Skocz do zawartości

Problem z gaśnięciem po wrzuceniu jedynki. Husqvarna


JarekBDG
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Husqvarna najprawdopodobniej 610, 1990r.

Co to może być.

Jak jest zimny nie ma żadnego problemu, wszystko ok. Po przejechaniu kilku kilkunastu km, po zatrzymaniu jak wbije jedynkę i dodaje tyle gazu co zwykle motocykl gaśnie. Jeśli go wprowadzę na wyższe obroty to nie. Ale bez dotykania manetki gazu jest problem. Jest to bardzo denerwująca dolegliwość, więc ktoś może wie o co biega??

Przy okazji mam tez problem ze znalezieniem biegu jałowego przy zapalonym silniku, jak nie chodzi nie ma problemu. Może to ma związek z pierwsza przypadłością??

 

Jest to nowy nabytek także mało wiem o tym sprzęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na problem ze sprzęgłem. Po nagrzaniu wrzucasz bieg i gasni bo na wolnych obrotach sprzegło zatrzymuje silnik. Może też być ze jakis przewód el. jest luźny i styka tylko przy wyższych obrotach pod wpływem wibracji.

 

 

PS. Skąd z Bydzi jesteś? Ja Fordon dokładnie. Tylko że teraz siędzę w UK. pozdro.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm dziwna przypadłość. Czasami dzieje się tak (zgon po zapięciu jedynki podczas postoju) kiedy moto trochę postoi i sprzęgło się skleja - ale po rozgrzaniu silnika objawy powinny ustąpić. U Ciebie jest jednak odwrotnie. Kiedy zauważysz objaw, spróbuj na zgaszonym silniku wrzucić jedynkę i odpalić na sprzęgle. Zobaczysz wtedy, czy sprzęgło ciągnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Ja ze Wzgórza Wolności, coś chyba czytałem na forum jak opisywałeś zakup tego żółtego sprzętu gdzieś w Londynie (to chyba Ty??)

Pozdrawiam

 

Hmmm dziwna przypadłość. Czasami dzieje się tak (zgon po zapięciu jedynki podczas postoju) kiedy moto trochę postoi i sprzęgło się skleja - ale po rozgrzaniu silnika objawy powinny ustąpić. U Ciebie jest jednak odwrotnie. Kiedy zauważysz objaw, spróbuj na zgaszonym silniku wrzucić jedynkę i odpalić na sprzęgle. Zobaczysz wtedy, czy sprzęgło ciągnie.

 

 

spróbuje z tym sprzęgłem tak jak mówisz

dzięki

 

macie jeszcze jakieś pomysły??

 

A czy problem w wrzuceniem biegi jałowego też może być z tym związany>>??

Edytowane przez JarekBDG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak napisalio wyzej , zmien najpierw olej oile tego jeszczwe nie zrobiles , a w ostatecznosci sprzeglo i osobiscie tez obstawiam na sprzeglo ( tarcze)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z mojego doświadczenie wynika, że huska to bardzo głodna skarbonka.

Jak będziesz rozbierał sprzęgło sprawdź czy na zębach kosza sprzęgłowego nie ma wybitych rowków (co jest częste w huskach, i powoduje właśnie ciągnięcie sprzęgła), oraz czy sam kosz nie ma zbyt dużego luzu na wałku.

Do tego wystarczy odkręcić mniejszy dekielek z lewej strony silnika.

Same tarcze powinny kosztować w granicach 150-200 pln.

 

pozdrawiam, Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

z mojego doświadczenie wynika, że huska to bardzo głodna skarbonka.

Jak będziesz rozbierał sprzęgło sprawdź czy na zębach kosza sprzęgłowego nie ma wybitych rowków (co jest częste w huskach, i powoduje właśnie ciągnięcie sprzęgła), oraz czy sam kosz nie ma zbyt dużego luzu na wałku.

Do tego wystarczy odkręcić mniejszy dekielek z lewej strony silnika.

Same tarcze powinny kosztować w granicach 150-200 pln.

 

pozdrawiam, Adam

 

Witam - mam problem z ciagnieciem sprzegła w Transalpie - podpowiedz jakie te wgniecenia na koszu beda dopuszczalne a jakie juz nie- w częściach milimetra np. oraz jaki luz na wałku kosz powinien mieć? jak mój kosz próbuje kiwac na boki na wałku to wykazuje na obwodzie uginanie ok 1-1,5 mm mierząc wzdłuż osi czy to duzo? czy kosz powinien siedziec sztywno jak pal Azji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...