-
Postów
30 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Siedlce
Osobiste
-
Motocykl
Yamaha XV 1700 Warrior
-
Płeć
Mężczyzna
Ostatnie wizyty
784 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Radoslav
NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Ze sklepów z częściami polecam Stazet i Stolmot. Z akumulatorów 6v nie ma wielkiego wyboru, wziąłem pierwszy z brzegu chyba Unibat.
-
Witam! Mam do sprzedania zabytkową Jaskółkę po kapitalnym remoncie. Dosyć rzadki model z wysoką kierownicą i pojedynczą kanapą, produkowany tylko w roku 1964. W skrócie: Silnik rozebrany do ostatniej śrubki, wymieniony korbowód, tłok, wszystkie łożyska, zrobiony szlif itd. Cały silnik i inne części aluminiowe wyszkiełkowane. Nowe szprychy, wszystkie elementy chromowane nowe, lub pochromowane na nowo. Rama malowana proszkowo, nowy lakier na baku błotnikach itd. W razie pytań chętnie na wszystkie odpowiem. Cena do rozsądnej negocjacji. Motocykl zarejestrowany na zabytek. Link do ogłoszenia: https://www.olx.pl/oferta/mz-es-250-1-jaskolka-CID5-IDr5Sfp.html
-
Witam. Mam do sprzedania wyjątkowy motocykl w wyjątkowym stanie. Yamaha XJ 700 Maxim wersja chłodzona powietrzem z rynku amerykańskiego, produkowana tylko w latach '85-'86. Jak widać na zdjęciach jest to niewielki chopper przypominający bryłą Virago lecz z pancernym rzędowym silnikiem o mocy 86 KM. W porównaniu do Virago i innych chopperów z tamtych lat to istna wścieklizna. Motocykl w moich rękach od 10-ciu lat. Dwa lata temu przeszedł duży remont. Zaczęło się od konieczności rozpołowienia silnika, gdyż sprzęgło rozrusznika zaczęło przepuszczać i były problemy z odpaleniem. Jak już rozebrałem silnik to robiłem co tylko się kwalifikowało, więc po kolei: - cały silnik wyszkiełkowany, pokrywa zaworów pomalowana proszkowo. - wymienione łożyska skrzyni biegów i wszystkie uszczelniacze - wymienione łożyska wałka atakującego w dyfrze - wymienione ślizgi łańcucha rozrządu - remont głowicy, planowanie, dotarcie zaworów, wymiana uszczelniaczy zaworowych - wymiana łańcucha prądnicy - wymienione pierścienie tłokowe - silnik złożony na nowych uszczelkach - remont gaźników, dokładne czyszczenie, szkiełkowanie, uszczelnienie osi przepustnic, filtry stożkowe i dopasowane do nich dysze, synchronizacja i regulacja. - rama wypiaskowana i pomalowana proszkowo - dekle silnika i golenie wypolerowane na lustro - przewody hamulcowe w stalowym oplocie - przewody przy kierownicy w stalowym oplocie - kilkuletni akumulator Yuasa w pełni sprawny, pali od strzała, Pewnie coś pominąłem, ale mam pełną dokumentację zdjęciową z remontu. Założone akcesoryjne wydechy dzięki którym silnik ryczy pięknym basem, ale dzięki db-killerom dźwięk nie jest irytująco głośny i bez problemu przechodzi przegląd. Oczywiście można wyjąć ale wtedy słychać z kilku kilometrów :) Z dodatków zamontowane też spacerówki i bagażnik z kwasówki własnej roboty, oparcie i wskaźnik temperatury oleju. Oczywiście można wrócić do oryginału jak ktoś chce, mam oryginalne stopki i oryginalny airbox z filtrem K&N. Z uwagi na nakład pracy i wkład pieniężny cena taka a nie inna, zapraszam do oględzin i negocjacji. Link do ogłoszenia: https://www.olx.pl/oferta/yamaha-xj-700-maxim-CID5-IDvg60i.html
-
To tak jak ja, tylko turystyk to Aprilia Caponord 1000. Do dalszej jazdy Capo do miasta i okolic Wariat. Też nie mam zamiaru się go pozbywać. Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka
-
Zlikwidowałem. Moim zdaniem Warrior najlepiej wygląda bez gmoli.
-
Wzmocniłem wszystko dwoma płaskownikami z kwasówki jak ma zdjęciu i trzyma się już parę lat Wysłane z mojego Kruger Matz LIVE 3 przy użyciu Tapatalka
-
Ja kupuje tylko yuasa. Wytrzyma z 5 lat spokojnie. Tanie po dwóch są do wywalenia. Wysłane z mojego Kruger Matz LIVE 3 przy użyciu Tapatalka
-
Piła, nóż i jazda. Jakieś uchwyty można dorobić. Jak nie zapomnę to jutro zrobię zdjęcie jak to zrobiłem i wrzucę Wysłane z mojego Kruger Matz LIVE 3 przy użyciu Tapatalka
-
Mam xj700 Maxim '85 czyli takie Virago z rzędowym silnikiem. Na taki wzrost to chyba średnio, musiałbyś się przymierzyć. Fajny, pancerny sprzęt tylko do xj 700 jest problem z niektórymi częściami bo to na rynek amerykański było. Na przykład swoją teraz remontuję i mam problem z pierścieniami. Na chłopski rozum powinny pasować od xj 750 (ta sama średnica tłoka i są dostępne) ale pewności nie mam, numer części jest inny, a serwis yamahy nie jest w stanie mi pomóc. Europejska xj 750 maxim jest gabarytowo podobna, xj 1100 chyba trochę większa.
-
Bo go nie ma raczej, może jest tylko sitko w zbiorniku.
-
w wahacz zmieści się 240 ale nie ma opon 240 na 17", są na 18" a wtedy trzeba przerabiać felgę
-
Osobiście nie przerabiałem , ale myślę, że można zastosować popularne gatunki PA6 lub PA11. Oba dobrze się spawają.
-
A jak szerokie koło chcesz założyć?
-
U mnie zdarza się to samo, ale wydaje mi się, że częściej zdarzało się przed wymianą przewodów (stalowy oplot). Pewnie ten typ tak ma
-
Do 20 tys. może nie, ale kolega pyta o około 20 tys. więc dokładając trochę może warto. Moim zdaniem jak brać Warriora to tylko od kogoś kto już parę lat nim jeździ. Z handlarzami różnie bywa, często sprowadzane miały jakieś przygody, a Warrior podobno nawet po poważniejszym ślizgu potrafi się skrzywić. A co do Maxa to gratuluję, przegoniłeś go już? Jeśli tak to jak wrażenia w porównaniu do Warriora? Pewnie wszystko na plus poza spalaniem.