Skocz do zawartości

Radoslav

Forumowicze
  • Postów

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Siedlce

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha XV 1700 Warrior
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

784 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Radoslav

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Ze sklepów z częściami polecam Stazet i Stolmot. Z akumulatorów 6v nie ma wielkiego wyboru, wziąłem pierwszy z brzegu chyba Unibat.
  2. Witam! Mam do sprzedania zabytkową Jaskółkę po kapitalnym remoncie. Dosyć rzadki model z wysoką kierownicą i pojedynczą kanapą, produkowany tylko w roku 1964. W skrócie: Silnik rozebrany do ostatniej śrubki, wymieniony korbowód, tłok, wszystkie łożyska, zrobiony szlif itd. Cały silnik i inne części aluminiowe wyszkiełkowane. Nowe szprychy, wszystkie elementy chromowane nowe, lub pochromowane na nowo. Rama malowana proszkowo, nowy lakier na baku błotnikach itd. W razie pytań chętnie na wszystkie odpowiem. Cena do rozsądnej negocjacji. Motocykl zarejestrowany na zabytek. Link do ogłoszenia: https://www.olx.pl/oferta/mz-es-250-1-jaskolka-CID5-IDr5Sfp.html
  3. Witam. Mam do sprzedania wyjątkowy motocykl w wyjątkowym stanie. Yamaha XJ 700 Maxim wersja chłodzona powietrzem z rynku amerykańskiego, produkowana tylko w latach '85-'86. Jak widać na zdjęciach jest to niewielki chopper przypominający bryłą Virago lecz z pancernym rzędowym silnikiem o mocy 86 KM. W porównaniu do Virago i innych chopperów z tamtych lat to istna wścieklizna. Motocykl w moich rękach od 10-ciu lat. Dwa lata temu przeszedł duży remont. Zaczęło się od konieczności rozpołowienia silnika, gdyż sprzęgło rozrusznika zaczęło przepuszczać i były problemy z odpaleniem. Jak już rozebrałem silnik to robiłem co tylko się kwalifikowało, więc po kolei: - cały silnik wyszkiełkowany, pokrywa zaworów pomalowana proszkowo. - wymienione łożyska skrzyni biegów i wszystkie uszczelniacze - wymienione łożyska wałka atakującego w dyfrze - wymienione ślizgi łańcucha rozrządu - remont głowicy, planowanie, dotarcie zaworów, wymiana uszczelniaczy zaworowych - wymiana łańcucha prądnicy - wymienione pierścienie tłokowe - silnik złożony na nowych uszczelkach - remont gaźników, dokładne czyszczenie, szkiełkowanie, uszczelnienie osi przepustnic, filtry stożkowe i dopasowane do nich dysze, synchronizacja i regulacja. - rama wypiaskowana i pomalowana proszkowo - dekle silnika i golenie wypolerowane na lustro - przewody hamulcowe w stalowym oplocie - przewody przy kierownicy w stalowym oplocie - kilkuletni akumulator Yuasa w pełni sprawny, pali od strzała, Pewnie coś pominąłem, ale mam pełną dokumentację zdjęciową z remontu. Założone akcesoryjne wydechy dzięki którym silnik ryczy pięknym basem, ale dzięki db-killerom dźwięk nie jest irytująco głośny i bez problemu przechodzi przegląd. Oczywiście można wyjąć ale wtedy słychać z kilku kilometrów :) Z dodatków zamontowane też spacerówki i bagażnik z kwasówki własnej roboty, oparcie i wskaźnik temperatury oleju. Oczywiście można wrócić do oryginału jak ktoś chce, mam oryginalne stopki i oryginalny airbox z filtrem K&N. Z uwagi na nakład pracy i wkład pieniężny cena taka a nie inna, zapraszam do oględzin i negocjacji. Link do ogłoszenia: https://www.olx.pl/oferta/yamaha-xj-700-maxim-CID5-IDvg60i.html
  4. To tak jak ja, tylko turystyk to Aprilia Caponord 1000. Do dalszej jazdy Capo do miasta i okolic Wariat. Też nie mam zamiaru się go pozbywać. Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka
  5. Zlikwidowałem. Moim zdaniem Warrior najlepiej wygląda bez gmoli.
  6. Wzmocniłem wszystko dwoma płaskownikami z kwasówki jak ma zdjęciu i trzyma się już parę lat Wysłane z mojego Kruger Matz LIVE 3 przy użyciu Tapatalka
  7. Ja kupuje tylko yuasa. Wytrzyma z 5 lat spokojnie. Tanie po dwóch są do wywalenia. Wysłane z mojego Kruger Matz LIVE 3 przy użyciu Tapatalka
  8. Piła, nóż i jazda. Jakieś uchwyty można dorobić. Jak nie zapomnę to jutro zrobię zdjęcie jak to zrobiłem i wrzucę Wysłane z mojego Kruger Matz LIVE 3 przy użyciu Tapatalka
  9. Mam xj700 Maxim '85 czyli takie Virago z rzędowym silnikiem. Na taki wzrost to chyba średnio, musiałbyś się przymierzyć. Fajny, pancerny sprzęt tylko do xj 700 jest problem z niektórymi częściami bo to na rynek amerykański było. Na przykład swoją teraz remontuję i mam problem z pierścieniami. Na chłopski rozum powinny pasować od xj 750 (ta sama średnica tłoka i są dostępne) ale pewności nie mam, numer części jest inny, a serwis yamahy nie jest w stanie mi pomóc. Europejska xj 750 maxim jest gabarytowo podobna, xj 1100 chyba trochę większa.
  10. Bo go nie ma raczej, może jest tylko sitko w zbiorniku.
  11. w wahacz zmieści się 240 ale nie ma opon 240 na 17", są na 18" a wtedy trzeba przerabiać felgę
  12. Osobiście nie przerabiałem , ale myślę, że można zastosować popularne gatunki PA6 lub PA11. Oba dobrze się spawają.
  13. A jak szerokie koło chcesz założyć?
  14. U mnie zdarza się to samo, ale wydaje mi się, że częściej zdarzało się przed wymianą przewodów (stalowy oplot). Pewnie ten typ tak ma
  15. Do 20 tys. może nie, ale kolega pyta o około 20 tys. więc dokładając trochę może warto. Moim zdaniem jak brać Warriora to tylko od kogoś kto już parę lat nim jeździ. Z handlarzami różnie bywa, często sprowadzane miały jakieś przygody, a Warrior podobno nawet po poważniejszym ślizgu potrafi się skrzywić. A co do Maxa to gratuluję, przegoniłeś go już? Jeśli tak to jak wrażenia w porównaniu do Warriora? Pewnie wszystko na plus poza spalaniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...