackiej bywałem :mrgreen: Najwięcej za jednym zamachem zrobiłem nieco ponda 500km. Przystanki miałem 2. Jeden na tankowanie, jedzenie i "dyma" :D a 2gi na przełożenie mapy na torbie na baku :mrgreen: (jesli chdozi o sam bak to jesli chciałbyś kupowac torbe to nie kupuj z magnesami bo bak jest plastikowy! (nie rdzewieje = 0 syfu :!: wielki plus jak dla mnie) Kupuj torbe z paskami. NIe martw się tez o jego wytrzymałośc że to niby laminat :D moje 100kilo utrzymuje bez najmniejszych oznak zmęczenia :P. Najczęściej jak jade gdzieś dalej (dalej to pojecie wzgledne bo dla wielkich motocykli 300km to nic... ale dla 125 mysle że to już spory wynik :roll: ) Nie ma problemów z bulem rąk czy nog. Kanapa jest szeroka i wygodna (słabiej z pasażerem, najwiecej ile jechałem z plecakiem to niecałe 120km i troche piszczał że go boli miejsce gdzie plecy koncza swa szlachetną nazwe). W trasie denerwuje szczegulnie na drogach szybkiego ruchu (bez zakretow) jest spychanie do roli zawalidrogi (ze wzgledu na niską jak na te drogi predkośc przelotową) Naszczęscie tiry i inne autobusy nie biora się za wyprzedzanie :mrgreen:. Zasięg przy zapakowanej maszynie (torba na bak + torba pod pająkiem) to 300km + rezerwa a na rezerwie około 60 - 70km. Wiec nie tak źle. Spalanie na poziomie 3.2 - 3.5 litra na 100km jest chyba dobrym wynikiem! Maksymalne jakie udało mi się osiągnąc to 4l (ciągle czerwone pole :mrgreen: ) Na trase daje rade ale najlepiej czuje się w mieście! Żaden korek nie jest przeszkodą - czemu? Jest dosyć waska i tam gdzie szorokie w cylindrach motocykle mają problemy MZ'ta przepycha sie niczym skuter :). Jesli chcesz się scigac z pod swiateł :mrgreen: to uważaj na katamarany ktore mają więcej niż 110-120 koni :mrgreen: bo z tymi już słabiej... ale z innymi do 80-90km/h jesteś mistrzem 8) :mrgreen:. A jeśli już mowa o mieście to wiadomo, pełno katamaranow ktore usilnie proboją Cie pozbawic życia więc dobrze było by mieć HAMULCE a nie spowalniacze. Nie wiem jak jest w CBR 125 ale w MZ RT 125 ;) (ahh te nazwy ;) ) przewody hamulcowe są w oplocie stalowym (tył też!) Na przednie koło idzie bez problemów. Tylko kierownik dobry musi być i nie pękać jak się ledwo podniesie tył (tak jak ja :D) Hamulce robią ok. Niestety klocki są z takich stopow które zapewniają dobre osiągi ale szybko się scierają... ja wymieniam po 7 tyś i robiłem to juz 2 razy. (te na tyle jak nowe :) ) Czesto ludzie pytają czy mi się nie gotuje... dzieki sporej chłodnicy odprowadza ciepło wzorowo, nigdy, NIGDY nie wlączyl mi się nawet wiatraczek :D (sorry raz go "odpaliłem" specialnie bo nie byłem pewny czy dZiała :P zakryłem chłodnice i zostawiłem - wiatrak po kilku(nastu) min zadziałał :( ale do gotowania było jeszce daleko) Awaryjnośc? Najgorsza awarie jaka miałem to uszczelka od glowica puscila po 6000tys km. Doslownie 100m od domu :D Fajnie sie z rury kopciło :mrgreen: Tyle dymu to ona w życiu nie wydała z siebie :mrgreen: Ustarka ta zmusiła do zdięcia głowicy i co? Po 6tys ZERO zużycia. Tłoka jak nowy, szklanki też. Wszytko czyste jak z fabryki. Wiem, wiem 6 tys to zaden przebieg ale w porownaniu do 2t to chyab wyczyn :P Pozatym był jeszcze problem z fabrycznym akumlatorem ktory padł po 3 latach. Wymiana na nowy skończyła problemy z rozruchem ;). Na dodatek tym zniszczonym akumlatorem zepsułem modol zapłonu... i 650zł w plecy :( Ale to z mojej winy. Pozatym 2 razy zapchany gaznik (gaznik mikumi) przez C*&^&* paliwo... problem odszedł w niepamiec po założeniu filtra paliwa... ktory w nowszych modelach jest juz fabrycznie zakładany. Tak samo zresztą jak uszczelka pod glowica... Teraz też jest inna - myśle że tamta mogła byc skazona jakaś fabryczną wadą dlatego zastąpili ją na nową bez wad. Jeszce taka głupia usterka jak odlutowanie sie kabla w stacyjce! (włoski shit!!!) Naprawa trwała 4 śruby i lutownica... więc kilka minut... ale pradu w motocyklu nie było wcale :P

