http://www.scigacz.pl/Piotrek,Biesiekirski,mistrzem,polskiego,Moto3,29262.html frekwencja rośnie po awansie Mariusza Durynka do 125tek z klasy SBK ilość zawodników wynosi 12 :)
jesli ktos ma ochote poczytać o naszych zmaganiach to tu jest nasza relacja jak zwykle z przymruzeniem oka :) http://www.scigacz.pl/AIM,Motocykle,Racing,Team,zwycieza,w,Poznaniu,28788.html
Właśnie licze na to ze mocno skorzystam na obecnosci Piotrka bo tak jak juz pisałem wczesniej nic tak nie nie przyspiesza rozwoju osobistego jak rywalizacja, tak jak w zeszlym roku z Grausamem. Co do treningów w Hiszpanii to tym razem musiałem odpuscic bo w styczniu urodziło mi sie drugie dziecko i tym samym w domu mam zakontraktowane wyjazdy tylko na rundy moto3 i SD w przyszlym tygodniu na rozgrzewke. Wiec dobre i to :)
Topgunkos jesli celem na przyszły rok są dla Ciebie starty w moto3 to ja bym przymierzył się albo do RSki 125 albo do ninji/cbr 250 i to co ci bardziej podpasuje to kup. Seryjna RSka jest niemalże gotowa do treningów tak jak pisze Marino. Jesli decyzja padnie na 250tke to przygotuj ją w wersji podstawowej (zawias, owiewki, sety, wydech) i trenuj ile wlezie głownie na kartingach (bo taniej). Jak już się dobrze wieździsz to sam zadecydujesz czy jeszcze modyfikować. Z doświadczenia wiem ze jak wybierzesz 125 2t to jest wieksza szansa na czeste odwiedziny w serwisie czego przy 250 4t mozesz sobie zaoszczędzić. Śledz dalej scigacza.pl, Kamel bedze pisał o RSce a Łukaszek o CBRce i Ninji.
przygotowania do sezonu zawodnika z naszego teamu oraz afirmacja motosportu: http://www.scigacz.pl/Recepta,na,bunt,nastolatka,Motocykl,i,Hiszpania,28253.html
Marino, zgadzam sie również z Tobą, ale zeby dzieciaki wypełniły te miejsca na 125/250 to trzeba przekonac całe środowisko motocyklowe ze klasa moto3 jest nie tylko fajna ale tez bardzo istotna i że jest przeznaczona nie tylko dla młodzieży. Jak swoim przykładem bedziemy pokazywać profity z jazdy na 250 jednoczesnie dobrze sie bawiąc przy relatywnie małych kosztach to popularnośc tego na tyle bedzie duza ze tatusiowie sami bedą pchać pociechy do MPP (125 4t) a potem do moto3. Kamel, tak jak juz było powiedziane bedziemy jechac w tym samym wyscigu tylko bedziemy oddzielnie dekorowani :) Tak jak chcielismy 125tki są w oddzielnej klasyfikacji zeby było sprawiedliwie czyli 1 wyścig- 9 pucharów do zgarnięcia!