Skocz do zawartości

loker88

Forumowicze
  • Postów

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    ZZR 1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Leżajsk

Osiągnięcia loker88

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dziękuję wszystkim za odpowiedź :) Teraz wystarczy wziąć się za montaż. pozdrawiam
  2. dobrze ale czy mogę założyć inny rotor? czy bedzię działać jak zrobię go np. z blachy 2mm ?
  3. mam problem z montażem impulsatora bo mi się nie mieści. mogę jakoś przerobić rotor na mniejszy? Czy tylko oryginał?
  4. Dobrze :) wiec dam rade tylko jak podłączyć cały układ żeby pracował, podpowie ktoś?. Najlepiej gdyby ktoś mi poprawił schemat oczywiście góry dziekuję. Jeśli mi się uda to wrzucę jakieś fotki na forum.
  5. To wygląda jak na zdjęciu. 1 dziubek odpowiada za zapłon 1 i 4 cylindra a drugi za 2 i 3.A gdybym wykorzystał dwie cewki po jednej na cylinder? Wtedy iskra byłaby raz na lewym raz na prawym cylindrze. I nie chce kupować żadnych chińskich modułów skoro mam japońskie niepotrzebne.
  6. Chcę wykorzystać tylko jedną cewkę, wtedy iskra była by równocześnie na obu cylindrach. Gdy jeden z cylindrów będzie w dolnym położeniu to i tak będzie miał iskrę ale raczej to w niczym nie przeszkadza. Czujnika jeszcze nie montowałem, myślałem o zamontowaniu oryginalnego z zzr z wykorzystaniem tylko dwóch "dzióbków" przeciwległych resztę bym usunął i oczywiście kąt wyprzedzenia zapłonu 2,7mm. Najpierw chcę zobaczyć czy to w ogóle będzie działać później przystąpię do montażu. pozdrawiam
  7. Tak dokładnie. Chcę wykorzystać cały układ zapłonowy z zzr. Potrzebuję tylko pomocy jak podłączyć przewody aby zadziałał
  8. Witam ponownie. podpowie ktoś jak połączyć układ aby zadziałał? Oryginalny schemat oraz przerobiony przeze mnie w załączniku.
  9. Witam. Mam podobny problem z zapłonem do Jawy ts 350 88r. Nie chce zakładać nowego tematu więc podepnę się tutaj. Chciałem założyć układ zapłonowy do Jawy z zzr 1100 90r. Posiadam impulsator, cewki i moduł zapłonowy. Najpierw chciałem sprawdzić czy układ działa osobno niestety nie udało mi się do uruchomić. Oto jak podłaczyłem z moduł złącze 2-pin do impulsatora Czarny przewód do cewki czerwony + i do cewki Czarno żółty masa Zielono czarny przez diodę masa Z cewki jeden przewód ze świecą jeśli coś nie jasne proszę pisać z góry dzięki za pomoc
  10. Wygląda to na zatartą tuleje lub łożysko w rozruszniku ale znawcą nie jestem więc mogę się mylić.
  11. Panowie CBR odpada totalnie mi się nie podobają, myślę coś teraz nad vfr 800 fi lub tdm poskładam trochę kasy to możę akurat kupię. Prawie zawsze śmigam z żonką więć musi być coś wygodnego. Czas pokaże.
  12. Jeden czop na wale napewno do szlifu to koszt 160zł plus azotowanie. Panewki samo dorobienie komplet to 150 zł a jest ich 9 każdy jeden komplet ucierpiał i ma rysy. Regeneracja korby to kolejne 50 zł chociaż mam z drugiego silnika ale watpie aby nie były ugięte. Razem ponad 1,5tys plus ewentualnie uszczelki itd. to raczej nieopłacalne bo nawet to nie da gwarancji że bedzie chodzić.
  13. Mój pierwszy piec miał nakręcone 45tys. a drugi 70tys. W pierwszym wał wyglądał jakby szlifierką kątową ktoś piłował czopy. W drugim silniku wał czopy wizualnie ma nieruszone oprócz 2 korby bo na niej widać delikatne rysy i napewno korba jajo na dodatek nie wiadomo czy wał nie ugięty. Wydaję mi się że szkoda pchać w to pieniędzy.
  14. Kupiłem zzr bo mi się akurat spodobał a że był w miarę wygodny dla 2 osób to wybór padł na niego. Wszystko sprzedaje na części.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...