Skocz do zawartości

jarson

Forumowicze
  • Postów

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O jarson

  • Urodziny 10/04/1977

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Brenna

Osobiste

  • Motocykl
    Royal Star Venture 1300
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia jarson

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Witam Mam pytanko o poziom oleju w RS 1700: czytałem na tym forum , że poziom oleju powinno się sprawdzać na rozgrzanym silniku (15min na wolnych obrotach) – po czym odczekać jakieś 5min motocykl ustawić w poziomie i wyjąć bagnet mierzyć nie wkręconym bagnecie i wtedy pokazuje mi stan ok. jakieś 3/4 zakreskowanego pola. Jednak jak mierze na następny dzień na zimnym silniku to ślady oleju są tylko na końcówce bagnetu ... czy to normalne , że olej w tak znacznym stopniu spływa ze zbiorniczka ?? Pozdrawiam Jarek
  2. Witam Czy Wild Star 1600 ma taki sam filtr powierza co Road Star 1700 z 2004r.? Pytam bo potrzebuję kupić do Road Stara 1700 na oko wyglądają tak samo a sprzedawca mówi że to nie będzie pasować do Road Stara 1700: http://moto.allegro.pl/item624547903_ir_fi..._wild_star.html Pozdrawiam Jarek
  3. Witam Panowie wie ktoś może jakie luzy zaworowe ma mieć Road Star 1700 2004r nigdzie nie mogę znaleść a muszę wyregulować. Pozdrawiam Jarek
  4. Dzięki Panowie – ciekawe czy będzie jakaś odczuwalna różnica bez tego całego AISa. Pozdrawiam
  5. Witam Podczas zimy chcę wywalić AISa czytałem te wszystkie opisy ale nigdzie nie natknąłem się na informację jakich użyć zaślepek w kolektorach ssących – może ktoś demontował i ma jakiś pomysł wiadomo , że można uciąć kawałek węża i zaślepić. Ja wolałbym dać tam jakąś oryginalną zaślepkę tylko nic mi do głowy nie przychodzi co by tam spasowało. Zastanawiam się też czy zaślepić odpowietrzenie baku nie wiem czy nie będzie robić sie podciśnienie ... Pozdrawiam Jarek
  6. Witam Mam dziwny objaw w moim RS jak puszczę kierownice to po chwili motor dostaje shimi choć nie wiem czy to shimi - raczej jakieś dziwne wibrację kierownica w prawo w lewo i się nakręca .... przy większych prędkościach to zanika... Co to może być opona ??? Pozdrawiam Jarek
  7. Witam Virago 1100 to super motor jest zwrotny i dynamiczny jeździłem nim dwa sezony. RS_em jeżdżę od 4 dni nawet jeszcze nie mam blach więc moje przejażdżki są raczej krótkie.... ale co już mogę powiedzieć - silnik to fabryka momentu obrotowego.. pracuje pięknie niskich obrotach – no i jak koledzy wcześniej wspomnieli wygoda... Troszkę jeszcze mnie ćwiczy przy zawracaniu manewrach – na muszę jeździć bo bocznych drogach bo jak wcześniej wspomniałem nie mam jeszcze tablic. Myślę ,że ja wyjadę na porządną trasę to maszyna dopiero wtedy rozwinie skrzydła... Póki co jestem zachwycony tym motorem. Pozdrawiam Jarek
  8. Witam I ja się pochwale sprzedałem Virago 1100 i zakupiłem Road Stara 1700 04r i jestem prze szczęśliwy ;).... Poszukuję serwisówki i instrukcji obsługi może ma ktoś takową ?? Pozdrawiam Jarek
  9. Witam Planuje się przesiąść z Virago 1100 na Road Stara 1.6 jak fundusze pozwolą to na 1.7. Wiadomo, że motor jest sporo cięższy i większy - mi raczej chodzi o silnik bo na ten przykład jak sie przesiadłem z Virago 535 na 1100 to bylem w niebo wzięty czy czekają mnie podobne wrażenie ? Pozdrawiam Jarek
  10. Witam Wie ktoś może jak mają być wkręcone śruby składu miesznaki w Virag0 1100 93r wydaje mi sie, że trzeba wkręcić do końca i cofnąć 2 obroty..... (oczywiście chodzi mi o ustawy fabryczne ) Zadałem to pytanie w "mechanice ogólnej" ale nikt nie odpowiedział może tutaj ktoś wie?? Pozdrawiam
  11. Witam Wie ktoś może jak mają być wkręcone śruby składu miesznaki w Virag0 1100 93r wydaje mi sie, że trzeba wkręcić do końca i cofnąć 2 obroty..... (oczywiście chodzi mi o ustawy fabryczne ) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...