Piszac to o takieg godzinie nic nie pamietam co napisałem wczesniej i czytać mi się też tego nie chce dlatego tak źle wyjdzie :mrgreen: ale żeby nie było że nie ma wad! Najwiekszą wadą jest dostęp do częsci... złamałek kiedys klamke hamulca na glebie parkingowej... czekać trzeba 2-3tyg 8O albo kurierem... ale wtedy wartośc kuriera bedzie wieksza niż klamki :-D Naszczescie kontakt z importerem jest super i nie ma problemu żeby coś zamowic. Jesli coś by Ci się zepsuło to każdy serwis to zrobi... Silnik jest ochoczy do pracy na wysokich obrotach - "kopa" dostaje pow. 5tys wiec zostaje do odciecia kolejne 5.5tys :) Odpala zawsze od dotkniecia. Aha pytałeś o turrystyke, importer w wawie miał jakies 2 miesiace temu do niej kufry boczne z mocowaniami - caly komplet - kupił bym ale kasy nie miałem (teraz tez nie mam :( ) Wiec może jak by jeszce mieli to dadza gratis :mrgreen:

Jesli chciałbyś się na niej przewracać to musze Cie pozytywnie rozczarować że robi to tak sprytnie że strat nie ma :) Slizga sie na srobie koła (tył) na podnozku pasaera i kierownicy (bak, silnik, siedzenie, chlodniac zostaje nietknięta :D)

 

Dobra ide coś zjeśc bo do sniadania nie wytrzymam. Pewnie o wielu sprawach nie napisałem... Jak masz jeszce jakies pytania to wal smioało tylko z konkretami :D bo tak ogulnie to nie umiem odpowiadać :mrgreen: i wychdozi z tego takie masło... jak tu :roll: :oops:

Mam do niej manułale wiec jak bys kupił to nie ma problemu żebym Ci jakoś dał jak bede w okolicach nowego sacza albo poczta wysłac można.. obojetnie :)

 

ps. Jestem bardzo zadowolony z MZty... i nie chcuiałbym sie zamienic na inne 125... Jest to motocykl elitarny na PL rynku :mrgreen: jak go kupisz to klub zrobimy :) aha minusem też jest cena... jest wieksz niz w cbr... ale jakością to nadrabia wielokrotnie... i nie przekonuje mnie tu stwierdzenie że hopnda to honda :mrgreen:

 

Jak pisałem wal smiało tylko z konkretami :)

 

ps. w mz jest regulowane wstepne napiecie sprezyny na tyle ;)

 

ps2. tu masz fotki http://www.uzo.pl/salata123/mz/page1.html mojej mz... jak bedziesz chciał jakies np. z wymiany zestawu napedowego to pisz to zapodam :)

 

ps4. jak bym miał jeszce raz wybierac to też bym kupił MZ !! nie sugerj sie że to MZ... to zupełnie co innego nie ma nic wspolengo z tymi koreanskimi shitami a budowany jest na znanych podzespołach :) (ale rama, silnik itp to ich autorska konstrok)

 

smacznego, ide jeść :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...